🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

معرفی بهترین کتاب‌های تبلیغات دیجیتال ایران و جهان

برای دوستداران و علاقمندان به رشته تبلیغات، کتاب های برتر رشته تبلیغات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مطالعه کتاب‌های مطرح جهان و ایران در زمینه تبلیغات موثر به شما کمک خوبی در بازار رقابتی خواهد کرد. در این مقاله سعی داریم چند مورد از بهترین کتاب های تبلیغات دیجیتال را به شما دوستداران کسب و کار معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا لیست ۲۴ تا از بهترین کتاب های تبلیغات در ایران و جهان راه به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می خوانید

با ما در این مقاله همراه باشید تا لیست ۲۴ کتاب برتر تبلیغات دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

برای دوستداران و علاقمندان به رشته تبلیغات، کتاب های برتر رشته تبلیغات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مطالعه کتاب‌های مطرح جهان و ایران در زمینه تبلیغات موثر به شما کمک خوبی در بازار رقابتی خواهد کرد، آنچه بسیار اهمیت دارد، استفاده کاربردی و پیاده‌سازی نکات کتاب‌های برتر در کسب‌وکار است. در این مقاله سعی داریم چند مورد از بهترین کتاب های تبلیغات دیجیتال را به شما دوستداران کسب و کار معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا لیست ۲۴ تا از بهترین کتاب های تبلیغات در ایران و جهان راه به شما معرفی کنم. شما میتوانید در کنار آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ این کتاب ها رو مطالعه کنید.

معرفی ۲۴ کتاب تبلیغات دیجیتال برتر ایران و جهان

۱- Social Media Marketing Mastery 2020

این مجموعه نوشته رابرت میلر می باشد که شامل برترین کتاب ها برای کمک به شما در بهبود، رشد و تسلط یافتن در مهارت های بازاریابی شبکه های اجتماعی است. این کتاب به شما کمک می کند تا راه بازاریابی تجارت خود را تغییر دهید. رسانه های اجتماعی از کسب و کار شما حمایت می کنند، زمان و بودجه ای که برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی صرف شده است، تنها در صورت حضور صحیح در این رسانه ها، می تواند برای شما نتایج موثری به جای بگذارد. اگر به دنبال بهترین راه برای یافتن جایگاه خود در میان بازاریابان برتر هستید، این مجموعه کتاب دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید.

Social Media Marketing Mastery 2020

۲- Marketing Now

این کتاب نوشته ی دیوید بین می باشد. این کتاب شامل ۱۳۴ ایده برتر بازاریابی مدرن در جهان است. در واقع توصیه های مربوط به بازاریابی را که باید امروز بخوانید، به اشتراک می گذارد. مشاوره مداوم دیوید، در این سال ها به بسیاری از متخصصان بازاریابی دیجیتال و تجاری کمک کرده است.

این کتاب شامل مشاوره های مختلفی است که به شما کمک می کند تا بازار هدف خود را به دست آورید. دیوید بین، با صدها بازاریاب که سال ها تجربه ی در فضای دیجیتال دارند، مصاحبه کرده است. او تمام این دانش را به عملی ترین نکات سودآور تبدیل کرده است. مطالعه این کتاب به هر شغلی که می خواهد رشد کند توصیه می شود.

Marketing Now

بهترین روش برای یادگیری از کسانی است که این کار را انجام می دهند. کتاب جدید دیوید با در اختیار داشتن کارشناسانی از سراسر دنیا که مشاوره عملی در مورد موفقیت در بازار دیجیتال امروز ارائه می دهند، این احساسات را به سطح بالاتری می رساند. اگر به دنبال روش های بازاریابی دیجیتال به روز و جدید هستید، این راهنمای بسیار خوبی برای شما می باشد.

3- Affiliate marketing Explained

این کتاب نوشته ی رونالد ترامپ می باشد. رونالد ترامپ در این کتاب می گوید: “حقیقت این است: مشارکت در فروش کاملاً به سهم درآمد بستگی دارد. همچنین به عنوان یک روش غیرفعال درآمدی شناخته می شود.”

ایده اصلی در بازاریابی شرکت های تبلیغاتی، تبلیغ محصولات دیگر با کمک یک شبکه وابسته است. در صورت خرید محصولات در نتیجه تلاش های بازاریابی شما، کمیسیون به شما تعلق می گیرد. ما می توانیم با کمک یک برنامه وابسته، انگیزه مالی دیگری را به دیگران ارائه دهیم. اگر محصولی وجود نداشته باشد و ما هنوز بخواهیم درآمد کسب کنیم، می توانیم محصولی را که ارزش آن را دارد تأیید کنیم. این به ما کمک می کند تا به عنوان یک بازاریاب وابسته از آن درآمد کسب کنیم

بازاریابی افیلیت را می توان به عنوان “فرایند گسترش تولید و بازاریابی محصول در احزاب مختلف، تعریف کرد، جایی که هر یک از طرفها طبق سهم خود، سهمی از درآمد را دریافت می کنند.” دو جنبه از برنامه بازاریابی وابسته وجود دارد. اولین کسری است که فروشنده، فروشنده، برند، خالق یا خرده فروش است. این حزب مسئول ایجاد محصول است. خالق می تواند کارآفرینان انفرادی، شرکت های Fortune 500 یا شرکت های نوپا باشد.

بازاریابی سهامداران یک تاکتیک بسیار محبوب برای افزایش فروش و ایجاد درآمد زیادی در اینترنت است. این فرایند برای بازاریابان افیلیت و برندها بسیار مفید است. در زیر برخی از آمار مربوط به بازاریابی وابسته است: ۸۱٪ مارک ها و ۸۴٪ ناشران از بازاریابی وابسته استفاده می کنند، هر ساله ۱۰.۱ درصد افزایش در هزینه بازاریابی وابسته وجود دارد. هزینه بازاریابی محتوا ۶۲ درصد از هزینه های متعارف بازاریابی تخمین زده می شود اما با روش های سنتی می تواند منجر به درآمد سه برابر شود.

Affiliate marketing Explained

بازاریابی افیلیت با به اشتراک گذاشتن مسئولیت های بازاریابی محصول و ایجاد آن در احزاب مختلف کار می کند. سه طرف اصلی درگیر فروشنده و سازندگان محصول، مصرف کنندگان و شرکت های وابسته یا تبلیغ کنندگان هستند. شرکت های وابسته به روش های مختلفی پرداخت می شوند. سه روش اصلی پرداخت در هر مقیاس، پرداخت به ازای هر کلیک و پرداخت برای مدیریت است. هدف از کتاب ساده است: کتاب الکترونیکی کمک بزرگی به دانستن در مورد چگونگی عملکرد بازاریابی وابسته است. همچنین یاد خواهید گرفت:

  • از کجا شروع کنیم؟
  • از کجا می توان محصولات تبلیغاتی را پیدا کرد؟
  • چه پیشنهادی را باید تبلیغ کنم؟

فرآیند بازاریابی افیلیت که باید دنبال کنیم:

  • برخی از زبانهای فنی
  • نرم افزار ردیابی
  • بازاریابی ایمیلی

۴- Impacts of Online Advertising on Business Performance

این کتاب اثر Tereza Semerádová می باشد. ایجاد تصویری از برندها برای فروش محصولات تبلیغاتی تبلیغات دیجیتالی را به عنوان ابزاری مهم برای دستیابی به اهداف بازاریابی و تجارت در بسیاری از شرکتها تبدیل کرده است. به منظور گسترش پایه های فن، ترویج فرهنگ شرکت و ایجاد ارتباط با مشتریان فعلی، متخصصان مشاغل نظارت بر تأثیر تبلیغات خود را در اولویت اصلی قرار داده اند.

Impacts of Online Advertising on Business Performance

تأثیر تبلیغات آنلاین بر عملکرد تجاری، مجموعه ای از تحقیقات نوآورانه است که پیشینه نظری ارائه شده در تحقیقات علمی را با تجربه عملی و داده های زندگی واقعی ناشی از کمپین های تبلیغاتی واقعی و ترافیک وب سایت ارائه می دهد. این کتاب ضمن برجسته کردن مباحث از جمله تجزیه و تحلیل داده ها، تبلیغات دیجیتالی و رفتار مصرف کننده، به صورت ایده آل برای مدیران، بازاریابان، تبلیغ کنندگان، اداره های تجاری، محققان، متخصصان صنعت، سرمایه گذاران، دانشگاهیان و دانشجویان درگیر مدیریت فعالیت های بازاریابی آنلاین طراحی شده است.

۵- Pinterest Secrets Revealed

Pinterest قطعاً یکی از کم ارزش ترین سیستم عامل های بازاریابی در خارج از کشور است که امروز فرصت بزرگی را برای بازاریابی شما ایجاد می کند! در حقیقت، Pinterest از آنجا که بسیار منحصر به فرد است به این دلیل که ۵۵٪ از افراد روی سکو از Pinterest برای خرید استفاده می کنند و ۹۰٪ کاربران بسیار فعال از سایت برای تصمیم گیری در خرید استفاده می کنند!

Pinterest Secrets Revealed

در این کتاب، به شما آموزش می دهد که چگونه از Pinterest برای درگیر شدن با مخاطبان خود برای ایجاد مشاغل خود، ایجاد پیشروها و حضور برند خود در این بستر باورنکردنی استفاده کنید. این راهنما دقیقاً آنچه را که شما باید بدانید برای موفقیت در بازاریابی Pinterest امروز به شما یاد می دهد، آموزش می دهد.

در اینجا فقط بخشی از مواردی که در این کتاب یاد خواهید گرفت آمده است:

  • چرا Pinterest به تلاش بازاریابی کمتری نیاز دارد اما نتایج شگفت انگیزی را به همراه دارد
  • نحوه ایجاد ترافیک پایدار و منفعل با پین خود
  • هک های کلیدی برای افزایش رتبه پین ​​خود
  • چگونه می توانید پین های خود را به قسمت جلوی Smart Home Feed قرار دهید
  • how دقیقاً چگونه بهینه سازی تصاویر و توضیحات خود را برای افزایش موفقیت پین خود انجام دهید
  • نحوه ایجاد یک حساب کاربری Pinterest
  • tips نکاتی کلیدی که برای ساختن یک حساب کاربری موفق Pinterest در دراز مدت لازم است بدانید
  • حداقل تعداد دنبال کننده ای که در صورت شروع کار باید برای آنها هدف داشته باشید
  • چگونه می توان از گروه تابلوها برای رسیدن به مخاطبان هدف خود استفاده کرد
  • نحوه بهینه سازی کلمات کلیدی پین و تخته برای حداکثر قرار گرفتن در معرض
  • و خیلی، خیلی بیشتر

۶- AFFILIATE MARKETING FOR BEGINNERS

این کتاب نوشته رابرت کینگ است. راهنمای گام به گام که اسرار را برای تبدیل شدن به یک بازاریاب برتر کسب درآمد اینترنتی از طریق تبلیغات و فروش محصولات توسط بهترین برنامه وابسته به شما می گوید. آیا همیشه آرزو داشتید که از زندگی خود و یا هر مکانی که می خواهید راحت کار کنید. بازاریابی افیلیت یک الگوی تجاری بسیار متفاوت است و از طریق این کتاب، هر کس می تواند طی چند هفته این کار را انجام دهد.

AFFILIATE MARKETING FOR BEGINNERS

با خرید این کتاب خواهید فهمید:

  • تجارت آنلاین چیست که به شما امکان می دهد بدون تماس با تأمین کنندگان و مشتریان، از خانه خود درآمد کسب کنید
  • چگونه می توان بازاریابی وابسته را از ابتدا همراه با مهارت های لازم یاد گرفت؟
  • ۴ استراتژی اثبات شده برای ارتقاء مشاغل وابسته و مقیاس کردن درآمد خود در سطوح بسیار بالا.
  • چگونه بهتر بتوانید وقت خود را برای کار کمتر مدیریت کنید اما بارورتر باشی؟

قبل از شروع بدانید اشتباهاتی که همه مبتدیان انجام می دهند وجود دارد و از صرفه جویی در وقت و هزینه خودداری می کنید. نویسنده این کتاب یک متخصص در تجارت آنلاین است و سالها فعالیت در پشت سر او و ده ها وبلاگ فعال وابسته است. اما زبان مورد استفاده بسیار ساده است و به شما امکان می دهد مراحل ذکر شده را دنبال کنید و به هدف برسید. حتی اگر یک مبتدی مطلق و بدون مهارت های فنی و تجربه بازاریابی باشید، می توانید از طریق بازاریابی شرکت های وابسته با کمک این راهنمای گام به گام، درآمد صفر ایجاد کنید.

۷- Affiliate Marketing:

نوشته مایکل رابرت فورتونات است. بازاریابی وابسته: راهنمای گام به گام اثبات شده برای مبتدیان برای یادگیری همه اسرار کسب درآمد آنلاین با استفاده از تبلیغات پرداخت شده از بلیط کم به برنامه های بلیط بالا! چیزی است که شما باید بخرید! در فصل اول تمام اطلاعات موردنیاز برای یادگیری اصول بازاریابی شرکت های وابسته، آنچه در آن است و چرا باید آن را دنبال کنید، در اختیار شما قرار می دهد. فصل های زیر به گونه ای ترتیب داده شده است که با پیشرفت، تمام سوالات خود را پاسخ می دهید. در اینجا نسخه خلاصه ای از کلیه راهکارهای کلیدی که در این کتاب ذکر شده است آمده است: شما نمی توانید محتوای تصادفی ایجاد کنید.

محتوای شما باید بهترین کاری باشد که می توانید انجام دهید و باید معتبر باشد. محتوای کم کیفیت عذاب کسب و کار بازاریابی شرکت های وابسته شما خواهد بود؛ شما باید محصولاتی را تبلیغ کنید که شخصاً آنها را دوست داشته باشید یا به آنها اعتقاد داشته باشید. چیزی را به این دلیل که تنها برای شما سود داشته باشد تبلیغ نکنید، بلکه همیشه محتوای خود را در کمک به مردم هدف قراردهید. سپس وبلاگ های خود را بنویسید ؛ اهداف خود را تنظیم کنید و هنگامی که به آنها ضربه زده اید، در حالی که یک ROI پایدار را در کنار خود نگه دارید، با بهینه سازی شروع کنید؛ هنگامی که به موفقیت خاصی رسیده اید، سعی نکنید انجام دهید. همه چیز به تنهایی اتوماسیون برخی از کارها؛ هنگامی که شما یک وب سایت ایجاد کرده اید، سعی کنید دیگری را با محصولات جدید ایجاد کنید یا دست خود را با طاقچه دیگری امتحان کنید. این به شما کمک می کند تا تجارت خود را گسترش دهید؛ و خیلی بیشتر…!

Affiliate Marketing

بازاریابی افیلیت در حال حاضر رویای همه است و اگر این کتاب را از طریق قلب دنبال کنید، صادق است. بله، همه به آنچه انجام می دهید علاقه نشان نمی دهند. اما شما به همه احتیاج ندارید. شما فقط به افرادی که به کالاهایی که تبلیغ می کنید علاقه مند هستید. اینجاست که هدف قرار دادن مخاطب به مرحله اجرا در می آید. این حتی در مرحله بهینه سازی مهم است زیرا اگر تبلیغات را اجرا می کنید، باید بدانید که چه کسی می خواهید تبلیغات را نشان دهید. اگر تبلیغات را به افراد اشتباهی نشان دهید، هیچگونه تغییر مخاطب و در نتیجه فروش نخواهید داشت. اما با تکنیک های هدف گذاری صحیح، می توانید درآمد پایدار کسب کنید. و وقتی این کار را کردید، دیگر به عقب نگاه نمی کنید.

بهترین چیز در مورد این کتاب این است که مخصوص افرادی که تازه شروع به کار می کنند، نوشته شده است. بنابراین، شما هر چیز اساسی را که با جزئیات مورد بحث قرار گرفته است خواهید یافت. حتی اگر تاکنون در مورد بازاریابی سهامداران نشنیده باشید، می توانید به راحتی با این کتاب نتایج خوبی کسب کنید! بعداً از نتایج استفاده می کنید. این کتاب در تمام مدت شما را با انگیزه حفظ خواهد کرد و همچنین به تمام مشکلاتی که ممکن است در سفر با آن روبرو شوید و چگونه می توانید با آنها مبارزه کنید، پرداخته است. همچنین در مورد اشتباهات متداول که توسط بازاریابان وابسته به جوانه زدن مرتکب می شوند صحبت می کند. با چنین دانش جامع در مورد بازاریابی شرکت های وابسته، فقط در مدت چند روز مانند یک حرفه ای احساس می شوید.

۸- Affiliate Marketing 2019

راهنمای گام به گام برای مبتدیان برای کسب درآمد آنلاین با استفاده از استراتژی های تبلیغاتی و کمک به شما در ایجاد درآمد منفعلانه شخصی. این کتاب نوشته مارک میلر است. آیا شما کسی هستید که بدون تلاش زیاد در آن به دنبال ایجاد درآمد منفعل هستید؟ سپس بازاریابی وابسته پاسخی برای شما است. بیاموزید که چگونه می توانید با نشستن در خانه و انجام تمام کارهایی که صرفاً با رتبه بندی وب سایت خود می توانید درآمد زیادی کسب کنید.

Affiliate Marketing 2019

ما به شما قدم به قدم در مورد چگونگی شروع به پول درآوردن با بازاریابی شرکت های وابسته و نحوه درآمدزایی به شما یاد خواهیم داد. بازاریابی شرکت های وابسته می توانند صرفاً با انجام برخی از کارهای سخت در ابتدا و در آینده از مزایای آن سود بیشتری کسب کنند. می توانید از میلیونها بازاریاب وابسته بپرسید که کسب درآمد منفعلانه و بسیاری از آن چه آسان است.

در این کتاب یاد خواهید گرفت:

  • بازاریابی افیلیت چیست؟ برای خوانندگان توضیح دهید که بازاریابی وابسته چیست و به شما کمک می کند تا درک کنید که چه نظریه ای در پس آن است.
  • در مورد بهترین سلیقه ها برای کار و اینکه چگونه آنها می توانند به شما در کسب درآمد مورد نظر خود کمک کنند صحبت کنید
  • چگونه می توان معاملات را بدون هزینه کردن در تبلیغات، نحوه بازاریابی و فروش رایگان دریافت کرد
  • بهترین روشها در مورد چگونگی به دست آوردن بهترین ROI ممکن از تبلیغات فیس بوک خود هنگام تبلیغ
  • رسانه های اجتماعی: چگونه می توانید با رشد صفحه اینستاگرام خود و سایر پروفایل های رسانه های اجتماعی درآمد کسب کنید
  • چگونگی داشتن ذهنیت درست: بهترین برنامه و طرز فکر برای به دست آوردن هرچه بیشتر از تلاش های وابسته شما، همه اینها را در کنار هم قرار دهید: چگونه اطمینان حاصل کنیم که از تلاشهای وابسته خود نهایت استفاده را می کنید.

همانطور که می بینید، ما با بازاریابی وابسته عمیق تر می شویم و به شما کمک می کنیم تا تجارت بسیار شخصی خود را شروع کنید. به خاطر داشته باشید که ما اینجا نیستیم که شما را کلاهبرداری کنیم، به همین دلیل واقعیت را برای شما بیان خواهیم کرد. بازاریابی وابسته ممکن است ظرف دو سال اشباع شود. بنابراین، به نفع شماست که سفر بازاریابی وابسته خود را در اسرع وقت قبل از اینکه خیلی دیر شود شروع کنید.

اطمینان حاصل کنید که از امروز کار بازاریابی وابسته خود را شروع کرده و این کتاب را دریافت می کنید. شما باید درک کنید که نه تنها تجارت سنتی بازاریابی به آرامی در حال کاهش است، بلکه اطلاعاتی که در این کتاب به شما ارائه می دهند، شروع کار خود را برای شما بسیار آسان خواهد کرد. نکته مهم در مورد بازاریابی شرکت های وابسته این است که سرمایه گذاری اندک و بدون سرمایه وجود دارد. این به شما کمک می کند تجارت خود را بدون هزینه زیاد هزینه کنید و به صورت منفعلانه درآمد کسب کنید. با گرفتن این کتاب و شروع به اجرای نکاتی که در این کتاب به شما ارائه می شود، اطمینان حاصل کنید که فردا منتظر فردا نیستید و امروز اقدامی انجام دهید. اگر این کار را انجام دهید، از لحاظ درآمدزایی منفعلانه و این کار را برای بقیه عمر به دست خواهید آورد.

۹- Best Overall: Ogilvy On Advertising

این کتاب نوشته دیوید اوگیلوی است. این کتاب به یک دلیل کلاسیک بلامنازع است. بیش از ۳۰ سال است که این کتاب کتاب مقدس مجازی دنیای تبلیغات بوده است. Ogilvy همه چیز مورد نیاز برای شروع کار خود را در تبلیغات، انتخاب شرکت مناسب، پیشبرد محتوای مناسب، کپی کردن نوشتن مانند یک قهرمان، تجزیه و تحلیل داده ها و استفاده از مهارت های خود در دلایلی که به شما اهمیت دارد، را پوشش می دهد.

 Best Overall: Ogilvy On Advertising

شما در این کتاب چیز خاصی نخواهید یافت که به بازاریابی دیجیتال و تبلیغات بطور خاص مربوط باشد (قبل از این نیز خیلی خوب نوشته شده بود!)، اما همه اصول موجود در دنیای مدرن می توانند دقیقاً به همان اندازه در دنیای مدرن کاربرد داشته باشند. روزهای مادامن. چه یک طرفدار فصلی باشید و چه از طرف شرکت خود شروع به کار کنید یا تازه وارد حوزه تبلیغات شوید، این کتاب برای شما چیزی دارد.

۱۰- Runner-Up, Best Overall: Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands

همانطور که مشهور میشل اوباما گفت، “وقتی آنها کم می شوند، ما بالا می رویم.” کتاب Marty Neumeier، با همان روحیه، اعلام می کند که راز تبلیغات موفقیت آمیز مشابه است: “وقتی همه زیگ می زنند، zag.” برای تبلیغ واقعی تبلیغات، باید به مصرف کنندگان نشان دهید که چرا و چگونه محصول شما با سایر محصولات متفاوت است. اما شما فقط نمی توانید ثابت کنید که شما متفاوت هستید – امروز، باید ثابت کنید که از نظر بنیادی متفاوت هستید. چطور؟ خوب، این چیزی است که این کتاب به شما آموزش می دهد، از جمله ۱۷ گام برای متمایز کردن محصولاتتان به شکلی بزرگ، چگونگی انتخاب بهترین نام ها و خطرات خطرناک که مارک های میراث بطور فزاینده ای با آن روبرو هستند.

Runner-Up, Best Overall: Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands

۱۱- Best for Account Planning: Truth, Lies & Advertising

https://www.goodreads.com/book/show/397499.Truth_Lies_and_Advertising

نویسنده این کتاب جون استیل می باشد.در دنیایی مملو از اطلاعات، گاهی لازم است قدمی به عقب بردارید و کارها را ساده کنید. اگر شما یک مشتری داشته باشید، مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که خلاقیت خود را افزایش دهید، نه اینکه وسواس خود را بر روی اعداد ببینید. پس از همه، شما نمی توانید کیف پول افراد را باز کنید بدون اینکه ابتدا قلب و ذهن آنها را باز کنید. برای اینکه بهترین برنامه نویس حساب کاربری باشید، باید متفکر و همدل باشید – که نیاز به شنونده خوبی است. ایجاد یک برند که تأثیرگذار باشد، باید با تفکر در کنار هم قرار بگیرد.

 Best for Account Planning: Truth, Lies & Advertising

جان استیل اهمیت تحقیقات خوب و چگونگی استفاده از آن به عنوان اهرمی را برای ارائه بهترین ارزش توضیح می دهد. به دست آوردن اعتماد مخاطبان خود و ایجاد یک رابطه متقابل با سود می تواند زمان زیادی را بپردازد. بیاموزید که چگونه در طول این مطالعه آسان، از تفکر استراتژیک بهتر استفاده کنید و در این مطالعه آسان به شما القاء کند.

۱۲- Best for Removing Writer’s Block: A Technique for Producing Ideas

بلوک نویسنده یک چیز واقعی است! ایجاد یک نسخه کامل می تواند برای هر نویسنده ای تأثیر بگذارد، خصوصاً وقتی فشار زیادی وارد شود. جای نگرانی نیست، این کتاب کوتاه و ساده، طرز فکر در مورد روند خلاقانه را تغییر خواهد داد. برای ایجاد مداوم ایده های جدید هیجان انگیز، باید اسرار انگیزه ثابت را بیاموزید. این کتاب یک فرمول پنج مرحله ای به شما ارائه می دهد که به شما کمک می کند چگونگی و چرا بلوک نویسنده، چگونگی تولد بهترین تبلیغات تبلیغاتی و همچنین چگونگی رساندن روند خلاقیت خود را به سطح بعدی کمک کنید.

 Best for Removing Writer’s Block: A Technique for Producing Ideas

۱۳- Best for Ad Entrepreneurs: Rework

نوشته جیسون فرد و دیوید هنسون است که به مطالب زیر اشاره دارد. اگر مجبور بودیم این کتاب را با یک جمله خلاصه کنیم، این بود که “همه آن را بسوزانید و بعد به کار خود ادامه دهید.” اگر در حال شروع کار هستید یا به فکر آژانس تبلیغاتی خود هستید، احتمالاً قصد نوشتن یک برنامه تجاری، جلب سرمایه گذاران و جستجوی افراد خوب برای استخدام را دارید. نویسندگان این کتاب توضیح می دهند که این یک ایده بد است. به جای همه این موارد و موارد دیگر، تنها آنچه شما برای موفقیت لازم دارید یک اخلاق کاری خوب است. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه می توانید بهره وری خود را افزایش دهید، در معرض معامله قرار بگیرید و از تفکر ضد انعطاف پذیر به نفع خود استفاده کنید.

 Best for Ad Entrepreneurs: Rework

14- Best Classic: Hey, Whipple, Squeeze This

در تبلیغات، شما باید خلاق باشید، اما خلاقیت خام همان چیزی نیست که تبلیغ کننده مناسب را از افراد بزرگ جدا می کند. برای اینکه در این زمینه عالی باشید، باید به مصرف کنندگان اثبات کنید که اصالت دارید. شما باید یک داستان واقعی را بگویید. شما باید آنها را متقاعد کنید که خرید محصول یا خدمات شما از اهمیت بالایی برخوردار است، شاید این که زندگی بسیار آنها به آن بستگی داشته باشد. و بیشتر از همه، شما باید این کار را به روشی ساده انجام دهید. کل صنعت در حال تغییر است، اما اگر این کتاب را بخوانید، می توانید در یک بازار به طور فزاینده رقابتی، اقامت داشته باشید و مشتریان جدیدی را جذب کنید. اگر می خواهید جلوی ایجاد نویز را بگیرید و شروع به ایجاد تأثیر کنید، این کتاب لازم است مطالعه شود.

Best Classic: Hey, Whipple, Squeeze This

۱۵- Best for Reaching Women: Why She Buys

همانطور که Bridget Brennan در این کتاب عالی توضیح می دهد، زنان ۸۰ درصد از هزینه های مصرف کننده را در ایالات متحده آمریکا رانده اند، اما بسیاری از تبلیغ کنندگان ایده ای برای صحبت کردن با زبان خود ندارند. اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه یکی از مارک های نادری باشید که از این گروه خرید حساس غافل نشود، باید کتاب برنان را بخوانید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه فرهنگ زنانه را مانند نیروی عظیم بازار آنالیز کنید، تفاوت های مهم در نحوه تصمیم گیری زن و مرد اغلب در تصمیم گیری هایی که می تواند روی استراتژی تبلیغاتی شما تأثیر بگذارد، و همچنین در مورد چگونگی توجه آنها.

Best for Reaching Women: Why She Buys

برنان همچنین پنج نیروی اصلی را که باید برای موفقیت در این فضا استفاده کنید، تشریح می کند. این خواندن عالی از داده های جامد و مطالعات موردی برخی از بزرگترین و موفق ترین شرکت ها – و همچنین کسانی که سعی کرده اند و به طرز فاجعه آمیزی شکست خورده اند- به دست می آید تا وارد بازار زنان گریزان شوند.

۱۶- Best for Understanding Word Of Mouth: Contagious: Why Things Catch On

Jonah Berger این مسئله را مطرح می کند که اگر کسی درمورد این موضوع با دوستان و خانواده خود صحبت نکند، هیچ هزینه ای برای تبلیغ محصول یا شرکت نمی کند. برگر استدلال می کند به جای فکر کردن به خلاق ترین تبلیغات، شما باید روی صحبت کردن افراد تمرکز کنید. ممکن است به نظر می رسد عجیب است، اما کار می کند، و برگر مدارکی برای اثبات آن دارد. تیم وی همچنین داده ها را تجزیه و تحلیل کرده است تا به درک عوامل کلیدی تقسیم کننده چیزها کمک کند. او نتایج خود را به شش اصل اساسی تقسیم می کند که هرکسی می تواند برای کمک به موفقیت در واقعیت به کار گیرد و به ظاهر هر چیزی را آلوده می کند.

 Best for Understanding Word Of Mouth: Contagious: Why Things Catch On

۱۷- چشم انداز ارتباطات بازاریابی یکپارچه

این کتاب نوشته مایکل و جورج بِلچ است و به زبان لاتین می باشد. آخرین نگارش این کتاب در سال ۲۰۱۷ میلادی می باشد. این کتاب تنها به تبلیغات نمی پردازد بلکه نگاه کاملی به ابزارهای ترویج و پیشبرد کالادارد.این کتاب را انتشارات وایلی منتشر کرده است.

چشم انداز ارتباطات بازاریابی یکپارچه

۱۸- تبلیغات تجاری، اصول و شیوه‌های عمل

نویسندگان کتاب خانم ساندرا موریارتی و ویلیام ولز هستند. این کتاب مبانی و محیط تبلیغات، نحوۀ برنامه ریزی و تدوین راهبرد تبلیغاتی را تشریح و رسانه های تبلیغاتی را معرفی می کند. سپس به جنبه های خلاقیت در تبلیغات و ساختن انواع آگهی ها برای رسانه های مختلف می پردازد. همچنین به فراگرد بازاریابی و ارکان تشکیل دهندۀ آن، بررسی مؤسسات تبلیغاتی و نحوۀ سازماندهی آنان، اهمیت تحقیق و تحقیق راهبردی، روان شناسی تبلیغات تجاری، ترویج فروش و روش های گوناگون آن و مقولات بسیار مهم دیگر در حوزۀ تبلیغات می پردازد. انتشارات محترم مبلغان این کتاب را ترجمه کرده است.

تبلیغات تجاری، اصول و شیوه‌های عمل

19- مدیریت تبلیغات

این کتاب از استاد محمود محمدیان است.

  • فهرست مطالب
  • فصل اول: تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران
  • فصل دوم: از دریاچه‌ی تبلیغات تا اقیانوس بازاریابی
  • فصل سوم: اهداف تبلیغ
  • فصل چهارم: بودجه‌بندی تبلیغات
  • فصل پنجم: پیام تبلیغ
  • فصل ششم: رسانه
  • فصل هفتم: ارزیابی اثربخش
  • فصل هشتم: کج‌روی‌ها و انحرافات در تبلیغ

این کتاب به عنوان منبع درسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد معرفی می شود و ضمناً در آزمون ورودی برخی از دانشگاه ها نظیر دانشکده ارتباطات صدا و سیما به عنوان منبع آزمون معرفی می شود.

مدیریت تبلیغات

شما در این کتاب می توانید ضمن بررسی تاریخچه تبلیغات و برخی نظریات در این حوزه، با الگوی ساخت تبلیغات آشنا شوید و مراحل ساخت یک تبلیغ را از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار دهید.  پرداختی ایرانی و منطبق بر فضای حاکم بر کسب و کار در ایران به همراه مثال های ایرانی این کتاب را قابل کاربرد برای صاحب نظران عرصه تبلیغات در حوزه دانشگاه  و بازار کار کرده است.

۲۰- رازهای تبلیغات

دیوید اگیلوی پس از انتشار اولین کتاب موفقش یعنی اعترافات یک تبلیغاتچی، کتاب دیگری را به دنیای تبلیغات ارائه می کنه، که به نوعی تکمیل کننده اعترافات محسوب میشه. ناشر این کتاب مبلغان است. رازهای تبلیغات کتاب بسیار معروف است.

  • به برخی از سرفصل های کتاب دقت کنید تا صحت گفتار من برای شما روشن بشه. این موارد الان هم جزو سوالات شما نیست؟
  • چه نوع تبلیغی موجب فروش می‌شود؟
  • آگهی تلویزیونی را چگونه بسازیم تا محصولاتمان را بفروشد
  • آیا آمریکا هنوز ملت برتر است ؟

راز های تبلیغات توسط آقایان کوروش حمیدی و علی فروزفر به فارسی برگردان شده و انتشارات محترم مبلغان آن را برای بار هفتم به چاپ رسانده است. کتاب در قطع وزیری و در ۱۹۹ صفحه چاپ شده است.

رازهای تبلیغات

۲۱- هنرمندانه بقاپید

این کتاب آستین کلون به خلاقیت در تبلیغات اشاره دارد و مترجم ان سامان شاهین پور است. در این کتاب ده چیزی که هیچ کس درباره خلاق بودن به شما نخواهد گفت توضیح داده میشود. ناشر آن سیته است.

هنرمندانه بقاپید

۲۲- ادبیات تبلیغ

این کتاب نوشته رابرت دابل یو بلای هم برای حرفه ای ها و هم مبتدیان کتاب بسیار خوب است. این کتاب را خانم منیژه شیخ جوادی ( بهزاد) به خوبی ترجمه کرده است و سیته این کتاب را منتشر کرده است.

ادبیات تبلیغ

در این کتاب چه می‌خوانیم؟

  • پیش‌گفتار
  • بخش اول: برای فروش بیشتر چگونه بنویسیم؟مقدمه‌ای بر نگارش تبلیغات
  • چگونه با نوشته‌ی خود توجه دیگران را جلب کنیم؟
  • نگارش ارتباطی
  • نوشته‌ی پرفروش
  • بخش دوم: وظایف نویسنده‌ی تبلیغات
  • نوشتن آگهی‌های چاپی
  • نوشتن نامه‌ی مستقیم
  • نگارش متن بورشور، کاتالوگ و سایر نوشته‌های فروش
  • نگارش مطالب روابط عمومی
  • نگارش تبلیغات رادیو تلویزیونی
  • بخش سوم: تجارت تبلیغاتی
  • چگونه می‌توان یک نویسنده‌ی تبلیغاتی آزاد و موفق بود؟
  • چگونه می‌توان شغل معتبری مانند نویسندگی برای یک آژانس تبلیغاتی را به دست آورد؟
  • چگونگی استخدام یک نویسنده‌ی تبلیغات و همکاری با او
  • آنچه باید یک نویسنده‌ی تبلیغات در زمینه‌ی طرح‌های
  • سخن نهایی
  • واژه‌نامه‌ی اصطلاحات تبلیغاتی 

۲۳- کتاب مدیریت تبلیغات آقای دکتر کیماسی

این کتاب شامل ۱۰ فصل است که هر فصل شیوه های مختلف تبلیغات را پوشش می دهد. کتاب دکتر کیماسی را انتشارات ادیبان روز به بازار کتاب معرفی کرده است.

 کتاب مدیریت تبلیغات آقای دکتر کیماسی

۲۴- آسیب شناسی تبلیغات در ایران

یکی از مهم ترین کتاب های تالیف شده آقای دکتر محمود محمدیان در حوزه تبلیغات است. این کتاب به بررسی آسیب شناسی در ایران در خیلی سالهای پیش می پردازه اونم به شیوه جالب پرسش و پاسخ. قطع کتاب وزیری و در ۱۶۰ صفحه عرضه شده است.

آسیب شناسی تبلیغات در ایران

جمع بندی

در این مقاله ۲۴ کتاب تبلیغات دیجیتال را به شما معرفی کردیم که هر کدام به نوعی مزیت های فوق العاده ی خود را دارند و پیشنهاد می شود که تمامی این کتاب ها را مطالعه کنید. چرا که این کتاب ها نتایج تحقیقات و بررسی افراد برجسته ای در این حوزه می باشند که می توانند زمان طی کردن مسیر موفقیت در کسب و کار شما را کاهش دهند و از تکرار اشتباهاتی که قبلا انجام شده است جلوگیری کنند. پس همین الان شروع کنید و کسب و کارتان را ارتقا دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

می‌خوای تازه شروع کنید؟

دوره دانشگاه تبلیغات

اصولی تبلیغات آنلاین رو یاد بگیرید

  •  مبانی تبلیغات
  • مبانی تبلیغات دیجیتال
  • برندینگ
  • رفتار مصرف کننده
  • تبلیغات در سایت های ایرانی
  • گوگل آنالیتیکس
  • گوگل ادز
  • کپی رایتینگ
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • افیلیت مارکتینگ
  • ویدیو مارکتینگ
  • گیمیفیکیشن
  • و …
آخرین مطالب
مطالب محبوب
مطالب تصادفی