🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

آکادمی دیجیتال مارکتینگ 2 ساله شد

اهمیت روزافزون حضور در فضای دیجیتال، استفاده از آخرین تکنولوژی ها و تکنیک ها در حوزه بازاریابی بر کسی پوشیده نیست. عدم وجود مرجع آموزشی حرفه ای و علاقه شخصی و تجربه من در حوزه دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله می خوانید

اهمیت روزافزون حضور در فضای دیجیتال و استفاده از آخرین تکنولوژی ها و تکنیک ها در حوزه بازاریابی بر کسی پوشیده نیست. عدم وجود مرجع آموزشی حرفه ای و علاقه شخصی و تجربه من در حوزه دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا به فکر راه اندازی مرکزی تخصصی به منظور ارائه خدمات آموزشی به صاحبان کسب و کارها و مدیران بازاریابی و فروش بیافتم.

با انجام تحقیقات و مطالعات بسیار در نهایت در تاریخ 14 آبان ماه 94 اولین دوره اصول دیجیتال مارکتینگ با حضور اولین سری از دانش پژوهان عزیز برگزار شد. و آکادمی دیجیتال مارکتینگ رسماٌ فعالیت خود را آغاز کرد. کیفیت برگزاری دوره ها و سرفصل های آموزشی در طی مدت 2 سال کامل تر و جامع تر شده و طیف گسترده تری از مخاطبان را در بر گرفت.

امروز که در حال نوشتن این مطلب برای شما عزیزان هستم 2 سال از تاریخ برگزاری اولین دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ می گذرد و افتخار این را داشته ام که در خدمت تعداد زیادی از شما عزیزان از صنایع مختلف باشم. تاکنون حدود 4500 نفر از حوزه های مختلف کسب و کار در جلسات آموزشی و دوره های تخصصی آکادمی دیجیتال مارکتینگ به صورت رایگان و غیر رایگان حضور پیدا کرده و از مطالب آموزشی در این زمینه بهره مند شده اند.

به پاس همراهی دانش پژوهان و همکاران آکادمی دیجیتال مارکتینگ دورهمی کوچکی در شب 13 آبان ماه ترتیب داده شد تا بهانه ای برای آشنایی بیشتر دانش پژوهان، فارغ التحصیلان و اعضای آکادمی با یکدیگر و کسب و کارهایشان باشد. دراین مراسم گرم و صمیمانه پایه های عضویت دانش پژوهان در انجمن دیجیتال مارکتینگ پی ریزی شد. عضویت در این انجمن مزیت هایی را برای اعضای آن در بردارد که در آینده ای نزدیک در مورد جزئیات آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

با تشکر از همه عزیزان و همراهی همیشگی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط