🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

آموزش ایران سوشال، ثبت‌نام و شروع کار

برای کار با ربات هوشمند ایران سوشال کافیست که وارد آدرس iransocial.net بشوید و سپس مطابق با تصویر زیر اطلاعاتی که برای ثبت‌نام لازم است را وارد کنید.

در این مقاله می خوانید

پیشخوان

برای کار با ربات هوشمند ایران سوشال کافیست که وارد آدرس iransocial.net بشوید و سپس مطابق با تصویر زیر اطلاعاتی که برای ثبت‌نام لازم است را وارد کنید، شما برای ثبت‌نام در ربات هوشمند ایران سوشال نیاز به پرداخت هزینه‌ای ندارید و همچنین استفاده به مدت سه روز از ربات کاملا رایگان است. (پس از ثبت‌نام از طریق پشتیبانی درخواست بدهید)

ثبت نام اولیه

پس از کلیک روی گزینه ثبت‌نام به صورت خودکار یک ایمیل(به آدرسی که وارد کرده‌اید) برای شما ارسال می‌شود، با چک کردن ایمیل خود و کلیک روی لینکی که درون تصویر مشاهده می‌کنید(مشخص شده با رنگ زرد)، شما به صورت خودکار به صفحه داشبورد اکانت خود وارد شده و آماده افزودن اکانت خود هستید.

ثبت نام اولیه

پس از فعال‌سازی شما وارد صفحه داشبورد خواهید شد.

نمای کلی از پیشخوان:

صفحه اصلی یا داشبورد ربات اینستاگرام شامل سه قسمت اصلی می‌باشد که هرکدام را معرفی کرده و در قسمت‌های بعدی آموزش روش کار با هریک از آنها را به صورت کامل شرح خواهیم داد.

پیشخوان
  1. دسترسی سریع به پیام‌ها که شامل پیام‌هایی است که از طرف مدیریت یا ربات اینستاگرام به منظور تراکنش‌ها یا اخطارها دریافت می‌کنید.
    قسمت بعدی اعلان‌های شما است که به شما فالوور‌های جذب شده و اثربخشی هرکدام از هدف‌های خود را به صورت لحظه‌ای اعلام می‌کند.
    و در قسمت سوم دسترسی سریع به خروج از حساب کاربری، تغییر رمز و یا شارژ اکانت برای شما در نظر گرفته شده.
  2. کاربرد این قسمت برای افزودن اکانت جدید اینستاگرام، شارژ حساب کاربری و یا روشن یا خاموش کردن همه اکانت‌ها به یکباره است.
  3. منوی اصلی که مهمترین قسمت این منو گزارشگیری است و از روی آن می‌توانید به صورت پیشرفته میزان اثربخشی، موفقیت و تعداد کسانی که از هریک از اهداف شما، صفحه‌تان را فالو کرده‌اند را مشاهده کنید.

پیشنهاد مقاله : آموزش ایران سوشال، افزودن و شارژ اکانت

لیست کلیه مراحل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط