🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

معرفی بهترین ابزارهای ساخت قالب حرفه ای ایمیل

همانطور که می دانید، ایمیل مارکتینگ در حال حاضر یکی از بهترین روش های بازاریابی می باشد که به رشد کسب و کار شما کمک می کند و باعث افزایش تعامل شما با مشتریان و کاربران شما می شود. ارسال ایمیل های متنی ساده، ممکن است خواننده را از خواندن ادامه ی مطلب پشیمان کند و تنها چند ثانیه مطلب را ببیند یا شاید فقط ایمیل را باز کند اما به مطلب توجهی نکند. شما با استفاده از سازنده های قالب می توانید ایمیل های خود را در یک قالب فوق العاده جذاب و کاربرپسند طراحی کنید و از تصاویر و المان های مختلف استفاده کنید. این بار کاربر به جای بی توجهی به ایمیل ساده ی شما، با یک ایمیل جذاب مواجه می شود که حس کنجکاوی درون او ایجاد می کند و این باعث می شود به احتمال قوی درصد بیشتری از مطلب را بخواند و شما بازخوردی که مدنظر داشتید را بگیرید.
معرفی بهترین ابزارهای ساخت قالب حرفه ای ایمیل

در این مقاله می خوانید

استفاده از قالب های زیبا برای ایمیل ها باعث افزایش چشمگیر نرخ تبدیل می شود با ما همراه باشید تا بهترین ابزارهای ساخت قالب ایمیل را معرفی کنیم.

همانطور که می دانید، ایمیل مارکتینگ در حال حاضر یکی از بهترین روش های بازاریابی می باشد که به رشد کسب و کار شما  کمک می کند و باعث افزایش تعامل شما با مشتریان و کاربران شما می شود. ارسال ایمیل های متنی ساده، ممکن است خواننده را از خواندن ادامه ی مطلب پشیمان کند و تنها چند ثانیه مطلب را ببیند یا شاید فقط ایمیل را باز کند اما به مطلب توجهی نکند. شما با استفاده از سازنده های قالب می توانید ایمیل های خود را در یک قالب فوق العاده جذاب و کاربرپسند طراحی کنید و از تصاویر و المان های مختلف استفاده کنید. این بار کاربر به جای بی توجهی به ایمیل ساده ی شما، با یک ایمیل جذاب مواجه می شود که حس کنجکاوی درون او ایجاد می کند و این باعث می شود به احتمال قوی درصد بیشتری از مطلب را بخواند و شما بازخوردی که مدنظر داشتید را بگیرید.

حال که متوجه شدید قالب ایمیل ارسالی می تواند نقش بسیار مهمی در جذب کاربر داشته باشد، سعی داریم به شما ابزارهایی معرفی کنیم که با استفاده از آن ها به راحتی قالب های ایمیل حرفه ای بسازید و ایمیل های جذاب برای مشتریان خود ارسال کنید. توجه داشته باشید که باید ابزار ویرایش ایمیل خود را با دقت انتخاب کنید. در این مقاله تعدادی از ابزارهای رایگان ساخت قالب حرفه ای ایمیل را به شما معرفی کنیم.

معرفی ۱۱ ابزار ساخت قالب حرفه ای ایمیل

  • BEE
  • Chamaileon
  • Moosend Email Editor
  • Coffeecup
  • Postcards
  • MailChimp
  • Mail Designer 365
  • Mail Styler 2
  • Mosaico
  • Stripo
  • Topol

۱- معرفی ابزار ساخت ایمیل BEE

Bee یک سازنده ایمیل کاملا واکنش گرا و سریع برای ایجاد ایمیل های زیبا و کاربرپسند می باشد. کلمه Bee مخفف عبارت “The Best Email Template Builder & Editor” به معنای بهترین سازنده و ویرایشگر قالب ایمیل می باشد. ویرایشگر BEE یک ویرایشگر ایمیل بسیار کربردی و مفید است، که به وسیله آن کاربران می توانند از قالب های از پیش ساخته شده و کاملا واکنش گرا برای ایجاد ایمیل های خود استفاده کنند. شما می توانید با استفاده از محتوای درونی، ساختار بلوک های ایمیل و عناصر مختلف، ایمیلی که مدنظر دارید را به راحتی طراحی کنید.

