🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

چگونه تحصیل در آکادمی دیجیتال مارکتینگ را به پروفایل لینکدین خود اضافه کنید؟

اگر در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ وارد شدید یکی از الزاماتی که باید انجام دهید داشتن پروفایل لینکدین است، اگر پروفایل لینکدین ندارید همین امروز ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید. توضیحات کامل در مورد لینکدین در قالب یک مقاله در وبلاگ آکادمی موجود است که در زیر ذکر شده است، پیشنهاد می شود که حتما آن را مطالعه نمایید: از بهترین راهکار هایی که می شود در تقویت و بالاتر بردن کیفیت پروفایل "LinkedIn" شما کمک کند نوشتن دقیق جزییات و مشخصات پروفایل است به این منظور روش اضافه کردن تحصیل در آکادمی دیجیتال مارکتینگ را در چند قدم ساده برای تان بیان می کنیم:

در این مقاله می خوانید

اگر در شبکه ی اجتماعی لینکدین پروفایل دارید آیا می دانید که چگونه باید در مشخصات آن تحصیل در آکادمی دیجیتال مارکتینگ را اضافه کنید؟

لینکدین یکی از کاربردی ترین شبکه های اجتماعی است که می تواند به ابزار خوبی برای کسب و کار شما تبدیل شود. تنها کافیست نحوه‌ی کار کردن با آن را یاد بگیرید و با بخش های مختلف آن آشنا شوید. پایه کار شبکه اجتماعی “LinkedIn” بدین گونه است که کاربران را تشویق می کند تا یک پروفایل حرفه ای بسازند و از آن می توانند به عنوان یک رزومه کاری استفاده نمایند. در واقع لینکدین شبکه ای است که شما علاوه براین که می توانید حرفه ای های فعال در کسب و کار خود را پیدا کنید، با متخصصین دیگر رشته ها در ارتباط باشید و بتوانید با آن ها در ارتباط باشید، تقریبا می توان گفت که یک محفل و مکانی است که ارتباط در آن ۲۴ ساعته است و هیچ محدودیت زمانی برای آن تعریف نشده است.

پس اگر در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ وارد شدید یکی از الزاماتی که باید انجام دهید داشتن پروفایل لینکدین است، اگر پروفایل لینکدین ندارید همین امروز ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید. توضیحات کامل در مورد لینکدین در قالب یک مقاله در وبلاگ آکادمی موجود است که در زیر ذکر شده است، پیشنهاد می شود که حتما آن را مطالعه نمایید:    از بهترین راهکار هایی که می شود در تقویت و بالاتر بردن کیفیت پروفایل “LinkedIn” شما کمک کند نوشتن دقیق جزییات و مشخصات پروفایل است به این منظور روش اضافه کردن تحصیل در آکادمی دیجیتال مارکتینگ را در چند قدم ساده برای تان بیان می کنیم:

۱- ابتدا وارد حساب کاربری خود در لینکدین شوید و از منوی بالا روی نام خود کلیک کرده و از لیست باز شده گزینه View profile را انتخاب کنید:

ابتدا وارد حساب کاربری خود در لینکدین شوید

۲- سپس وارد پروفایل خود می شوید. به پایین صفحه بیایید و قسمت Education را پیدا کنید. در ادامه روی دکمه + کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود:

سپس وارد پروفایل خود می شوید

در صفحه باز شده در قسمت School تایپ کنید: Dehban Digital Marketing Academy (شروع به تایپ که می کنید خود لینکدین برای تان Dehban Digital Marketing Academy را می آورد که آن را انتخاب می کنید)
نیاز به پر کردن بخش Degree نیست.
در قسمت Field of study بنویسید: Marketing
در قسمت Start Year و End Year هم سال شروع و پایان تحصیل تان در آکادمی را مشخص کنید. (بقیه گزینه ها نیز اختیاری است)

قسمت Education

۳- در نهایت روی گزینه Save کلیک کنید و کار تمام است:

جمع بندی

پیشنهاد ما این هست که حتما یک پروفایل حرفه ای در لینکدین بسازید و با بزرگان صنعت و کسب و کارتان در ارتباط باشید. فعالیت های خود را نیز مدیریت کنیم و پست های حرفه ای را به اشتراک بگذارید و همچنین نظرات و پیشنهادتان را زیر پست های موردعلاقه تان بنویسید و ارتباط خود را با دیگران حفظ نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط