🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

معرفی اولین انجمن متخصصین دیجیتال مارکتینگ ایران

مراسم آکادمی
مراسم آکادمی

در این مقاله می خوانید

روز جمعه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ نقطه عطفی در مجموعه آکادمی دیجیتال مارکتینگ بود. نزدیک به صد نفر از دانش‌پژوهان این موسسه در یک مراسم رسمی و البته دوستانه دور هم جمع شدند تا اولین انجمن متخصصین دیجیتال مارکتینگ ایران با رویکرد تشکیل فضایی تخصصی برای تمامی دیجیتال مارکترهای ایران معرفی شود. تمامی افراد شرکت کننده در این دورهمی به عنوان اولین اعضای انجمن معرفی شدند و در ادامه سیاست‌ها و کارگروه‌های انجمن معرفی گردید. بی‌شک این انجمن بهترین مکان برای تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات متخصصین دیجیتال مارکتینگ خواهد بود و برای اعضای آن مزایای بسیار زیادی در نظر گرفته شده‌است.

مزایای عضویت در انجمن متخصصین دیجیتال مارکتینگ

  1. تخفیف درصدی استفاده از خدمات آکادمی  (این سرویس با توجه به سوابق کاربر و فعالیت ایشان در انجمن متغیر است)
  2. راه‌اندازی پروفایل اعضا در سایت، سیستم تیکتینگ و ارتباط اعضا با آکادمی و همچنین اطلاع از دوره‌هایی که تا الان گذرانده‌اند و یا باید بگذرانند
  3. اشتراک‌گذاری (مشاوره گروهی) تجربه‌های اعضا با حضور مدرسین آکادمی (هر ماه یک جلسه)
  4. آگاهی از آخرین دستاوردها و تکنیک‌های شبکه‌سازی با هدف مشارکت در‌ پروژه (کارفرما-پیمانکار)
  5. و بسیاری مزایای دیگر

در ادامه مراسم دانش‌پژوهان آکادمی به معرفی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای خود پرداختند و فرصت بسیار مناسبی برای بحث و گفتگو میان شرکت‌کنندگان در جهت به اشتراک‌گذاری تجربیات فردی هر کس در زمینه کاری خود بوجود آمد و آکادمی دیجیتال مارکتینگ نیز به معرفی دو دوره جدید خود یعنی دوره مهندسی فروش، دوره تخصصی گوگل آنالیتیکس (با مدرک گوگل) و همچنین دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال پرداخت.

در پایان مراسم بعد از صرف ناهار و گفتگوی شرکت‌کنندگان با یکدیگر، جشن فارغ التحصیلی برای دانش‌پژوهان گرفته شد که طی آن مدارک این عزیزان به آنها اعطا گردید و هر کدام از این دوستان مختصری از تحول فضای کاری خود بعد از گذراندن دوره‌های آکادمی و همچنین دلیل انتخاب آکادمی دیجیتال مارکتینگ را شرح دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط