🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

5 فاکتور کلیدی برای زبان دیجیتال بدن که در دیجیتال مارکتینگ کاربرد دارد

در مقاله قبلی جذب مخاطب هدفمند با استفاده از زبان دیجیتال بدن مشتری به توضیح و تعریف زبان دیجیتال پرداختیم در این مقاله 5 فاکتور کلیدی موثر در زبان دیجیتال بدن را مورد بررسی قرار می دهیم
جذب مخاطب هدفمند با استفاده از زبان دیجیتال بدن مشتری

در این مقاله می خوانید

5 فاکتور کلیدی

در مقاله قبلی جذب مخاطب هدفمند با استفاده از زبان دیجیتال بدن مشتری به توضیح و تعریف زبان دیجیتال پرداختیم در این مقاله 5 فاکتور کلیدی موثر در زبان دیجیتال بدن را مورد بررسی قرار می دهیم

باید مطمئن شوید که نمایندگی فروشتان اطلاعات و فاکتورهایی که برای خواندن زبان دیجیتال مشتری نیاز است را در اختیار دارد. جمع آوری این دیتاها و گزارش منظم آنها برای فروش، راه خوبی برای شروع است. کدام فاکتورها را باید با تیم فروشتان به اشتراک بگذارید؟ 5 فاکتور زیر را بخوانید تا کلیک مشتریانتان را آنالیز کنید همچنین برای آشنایی با کلیه کانال‌های بازاریابی آنلاین مقاله دیجیتال مارکتینگ را مطالعه بفرمائید.

1. منابع جذب مخاطب هدفمند:

فهمیدن منابع جذب مخاطب هدفمند به نمایندگی های فروش داخلی کمک می کند که فرآیند جذب مخاطب را کنترل کنند. ترافیک مستقیم به وبسایت نشان می دهد که مشتری ها با نیت خاصی به سایت شما آمده اند. یک بازدید از رسانه اجتماعی شاید به خاطر خواندن مقاله ی جالبی است که یکی از دوستانتان به اشتراک گذاشته است (یا در گروه لینکدین اشتراک گذاری ها انجام می شود.) علاوه بر فهمیدن اینکه جذب مشتری از کجا ناشی می شود، نمایندگی های فروش می توانند از تاریخچه دیتا استفاده کنند و همچنین با دسترسی به منابع جذب مشتری، کانال هایی که مشتری را جذب کرده اند را شناسایی کنند.

2. ویزیت های مشتریان از وبسایت:

آیا مشتری های بالقوه فقط یکبار از سایتتان ویزیت کردند؟ یا از سایتتان بصورت روزانه یا هفتگی ویزیت می کنند؟ آیا برنامه دیجیتال مارکتینگ شما در این نقطه کارآمد هست ؟ نمایندگی های فروش می توانند ویزیت های مکرر مشتریان از وبسایت را به عنوان علاقه ی آنها به وبسایتتان تفسیر کنند. نمایندگی ها از ابزار ایمیل به عنوان جذب مشتری استفاده می کنند و اگر مشتری بالقوه دوباره از وبسایت ویزیت کند، آگاه می شوند. استفاده از ابزار ایمیل راه خوبی برای اطمینان از نمایندگی ها از فعالیت های مشتریان است و می توانند بر پایه ی این اطلاعات سریعا عمل کنند.

3. صفحاتی که توسط مشتری ها بازدید شده است:

مشابه ویزیت مشتریان از سایت، افزایش ویزیت از صفحات هم می تواند نشانگر علاقه ی مشتری باشد مخصوصا اگر مشتری از صفحاتی دیدن می کند که محصولی برای عرضه دارد. صفحاتی که مخاطبان هدفمند می توانند دیدن کنند شامل صفحاتی که مربوط به قیمت می شوند، محتوایی برای عرضه دارند  یا محتوایی در مورد چگونگی ارتباط با شرکت شما در صفحه وجود دارد. نمایندگی های فروش از زمانی که مشتری هدفمند یا بالقوه از وبسایت شما دیدن می کنند اطلاع دارند (برای مثال: نمایندگی های فروش ما زمانی که بازدید کننده ای از صفحات 30 60 یا 90 وبسایت ما دیدن کرده است را به ما اطلاع می دهند.)

4. فرم های ثبت نامی که توسط مشتری ها پر می شوند:

نه فقط انواع و اندازه فرم های ثبت نام علاقه ی مخاطبان را نشان می دهد، بلکه طراحی مناسب فرم ها به نمایندگی های فروش در شناسایی مخاطبان کمک وهدف آنها را از بازدید وبسایت مشخص می کند. اطلاعاتی که از این فرم ها جمع آوری می شود را مثل یخ شکنی تصور کنید که یک نقطه برای شروع  ارتباطات بهتر با مشتری در دیجیتال مارکتینگ است.

5. ایمیل هایی که توسط مشتری ها خوانده می شود و کلیک های آنها بر روی محتوای وبسایت:

 خواندن ایمیل توسط مخاطبان هدفمند (و اینکه کدام ایمیل را بیشتر می خوانند) نشان دهنده ی علاقه ی فرد است و همچنین احتمال خرید محصولات شما توسط فرد را بالا می برد . ولی دسترسی به آمار ایمیل های خوانده شده کافی نیست. اطلاعاتی درباره ی لینک هایی که مشتری های بالقوه بر روی آنها کلیک می کنند، می تواند کمک بیشتری به نمایندگی های فروش بکند و حتی درباره ی نقطه نظرات مشتری های بالقوه و جایگاه آنها در بین خریداران دیگر هم اطلاعاتی را در اختیار آنها می گذارد. اگر مشتری بالقوه از اشتراک صرف نظر کند نشانه ی این است که مورد مناسبی برای شرکتتان نیست.

در دوره دیجیتال مارکتینگ آکادمی دهبان در تمام کانال‌های بازاریابی آنلاین مهارت کسب می‌نمائید و بواسطه این مهارت‌ها کسب کارتان در این زمینه متحول می‌شود و فروش بیشتری تجربه می‌کنید.

 استفاده از زبان دیجیتال بدن مشتری برای اتمام معامله:

هیچ راهی وجود ندارد که نحوه ی خواندن ذهن مشتری های هدفمند و سپس تحلیل زبان دیجیتال بدن مشتری ها را توسط نمایندگی های فروش شرح دهد. احتمال کمی دارد که نمایندگی های فروش با استفاده از این زبان بتوانند مشتری های هدفمند را کنترل کنند. این گامی کلیدی در اصول فروش داخلی است. نمایندگی فروش فقط با آزمایش زبان دیجیتال بدن مشتری هدفمند یا بالقوه می توانند (ابزارهای مفیدی را داشته باشند و) معاملات فروش را به اتمام برساند. استفاده از دیتایی که توسط ابزار اتوماسیون بازاریابی فراهم شده است با مشخص کردن اشتراک های موجود بین مشتری های هدفمندی که به مشتری دائمی تبدیل شده اند شروع می شود. با ابزاری مانند Reporting Add-on هاب اسپات می توانید به آسانی مقدار زمانی که به طور متوسط مشتری هدفمند به مشتری دائمی تبدیل می شود، تعداد صفحاتی که  در وبسایت دیدن کرده اند و کانال هایی (اصلی، ایمیل، اجتماعی و غیره) که بهترین نرخ تبدیل را دارند را مشخص کنید. این متریک ها را جمع آوری کنید و آنها را با تیم فروشتان مرور کنید. دیتاهای مختلفی را در اختیار نمایندگان فروش قرار دهید و از آنها بخواهید تا تئوری شما را تست کنند و با این کارها شاهد افزایش تبدیل مشتری های هدفمند به مشتری های دائمی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

می‌خوای تازه شروع کنید؟

دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ

تخصصی ترین دوره دیجیتال مارکتینگ

  • اصول دیجیتال مارکتینگ 
  • طراحی سایت 
  • بازاریابی محتوایی
  • گوگل آنالیتیکس
  • گوگل تگ منیجر
  • گوگل ادز
  • سئو
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • طراحی کمپین های تبلیغاتی
  • استراتژی دیجیتال مارکتینگ

برای مشاهده جزئیات دوره کلیک کنید

آخرین مطالب
مطالب محبوب
مطالب تصادفی