🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

آموزش ایران سوشال، افزودن و شارژ اکانت

همانطور که مشاهده می‌کنید یک اکانت بعد از اضافه شدن به پنل کاربری ربات اینستاگرام، به این شکل در صفحه داشبورد نمایش داده میشه، شما با استفاده از فلش آبی رنگ لیستی از میانبرها رو دریافت می‌کنید
افزایش فالوور

در این مقاله می خوانید

مرحله دوم کار با ربات هوشمند ایران سوشال (لیست کلیه مراحل)

گزینه‌های قسمت داشبورد

آموزش ایران سوشال، افزودن و شارژ اکانت
  1. اکانت جدید: برای اضافه کردن اکانت اینستاگرام خود از این گزینه استفاده کنید. پس از کلیک روی این گزینه صفحه‌ای باز می‌شود که از شما نام کاربری و رمز اکانت را سوال می‌کند.
افزودن اکانت جدید

در این قسمت شما نام کاربری و رمزعبور خود را وارد می‌کنید، سپس بعد از زدن گزینه اضافه کن ممکن است از شما سوال شود که در اکانت اینستاگرام خود روی تلفن همراه گزینه This Was Me را مطابق با شکل زیر انتخاب کنید که اینستاگرام از بابت اینکه خود شما در حال اتصال به اکانت هستید مطمئن شود.

تایید

بعد از انتخاب این گزینه در صفحه سایت روی گزینه بررسی مجدد کلیک کنید، بعد از انجام این کار مشاهده خواهیدکرد که اکانت شما به لیست اکانت‌ها در داشبورد اضافه شده است. حالا وقتش رسیده که با استفاده از قسمت پشتیبانی، با ما ارتباط برقرار کنید تا سه روز اکانت رایگان رو دریافت کنید، یا اینکه اکانت خودتون رو از قسمت شارژ حساب کاربری شارژ کنید.

  1. شارژ حساب کاربری: همانطور که در تصویر ابتدایی مشاهده کردید در بالای داشبورد یک دکمه با عنوان شارژ حساب کاربری وجود داره که از طریق اون میتونید یکی از پلن‌های مارو برای استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام خریداری کنید. دقت کنید که هر پلنی رو که میخرید برای یک اکانت کاربرد داره، مثلا اگر پلن دو هفته‌ای رو، برای 2 اکانت مختلف بخواین قیمتش میشه 118 هزار تومن.
قیمت‌های ایران سوشال - پلن‌های ایران سوشال

*صرفه جویی در هزینه با جابجایی شارژ بین اکانت‌ها: اگر شما دو اکانت اینستاگرام دارین و میخواین برای هرکدوم به مدت دو هفته از ربات اینستاگرام استفاده کنید، می‌تونید یک ماه شارژ برای یکی از اکانت‌ها بخرین و از طریق گزینه جابجایی شارژ بین اکانت‌ها(در صفحه اصلی، داشبورد) به هر اکانت دو هفته شارژ اختصاص بدید.

قیمت‌های ایران سوشال - پلن‌های ایران سوشال

3، 4- این دو گزینه برای خاموش(غیرفعال) یا روشن(فعال) کردن همه اکانت‌ها با تنظیماتی که شما برای هرکدوم در نظر گرفتین هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط