🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

 چهارمین گردهمایی دیجیتال مارکتینگ دهبان برگزار شد

چهارمین گردهمایی دیجیتال مارکتینگ دهبان برگزار شد

در این مقاله می خوانید

به گزارش روابط‌عمومی آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان؛ چهارمین گردهمایی تخصصی در حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ به‌ منظور ارتباط کارشناسان دیجیتال مارکتینگ با منابع انسانی سازمان‌های مطرح در روز پنج‌شنبه ۳۰ تیرماه برگزار شد. این رویداد با حضور اساتید آکادمی و مدیران سازمان‌های مختلف در هتل اوین پارسیان، برنامه‌ریزی و اجرا شد که با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد.

در شروع گردهمایی، مهمانان با خوش‌ آمدگویی بنیان‌گذار آکادمی دیجیتال مارکتینگ، جناب آقای دکتر دهبان مواجه شدند.

خوش آمد گویی آقای دهبان
سخنرانی آقای دهبان
عکس یادگاری دکتر دهبان با مهمانان
سخنرانی آقای دهبان

بعد از خوش آمد گویی جناب دکتر دهبان با دعوت از آقای دکتر محمدباقر مرادی، مؤسس کلینیک بیزینس سیناتیک، شاهد سخنرانی در رابطه ‌با تحلیل رفتارشناسی با متد دیسک شدند،

سخنرانی دکتر محمدباقر مرادی

طبق صحبت‌های آقای دکتر مرادی، متد دیسک، برگرفته از ۴ حرف که هرکدام به‌تنهایی بیانگر مجموعه‌ای از حالات خاص در فرد هستند که تمرکز آن بر شناخت رفتار خود و دیگران است. این متد یکی از بهترین متدهای رفتارشناسی موجود که با شناخت کامل آن می‌توان ابتدا به خودشناسی پرداخته و سپس برای ارتباط مؤثرتر با دیگران از آن استفاده و آن را بازتابی بر زندگی بهتر کرد.

در ادامه گرد‌همایی و پایان سخنرانی آقای دکتر مرادی از پنل فریلنسری در حوزه دیجیتال مارکتینگ صحبت شد.

پنل فریلنسری

در این قسمت از گردهمایی با گفتگوی آقای پارسا کاکویی (راهبر پنل و متخصص بازاریابی محتوایی) و شراگیم مرادی (متخصص تبلیغات آنلاین)، محمدرضا فهیمی (متخصص اینستاگرام)، مسعود الوهیمی (متخصص سئو) شروع شد و هرکدام دررابطه‌با تخصص موردنظر و نحوه فعالیت به‌صورت فریلنسری را توضیح دادند.

پنل فریلنسری 2

بعد از سخنرانی، استراحت کوتاهی داشتند و این فرصت پیش آمد که مدیران سازمان و دانشجویان دیجیتال مارکتینگ، گفتگوی مختصری جهت آشنایی مدیران و دانشجویان داشته باشند.

گفتگوی مهمانان
گفتگوی مهمانان 2

در ادامه گردهمایی دررابطه‌با پنل HR گفتگو شد که جناب آقایان امید روشناس با سمت (مدیر منابع انسانی آکادمی دهبان و مدیر فروش سابق ماهان، زایس و…)، شهروز شفیعی (معاونت بازاریابی تارا و معاونت سابق دیجیتال کانون ایران نوین)، مسعود آموزگار (مدیر دیجیتال مارکتینگ آسان پرداخت آپ)، محسن سلمان (مدیر جذب همراه اول)، کامیار اسماعیلی (عضو هیئت‌مدیره شهرک صنعتی عباس‌آباد و مدیرعامل صنایع غذایی کامیار) دررابطه‌با جذب نیروی تخصصی در دیجیتال مارکتینگ و نحوه کار با آن‌ها صحبت کردند که برای استفاده از یک نیروی دیجیتال مارکتینگ در سازمان‌ها، چه شاخص‌هایی باید در نظر گرفته شود.

پنل HR

در بخش بعدی گردهمایی جناب آقای مهرداد نوری، مدیر بازاریابی آکادمی دهبان از باشگاه دیجیتال مارکتینگ رونمایی کرد؛ هدف از ایجاد باشگاه، تشکیل انجمن‌ها و شناسایی کارشناسان توانمند از میان دانشجویان دیجیتال مارکتینگ و معرفی آن‌ها به سازمان‌های مختلف است.

سخنرانی آقای نوری

بعد از رونمایی و معرفی باشگاه دیجیتال مارکتینگ از آقای شایان پسران، متخصص برندینگ در شرکت سکان دعوت شد و در مورد بازاریابی بازگشتی (Retention Marketing) صحبت کردند که چه تأثیری مثبتی برای فروش مجدد به مشتریان فعلی بازار دارد.

سخنرانی آقای شایان پسران

در لحظات پایانی گردهمایی با معرفی نرم‌افزار آنالیتیکس توسط جناب آقای حسین سیف (متخصص تبلیغات آنّلاین) صحبت شد و نحوه تحلیل داده‌های وب‌سایت را توضیح دادند که چه متریک‌هایی برای آنالیز وب‌سایت‌ها مهم و ضروری است.

سخنرانی آقای حسین سیف

بعد از آن توسط مجری گردهمایی، مهمانان عزیز را برای صرف ناهار راهنمایی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط