🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

10 نوع محتوا که خوانندگان بیشتر تمایل به مشاهده آن در سایت شما دارند

بازاریابی محتوا در عین حال که جالب است، به آسانی با یک محتوای نوآورانه و خلاق انجام می پذیرد. در بازاریابی محتوا آگاهی از اینکه چگونه خوانندگان و ترجیحاتشان تغییر می کنند، دارای اهمیت است.
بازاریابی محتوا

در این مقاله می خوانید

10 مورد مهم که خوانندگان می خواهند در محتوایی که به اشتراک می گذارید، ببینند

بازاریابی محتوا دائما در حال تغییر و تحول است، کاری که تیم HubSpot درباره آن، پژوهش انجام داده است. بازاریابی محتوا در عین حال که جالب است، به آسانی با یک محتوای نوآورانه و خلاق انجام می پذیرد. در بازاریابی محتوا آگاهی از اینکه چگونه خوانندگان و ترجیحاتشان تغییر می کنند، دارای اهمیت است.

طبق پژوهش HubSpot، سال 2016 آغاز یک مرحله جدید از توسعه فن آوری محسوب می شود؛ به عبارتی دیگر، نوآوری ها و ترجیحات جدید مصرف کنندگان، ویژگی های کلی کار بازاریابان و شیوه انجام کارشان را تحت تاثیر قرار داده است.

تیم تحقیقاتی ما از بیش از 1000 کاربر اینترنت در سراسر جهان برای اطلاع یافتن از ترجیحات و رفتار آنان نظرسنجی کرد. در این مقاله، این امر که چگونه بازاریابان می توانند استراتژی محتوای خود را با نیاز خوانندگان هماهنگ کنند، مورد بحث قرار می گیرد.
در صورتیکه به حوزه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال علاقه مند هستید با مطالعه مقاله دیجیتال مارکتینگ کانال‌های این حوزه را بشناسید.

خوانندگان تمایل به مشاهده چه مطالب و محتوایی دارند؟

پژوهش HubSpot نشان داد که رفتار کاربران اینترنت مدام در حال تغییر است و علاقه آنان به مشاهده مطالب و محتوای سمعی و بصری روز به روز افزایش می یابد. همچنین آنها به جای استفاده از وبلاگ های سنتی بیشتر در رسانه های اجتماعی حضور دارند به عبارتی دیگر مکانی که محتوا را در آن مشاهده می کردند نیز تغییر کرده است.

بازاریابی محتوا

به یاد داشته باشید که نتایج این پژوهش بدین معنا نیست که ایجادکنندگان محتوا، باید رسانه هایی همچون وبلاگ نویسی و پادکست را رها کنند؛ این رسانه ها می توانند به تولید ارزش در طول زمان ادامه دهند اما آن چیزی که نمودار بالا پیشنهاد می کند این است که بازاریابان برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد کاربران (نیاز به مشاهده محتواهای ویدئویی و رسانه های اجتماعی)، بهتر است استراتژی متنوع تری را انتخاب نمایند.

چگونه خوانندگان مطالب و محتوا را مشاهده می کنند؟ به صورت اجمالی یا کامل؟

آن چه که برای ایجاد کنندگان محتوا مهم است این است که بدانند خوانندگانشان چه نوع محتوا و مطلبی می خواهند و چگونه می خوانند (نگاه اجمالی یا خواندن محتوا به طور کامل). پژوهش HubSpot نشان داد که محتوای متنوع بیشتر می توانند نظر خوانندگان را جلب نماید. به طور کلی، محتوای سمعی از محتوای نوشتاری جذاب تر است و محتوای بصری نیز از محتوای سمعی جذاب تر است؛ مانند فیلم ها و تصاویر. احتمال مشاهده این گونه محتوا ها بیشتر است.

با ثبت‌نام دوره جامع دیجیتال مارکتینگ آکادمی دهبان با نحوه تولید محتوا آشنا و در مهارت کسب می‌نمائید.

content marketing

این مقاله ادامه دارد…

برگرفته از www.hubspot.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

می‌خوای تازه شروع کنید؟

دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ

تخصصی ترین دوره دیجیتال مارکتینگ

  • اصول دیجیتال مارکتینگ 
  • طراحی سایت 
  • بازاریابی محتوایی
  • گوگل آنالیتیکس
  • گوگل تگ منیجر
  • گوگل ادز
  • سئو
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • طراحی کمپین های تبلیغاتی
  • استراتژی دیجیتال مارکتینگ

برای مشاهده جزئیات دوره کلیک کنید

آخرین مطالب
مطالب محبوب
مطالب تصادفی