🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

کارگاه تلگرام مارکتینگ و ابزارهای آن

کارگاه‌تلگرام مارکتینگ، فرصت جدیدی از بازاریابی و تبلیغات را به صاحبان کسب و کارها، فعالان حوزه بازاریابی و مدیران اجرایی و بازاریابی معرفی می‌کند.
کارگاه تلگرام مارکتینگ و ابزارهای آن

در این مقاله می خوانید

کارگاه تلگرام مارکتینگ

کارگاه‌ تلگرام مارکتینگ، فرصت جدیدی از بازاریابی و تبلیغات را به صاحبان کسب و کارها، فعالان حوزه بازاریابی و مدیران اجرایی و بازاریابی معرفی می‌کند. با توجه به آمار بالای 20 میلیون مخاطب ایرانی در تلگرام بهترین فرصت برای صاحبان کسب‌وکار و مدیران بازاریابی فراهم شده تا از این بازار بکر بهترین استفاده را نموده و با سریعترین روش به مخاطب هدف خود نزدیک شوند.
در این کارگاه به صورت گام به گام و عملیاتی تمامی مراحل به کار گیری پتانسیل‌های تلگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر اینستاگرام مورد بررسی قرار می‌گیرد و نمونه‌های موفق این مجموعه‌ها از زبان مدیران کانال‌ها و ادمین‌های مختلف به صورت مورد کاوی تشریح می‌گردند.

این دوره به فعالیت هایی در زمینه تولید محتوا، راهکارها و ترفندهای افزایش تعداد اعضای کانال، اطلاع رسانی و بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام می‌پردازد که می تواند کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار دهد. هدف از انجام دیجیتال مارکتینگ، هزینه کمتر، بازار هدفمند، امکان سنجش دقیق اثر بخشی و ارتباط دوطرفه با مشتریان می‌باشد.

این دوره کاملا تخصصی و کاربردی هست. در حال حاضر بسیاری از دوستان در حال انجام هزینه های گزافی هستند جهت پیشرفت کسب و کارشون و همچنین کانالی که در تلگرام ایجاد کردند. در این کارگاه روش های مقرون به صرفه برای رسیدن به اهداف بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی آموزش داده می شود.

این دوره به درخواست بسیاری از دوستان تعریف شده که حاضر بودن برای کسب چنین اطلاعاتی پرداخت های میلیونی داشته باشند. کما اینکه تا به امروز این هزینه ها رو انجام دادند ولی متاسفانه به دلیل عدم آشنایی کافی با این علم پیشرفت مناسبی نداشتند.

در نهایت با توجه به این مساله که تاکنون چنین دوره ی ضروری، کاربردی و مفیدی تعریف نشده است، این دوره می‌تونه واقعا به شما کمک شایانی رو داشته باشه.

محتویات دوره :

  • اصول دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی زیر ساخت ها
  • تکنیک های عملی رشد اعضای کانال
  • نکات مهم در بازاریابی محتوا و جدب مخاطب
  • روش های تحلیل رفتار مخاطب
  • تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر رشد کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط