🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

شبکه های اجتماعی رتبه دوم جذاب ترین نوع محتوا در بازاریابی اینترنتی

تعداد مخاطبان رسانه های اجتماعی در سطح جهان، بسیار زیاد است: فیسبوک روزانه، 1.7 میلیارد کاربر فعال، اینستاگرام 500 میلیون کاربر فعال، توییتر 313 میلیون کاربر فعال و اسنپ چت 150 میلیون کاربر فعال دارد.
سوشال مدیا

در این مقاله می خوانید

در مقالات قبلی در مورد محتوای جذاب برای کاربران در بازاریابی اینترنتی و ویدیو ها به عنوان جذاب ترین محتوا مورد علاقه کاربران مورد بررسی قرار گرفتند. در بحث دیجیتال مارکتینگ محتوا نقش بسیار مهمی ایفا می کند و ما سعی داریم در یک سری مقاله 10 نوع محتوای جذاب برای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ را برای شما به همراه مثال های جالب توضیح دهیم، همچنین برای آشنایی با کانال‌های دیگر این حوزه مقاله دیجیتال مارکتینگ را مطالعه بفرمائید.

رسانه های اجتماعی

تعداد مخاطبان رسانه های اجتماعی در سطح جهان، بسیار زیاد است: فیسبوک روزانه، 1.7 میلیارد کاربر فعال، اینستاگرام 500 میلیون کاربر فعال، توییتر 313 میلیون کاربر فعال و اسنپ چت 150 میلیون کاربر فعال دارد. کاربران روز به روز، محتواهای بیشتری را در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنند و به همین دلیل تولیدکنندگان محتوا در تیم بازاریابی اینترنتی، مجبورند، استراتژی انتشار محتوای خود را تغییر دهند.

با شرکت در دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ آکادمی دهبان در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و محتوای آن‌ها مهارت کسب می‌نمائید.

3) Intel (شرکت اینتل)

شرکت اینتل به تولید محصولات در حوزه فناوری اطلاعات و محاسبات ابری مشغول است. توییت ها و پست های این شرکت در رسانه اجتماعی درباره چگونگی تعامل فناوری با نقاط مختلف جهان است.

به عنوان مثال، این توییت یک ویدئو از به پرواز درآمدن 100 هواپیمای بدون سرنشین در شهر سیدنی استرالیا و به میزبانی اینتل را به اشتراک می گذارد.

توییت شرکت اینتل:

#TBT100 هواپیمای بدون سرنشین شگفت انگیز در شهر سیدنی استرالیا به پرواز درآمدند.

#IntelAtVivid pic.twitter.com/z3gLXkZbuC

— Intel (@intel) September 8, 2016

غیر از این مثال، مثال های دیگری نیز وجود دارند که نشان دهنده قدرت بازاریابی محتواهای ویدئویی در پست های رسانه های اجتماعی هستند. همان طور که می دانید، محتوای ویدئویی دارای رتبه دوم در میان محبوب ترین محتواها نزد کاربران است.

چرا این توییت ها خوب و جذاب هستند:

  • این توییت ها مخاطب را به مشاهده ویدئو ترغیب می کنند: 82 درصد از کاربران توییتر، ویدئو ها را مشاهده می کنند. تعداد لایک ها، ارسال مجدد و ریتوییت ویدئوهای توییتر از دیگر رسانه های اجتماعی بیشتر است.
  • این توییت ها از هشتگ های مناسب استفاده می کنند: سایت لوکووایز به این نتیجه رسید که تعداد زیادی از هشتگ ها، مخاطب را جذب نمی کنند اما برخی از هشتگ ها مانند TBT # یا هشتگ های معروف می توانند به کاربران در پیدا کردن محتوایی که شما به اشتراک گذاشته اید، کمک کنند و مخاطب را جذب نمایند.

تعداد ریتوییت ها: 190، تعداد لایک ها: 492

4) شرکت فدرال اکسپرس FedEx

شبکه های اجتماعی در محتوای جذاب

شرکت فدرال اکسپرس، عکس های بسیار زیبایی از کامیون ها، هواپیما ها و پاکت ها را به نمایش می گذارد و بخش گسترده ای از پست های اینستاگرام این شرکت را، عکس هایی تشکیل می دهند که توسط دیگر کاربران اینستاگرام گرفته می شود. فدرال اکسپرس به جای اینکه از عکس های خسته کننده استفاده کند، تصویری از هواپیمایی با برند FedEx که در پس زمینه آن یک ماه کامل قرار دارد به نمایش می گذارد.

چرا این پست های اینستاگرام، خوب و جذاب هستند:

  • این پست ها حاوی محتوای تولید شده توسط کاربران هستند و برندها را ترویج می دهند.
  • این پست ها، هشتگ های مختلفی را به نمایش می گذارند: که این امر باعث می شود تا کاربران صفحات اینستاگرام جدیدی برای فالو کردن پیدا کنند. طبق تحقیقی از سوی TrackMaven،  پست های اینستاگرام دارای 4 یا 5 هشتگ هستند.

برگرفته از www.hubspot.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط