🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

قسمت چهارم معرفی 24 ابزار برای بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)

همانطور که در قسمت های اول، دوم، سوم معرفی ابزار های بهینه سازی نرخ تبدیل مشتریان ارائه شد، در آخرین قسمت از این سری مقالات به معرفی ابزار های تحلیل گر می پردازیم.
بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)

در این مقاله می خوانید

همانطور که در قسمت های اول، دوم، سوم معرفی ابزار های بهینه سازی نرخ تبدیل مشتریان ارائه شد، در آخرین قسمت از این سری مقالات به معرفی ابزار های تحلیل گر می پردازیم.

6.HelloBar

هزینه: رایگان برای پایه، 12 دلار برای تولید و83 دلار برای سرمایه گذاری

HelloBar ابزار هدایتی است که امکاناتی ازقبیل: اضافه کردن فرم پاپ آپ به وبسایتتان به منظور ارتقای لیست ایمیل، گسترش صفحات اجتماعی، ویترین حراج یا دیگر استراتژی های جذب مخاطب رادر اختیارتان قرار می دهد. ورژن رایگان آن  به شما اجازه ی ساخت یک نمونه را می دهد که به دهمین بازدیدکننده نمایش داده خواهد شد. برنامه های ویژه در وبسایت، گزینه های فراخوان عمل(CTA) پیشرفته تری را عرضه می کند.

برای آشنایی با کانال‌های بازاریابی آنلاین مانند ادز، سئو، آنالیتیکس و… مقاله دیجیتال مارکتینگ را مطالعه بفرمائید.

5.SumoMe

هزینه: رایگان برای پایه، 10 دلار برای تازه کار و 100 دلار برای تولید

SumoMe ابزارهایی رایگان مانند استفاده از عبارت “خوش آمدی رفیق” برای جذب پاپ آپ فراخوان عمل، “نمودار میله ای ویژه” برای افزایش مشترکان ایمیل، جعبه ی فراخوان عمل (CTA)و فرم “با ما ارتباط برقرار کنید” را برای ایجاد تغییرات در سایتتان عرضه می کند. این ابزارها همراه با ابزار تحلیل گر گوگل به شما در جذب مشتری بیشتر کمک کرده و لیست مشترکان ایمیل را در دیجیتال مارکتینگ شما افزایش می دهد.

با شرکت در دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ آکادمی دهبان در تمام شاخه‌های این حوزه مهارت کسب می‌نمائید و با استفاده از این مهارت‌ها درآمد کسب و کارتان را افزایش دهید.

4.Leadin

Leadin

هزینه: رایگان

این ابزار مانند تحلیل گر گوگل که به SumoMe متصل می شود، به مدیریت ارتباط با مشتریان متصل می شود. جالب به نظر می رسد، نه؟ Leadin با پاپ آپ فراخوان عمل (CTA) شروع می شود و بعد با دسترسی به فرم های موجود در وبسایتتان و آمار بازدیدکنندگان، راهی که آنها به صفحه ی شما دسترسی پیدا کردند را توضیح می دهد و به شما اطلاعاتی در مورد جذابیت وبسایت و مخاطبان حاضر در بانک اطلاعاتیتان می دهد. همچنین Leadin با متصل کردن بانک اطلاعات مخاطبانش به داشبورد مواردی که تغییر یافته اند را مشخص می کند.

ابزارهای جستجو

قبل از ایجاد هرگونه محتوایی باید از ابزارهای جستجو استفاده کنید تا فکر نابی به ذهنتان برسد و ببینید که بازاریابان باهوش دیگر موفقیت را در چه چیزی دیده اند.

3.BuzzSumo

هزینه: 99 دلار برای تولید، 299 دلار برای دفتر نمایندگی و 999  دلار برای سرمایه گذاری

بهترین محتوا، نوشته ای است که بیشتر از همه به اشتراک گذاشته می شود، درسته؟ بهترین راه برای دسترسی به بیشترین محتواهایی که تاکنون به اشتراک گذاشته شده اند چیست؟ با BuzzSumo تمام کاری که باید انجام دهید وارد کردن لغات کلیدی یا موضوعی است که بر روی آن متمرکز هستید.با این کار همه ی مواردی که بیشتر به اشتراک گذاشته و لینک شده اند را بر حسب روز، ماه یا سال گذشته خواهید دید. پس اگر تلاش می کنید صفحه ی هدف را بهینه سازی کنید و اگرسمینار اینترنتی جدیدتان در مورد “کت فشن” است، تمام کاری که باید انجام دهید وارد کردن عبارت “کت فشن” است و BuzzSumo بهترین موضوعات، منابع، ویدئوها و موارد دیگر را در مورد موضوع جذاب “خیاط کت فشن” در اختیار شما قرار می دهد. بعدا می توانید عناصر کلیدی که این صفحات را در دیجیتال مارکتینگ ها مشهور کرده است، پیدا کرده و آنها را با محتوای خودتان ترکیب کنید.

2.SimilarWeb

هزینه:199  دلار برای پایه

اینکه بازدیدکنندگان وبسایت تان از کجا آمده اند می تواند تاثیر مهمی بر نوع محتوایی که می سازید داشته باشد. با SimilarWeb می توانید ببینید ترافیک شما از کجا آمده است، کدامین لغات کلیدی ترافیک اصلی شما را ایجاد می کند و کدام سایت ها شبیه سایت شما هستند.با این اطلاعات شما قادر به بهینه سازی محتوایتان و تبدیل سایتتان به بزرگترین منبع ترافیک، کاستن اهمیت سایت رقیب و انجام تغییرات در دیجیتال مارکتینگ حرفه ای خود هستید.

SimilarWeb

1.LandBook

هزینه: رایگان

اگر قصد ساخت صفحه ی هدف را داشته باشید شروع آن می تواند کاری سخت باشد. خوشبختانه با وجود LandBook مجموعه ای رایگان از بهترین طرح ها را برای صفحات هدف دارید. با LandBook می توانید همه ی راه هایی که شرکت های برترمانند کپی، تثبیت موقعیت و طرحی که برای تغییر استفاده می کنند را کشف کنید. از بانک اطلاعات LandBook طرح های مورد علاقه تان را انتخاب کنید و بعد آنها را با صفحات هدف خودتان ترکیب کنید.

 به نقل از Hubspot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

می‌خوای تازه شروع کنید؟

دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ

تخصصی ترین دوره دیجیتال مارکتینگ

  • اصول دیجیتال مارکتینگ 
  • طراحی سایت 
  • بازاریابی محتوایی
  • گوگل آنالیتیکس
  • گوگل تگ منیجر
  • گوگل ادز
  • سئو
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • طراحی کمپین های تبلیغاتی
  • استراتژی دیجیتال مارکتینگ

برای مشاهده جزئیات دوره کلیک کنید

آخرین مطالب
مطالب محبوب
مطالب تصادفی