BEE

برنامه BEE هم چنین به کاربران این امکان را می دهد تا در صورت نیاز و برای ایجاد جذابیت بیشتر، عرض ساختار یک المان یا عنصر خاص را تغییر دهند. قابل ذکر است که این برنامه به شما اجازه نمی دهد ستون های مختلف را با هم ادغام و ترکیب کنید که با این امر شما را ایجاد طراحی های خیلی پیچیده منع می کند.

ابزار Bee کاملا رایگان می باشد. ویرایشگر قالب ایمیل، طرح فعلی که برای ایمیل خود ایجاد کردید را در فضای ذخیره مرورگر ذخیره می کند. بنابراین زمانی که مجدد به این ابزار رجوع کردید می توانید به راحتی پروژه ذخیره شده را بازکنید و تغییرات را اعمال کنید یا اینکه یک پروژه جدید را شروع کنید و طرح بندی دلخواه خود را ایجاد کنید. پس از اتمام طراحی، می توانید یک خروجی با فرمت zip که حاوی تصاویر و کدهای html مربوطه می باشد را دریافت کنید و ازآن در نرم افزارهای مخصوص بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید.

شما به سادگی می توانید این ابزار را به نسخه pro، ارتقا دهید و از امکانات پیشرفته آن مثل تعداد قالب های بیشتر، گزارش، نظرات، پشتیبانی چندکاربره بر اساس مجوزهای موجود، استفاده کنید. شما هم چنین با ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود در ابزار Bee، می توانید چندین پروژه ایمیل را برای استفاده در زمان آینده، ذخیره کنید. این ابزار، افزونه هایی دارد که به صورت مستقیم با نرم افزارهای بازاریابی ایمیل از جملهMailChimp ،SendGrid ، HubSpot و نرم افزارهای مشابه دیگر متصل می شوند.

۲- معرفی ابزار ساخت ایمیل Chamaileon

ابزار Chamaileon تحت عنوان یک پلتفرم مشترک برای ساخت ایمیل ومدیریت محتوا شناخته می شود. Chamaileon یک سازنده و ویرایشگر ایمیل رایگان می باشد که به کسب و کارها در طراحی ایمیل های جذاب، موثر و با کیفیت بسیار بالا کمک می کند. ابزار Chamaileon، کاملا انعطاف پذیر برای سفارشی سازی و شخصی سازی ایمیل ها می باشد. در واقع این ابزار ویرایشگر ایمیل آنلاین، طراحی ترکیبی از عناصر محتوا و ساختار را پیشنهاد می دهد. با وجود گزینه های پیشرفته در این ابزار، بیشتر طرح بندی ایمیل که مدنظر داشته باشید قابل ساخت و طراحی هستند. هم چنین شما می توانید صدها قالب ایمیل از پیش طراحی شده راببنید و از آن ها استفاده کنید.

Chamaileon

با استفاده از ابزار Chamaileon  برخلاف Bee، شما امکان ادغام عناصر سازنده با یکدیگر را دارید، بنابراین می توانید هر تعداد ستونی که مدنظر دارید در ویرایشگر اضافه کنید و حتی این امکان را دارید به صورت جداگانه، اندازه ستون ها را بر اساس پیکسل تغییر دهید. در این ویرایشگر ایمیل، گزینه هایی برای اضافه کردن قاب ها، پدینگ و حاشیه وجود دارد و امکان تغییر سایز هر کدام از این ها نیز موجود می باشد.

Chamaileon دو ویژگی اصلی را ارائه می کند که اکثر پلتفرم های ساخت ایمیل، از این ویژگی ها پشتیبانی نمی کنند. این دو ویژگی اصلی عبارتند از:

  • Show on Mobile / Show on Desktop (نمایش/ عدم نمایش در موبایل و دسک تاپ):

شما می توانید با ترکیب این دو ویژگی، نسخه های مختلفی از ایمیل خود را، هم برای موبایل و هم برای دسکتاپ ایجاد کنید.

  • The Block saving function(ذخیره بلوک):

با استفاده از این ویژگی، شما می توانید گروهی از عناصر و المان هایی که برای طراحی ایمیل خود استفاده کردید را در قالب یک بلوک ذخیره کنید. بنابراین، در پروژه های بعدی نیاز به ساخت این بلوک ها نیست. به عنوان مثال شما می توانید سربرگ، پاورقی یا هر بخش دیگری که طراحی کردید را در فضای کاری موجود این ابزار یا در مکان مورد نظر خود ذخیره کنید. به این ترتیب، شما و همکاران شما در هر زمان قادر به استفاده مجدد از آن ها خواهند بود.

Chamaileon در واقع یک موتور سازنده ایمیل کاملا واکنش گرا ایجاد کرده است، به این معنی که هر گونه قالبی که توسط این ابزار طراحی شده است در اکثر دستگاه های مورد استفاده کاربران به بهترین شکل، نمایش داده می شود. این ابزار از تمامی دستگاه های اندروید و ios، پشتیبانی می کند و با تمام نسخه های outlook نیز سازگار می باشد. این امر، به طور قابل توجهی، زمان صرف شده جهت آزمایش و رفع خطای ایمیل را کاهش می دهد.

۳- معرفی ابزار Moosend Email Editor

Moosend یک ویرایشگر ایمیل رایگان و کاربر پسند، با قابلیت ارسال بخشی از ایمیل می باشد. پلتفرم ویرایشگر ایمیل Moosend، امکان ایجاد کمپین های بسیار زیبا را برای کاربران فراهم می کند. شما می توانید یکی از قالب های ایمیل از قبل طراحی شده و آماده را از کتابخانه قالب های این پلتفرم، انتخاب کنید و بر اساس نیاز خود، آن را ویرایش کنید یا این که قالب موردنظرتان را از ابتدا با قابلیت کشیدن و رها کردن عناصر سازنده، طراحی کنید.

Moosend Email Editor

یکی از ویژگی های مفید ابزار Moosend، امکان ذخیره قالب های ویرایش شده می باشد. به عبارتی شما می توانید قالب یا الگوی ایمیلی که ویرایش و سفارشی سازی کردید را برای استفاده های بعدی در آینده ذخیره کنید. کافی است تا یک بار طرح دلخواه خود را ایجاد کنید و هر ماه  می توانید مجدد از این طراحی برای کمپین های خود استفاده کنید.

Moosend هم چنین قابلیت نمایش split دارد، یعنی شما می توانید کدهای html را جستجو کنید، ضمن اینکه در حال ویرایش قالب ایمیل خود هستید. یکی دیگر از نکات مثبت ابزار Moosend، طراحی واکنش گرا به صورت خودکار می باشد. به عبارتی دیگر، این ابزار به صورت خودکار، ایمیل های طراحی شده توسط شما را به فرمت سازگار با دستگاه های مختلف در می آورد و ارسال می کند.

۴- معرفی ابزار Coffeecup

این ابزار یکی دیگر از سازنده های ایمیل واکنش گرا می باشد که هم در ویندوز و هم در مک قابل بارگیری است. این ابزار رایگان نیست و قیمت آن تقریبا ۱۲۹ دلار می باشد اما برای تست این ابزار، به شما امکان استفاده ی رایگان تا یک مدت زمان محدود را می دهد. در واقع شما می توانید ۳ بار بدون پرداخت هزینه، طراحی ایمیل دلخواه خود را انجام دهید و از آن خروجی بگیرید. بعد از ۳ بار برای ساخت و طراحی ایمیل، باید مبلغ تعیین شده را پرداخت کنید.

Coffeecup

این ابزار، خیلی جذابیت بصری ندارد و با وجود اینکه می توانید یک الگوی از پیش طراحی شده را انتخاب کنید و با توجه به نیاز خود آن را ویرایش کنید، زمان زیادی از شما می گیرد و حتی چندین دقیقه طول می کشد تا چگونگی روند طراحی را در این سازنده ی ایمیل ببنید. اگر تمایل دارید قالب ایمیل خود را از ابتدا طراحی کنید، لازم است تا اطلاعاتی در مورد عناصر سازنده و طراحی موردنظر خود داشته باشید، چرا که هیچ دستورالعمل خاصی برای راهنمایی شما وجود ندارد.

۵- معرفی ابزار Postcards

Postcards، یک ابزار ساخت قالب ایمیل آنلاین به همراه مجوز نسخه ی نمایشی رایگان می باشد. Postcards، یکی از محصولات آنلاین است که توسط Designmodo، راه اندازی شده است. این ابزار، یک پلتفرم ساخت ایمیل می باشد که کار با آن بسیار ساده است. شما برای اولین طراحی ایمیل خود، حتی نیاز به ثبت نام در پلتفرم Postcards هم ندارید. شما با داشتن یک حساب کاربری رایگان می توانید به تعداد دفعات نامحدود از طراحی های خود خروجی بگیرید.

این نرم افزار طراحی آنلاین ایمیل، همان چیزی است که شما به عنوان نسخه ی نمایشی می شناسید. شما می توانید از این ابزار برای ایجاد قالب های ایمیل واکنش گرا استفاده کنید اما توجه داشته باشید که فقط از یک بلوک رایگان برای ایجاد هر بخش ایمیل (مثل هدر، فوتر، محتوا، کال تو اکشن و …) می توانید استفاده کنید. این موضوع می تواند مانعی برای بازاریابانی باشد که می خواهند ایمیل های بسیار شیک و جذاب برای کاربران خود ارسال کنند اما به دلیل این محدودیت، مجبور به پرداخت هزینه و دریافت نسخه پولی می باشند.

Postcards

شما دریافت نسخه تجاری یا همان نسخه پولی، به تمامی قالب ها و بوک های قفل شده ی نسخه رایگان، دسترسی دارید، می توانید بیش از ۹۰۰ فونت گوگل را انتخای کنید و به هر نرم افزار ایمیلی که دوست دارید صادر کنید. قیمت نسخه پولی این ابزار، حدود ۱۵ دلار در ماه می باشد. ابزار Postcards، با بلوک های از پیش طراحی شده و عناصری کار می کند که دارای گزینه های معدودی جهت سفارشی سازی ایمیل هستند. از آن جایی که نمی توانید بلوک های دلخواه خود را طراحی کنید، این ابزار انعطاف پذیری کمتری نسبت به سایر ابزارهای ویرایشگر ایمیل، ارائه می کند.

۶- معرفی ابزار MailChimp

یکی از معروف ترین پلتفرم های اتوماسیون بازاریابی ایمیل در جهان، Mailchimp می باشد که در سال ۲۰۰۱ توسط Ben Chestnut، Mark Armstrong و Dan Kurzius طراحی و به بازار عرضه شده است. امروزه ابزارهای زیادی شبیه به Mailchimp وجود دارد.

اگرچه این ابزار از نظر عناصر و بلوک ها، خیلی انعطاف پذیر نیست اما به کاربران اجازه می دهد تا ایمیل های نسبتا خوبی به صورت واکنش گرا ایجاد کنند. ابزار Mailchimp در اصل کسب وکارهای کوچک و متوسطی که برای رشد خود تلاش می کنند را مورد هدف قرار می دهد. شما می توانید از الگوهای از پیش طراحی شده استفاده کنید و آن را شخصی سازی کنید یا اینکه از ابتدا طراحی خود را با استفاده از المان های سازند، ایجاد کنید. قابل ذکر است که در نسخه رایگان این ابزار، امکان افزودن کدهای html اختصاصی وجود ندارد.

MailChimp

اگر به دنبال راه آسان و سریع برای طراحی یک قالب ایمیل ساده و کاربردی هستید، Mailchimp می تواند بهترین گزینه باشد، چرا که نیازهای پایه ای شما را برطرف می کنید و بدون فکر کردن به مواردی همچون یکپارچه سازی و سازگاری، ایمیل شما را به بهترین نحو ارسال می کند. تعداد زیادی از ویرایشگرهای ایمیل هستند که درون ابزارهای بازاریابی ایمیل ایجاد شده اند، اما در بعضی از موارد، شما نمی توانید خروجی کدهای htmal آن ها را صادرکنید. بنابراین شما باید هر ایمیلی که ایجاد می کنید را تست کنید تا از لحاظ سازگاری آن مطمئن شوید.

Mailchimp در واقع یک ESP می باشد که دارای ابزار سازنده قالب ایمیل درونی هم می باشد. از نکات منفی استفاده از سازنده های ایمیل داخلیESP، این است که حساب شما در این سرویس دهنده، قفل یا به عبارتی محدود شده است اما نکته مثبت این است که شما برای طراحی ایمیل خود، نیازی به مراجعه به سرویس دهنده های دیگری ندارید.

جالب است بدانید کاربرانی که با نسخه رایگان این ESP شروع به کار کرده اند و از آن برای ایجاد ایمیل های خود استفاده کرده اند، شدیدا به این سرویس عادت می کنند و درصد خیلی کمی از آن ها به سرویس دهنده های دیگر رجوع می کنند اما درصد زیادی از کاربران، نسخه پولی آن را دریافت می کنند و از همین سرویس دهنده برای ساخت ایمیل های مورد نظر خود استفاده می کنند.

۷- معرفی ابزار Mail Designer 365

Mail Designer 365 یک ابزار طراحی کمپین و قالب های ایمیل است که فقط در سیستم های MAC قابل استفاده می باشد. این ویرایشگر برای استفاده در دستگاه های موبایل بهینه سازی شده است. استفاده از این ابزار، نسبتا ساده می باشد. Mail Designer 365 از قابلیت کشیدن و رها کردن پشتیبانی می کند که می توانید به راحتی با کشیدن عناصر مختلف به صفحه و رها کردن آن، ایمیل مورد نظر خود را طراحی کنید. شما هم چنین می توانید بلوک های ایجاد شده خود را برای استفاده های بعدی ذخیره کنید.

Mail Designer 365

Mail Designer 365 هم چنین دارای یک گالری داخلی از عکس های Unsplash رایگان می باشد که می توانید به صورت ترکیبی ازآن ها برای برای طراحی ایمیل خود استفاده کنید. شایان ذکر است که این ابزار، تعدادی گیف آماده هم برای استفاده در ایمیل تان در اختیار شما قرار می دهد.

کاربرانی که دستگاه مک دارند می توانند ابزار Mail Designer 365 را دانلود کنند واز آن به مدت ۷ روز به صورت آزمایشی استفاده کنند. بعد از ۷ روز، برای استفاده از این ابزار، باید یکی از بسته های پولی انتخاب و پرداخت شود. بسته های پولی از ۱۶ دلار شروع می شوند و نکته مهم این است که صورت حساب ها فقط به صورت سالانه پذیرفته می شود.

۸- معرفی ابزار Mail Styler2

Mail Styler2 یکی دیگر از ابزارهای ساخت ایمیل برای ویندوز می باشد. این ابزار به شما امکان می دهد تا ایمیل مورد نظر خود را از ابتدا توسط المان ها و عناصر سازنده ی مختلف طراحی کنید ییا اینکه یکی از قالب های از پیش طراحی شده را انتخاب کنید و به سادگی متناس با نیاز خود، ویرایش های لازم را انجام دهید. پس از دانلود این ابزار و استفاده از آن، شما فقط به تعداد محدودی از قالب های از پیش طراحی شده ی ایمیل رایگان، دسترسی خواهید داشت. تمامی امکانات دیگر در نسخه pro این ابزار موجود می باشد و با پرداخت هزینه می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

Mail Styler2

کار با این نرم افزار نسبتا آسان و راحت هست. Mail Styler2 متاسفانه دست شما را برای خلاقیت و شخصی سازی، زیاد باز نمی گذارد. به عنوان مثال شما فقط می توانید از تعداد محدودی قلم و چند پالت رنگی ساده استفاده کنید. با همه ی این ها، Mail Styler2، قابلیت هایی هم دارد. یکی از این قابلیت ها، ویژگی ای است که به شما امکان می دهد تا قبل از ارسال ایمیل، پیش نمایش آن را هم در موبایل و هم در دسک تاپ مشاهده کنید و سپس به ارسال ایمیل در صورت درستی، اقدام کنید.

شما می توانید پس از اتمام طراحی قالب ایمیل خود، خروجی کدهای html آن را دریافت کنید. این نسخه ی خروجی کدهای html، به خوبی با نرم افزارهای outlook و gmail کار می کند.

۹- معرفی ابزار Mosaico

ابزار Mosaico یکی دیگر از ابزارهای معروف ساخت قالب ایمیل می باشد که به صورت منبع باز ارائه شده است. این پلتفرم ایمیل در فضای آنلاین ساخته شده است تا به کاربران کمک کند ایمیل های خود را در قالب حرفه ای تر و خیلی سریعتر، طراحی کنند اما هیچ گزینه ای برای سفارشی سازی و شخصی سازی ندارد.

جالب است بدانید Mosaico، هیچ قالب از پیش طراحی شده ای در پلتفرم خود ارائه نمی دهد و شما فقط می توانید از میان دو طرح، یکی را انتخاب کنید. این دو طرح عبارتند از:

  • versafix-1
  • versafluid
Mosaico

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، این ابزار دو طرح کلی را به شما ارائه می کند که باید یکی از این دو را انتخاب کنید. بعد از انتخاب طرح موردنظر خود، شما می توانید بلوک ها را حذف یا اضافه کنید، تصاویر مورد نظر خود را همانطور که هستند اضافه کنید و مطالب خود را ویرایش کنید. سپس می توانید پیش نمایشی از ایمیل خود را ببیند و به صورت آزمایشی ارسال کنید. هم چنین می توانید به سادگی طرح خود را ذخیره کنید.

Mosaico یک ابزار ویرایشگر ایمیل واکنش گرا می باشد که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و برای کاربرانی که نیاز دارند خیلی سریع قالب ایمیل بسازند و ایمیل شان را ارسال کنند، گزینه مناسبی می باشد اما اگر می خواهید خیلی جدی کار بازاریابی ایمیل را انجام بدهید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ابزارهای دیگر این مقاله می باشد.

۱۰- معرفی ابزار Stripo

ابزار Stripo یک ابزار معروف دیگر برای ساخت قالب های ایمیل می باشد که به صورت رایگان ارائه می شود و از قابلیت کشیدن و رها کردن پشتیبانی می کند. همانطور که در بالا اشاره شد، این قابلیت به شما امکان می دهد تا با انتخاب و کشیدن عناصر مورد نظر خود و رها کردن آن در مکان مناسب، قالب دلخواه خود را طراحی و ایجاد کنید.

Stripo کتابخانه ای از ماژول های محتوا در اختیار کاربرانش قرار می دهد که کاربران می توانند عناصر و اجزایی که بیشتر استفاده می کنند را در آن ذخیره کنند و به دفعات از آن استفاده کنند. این ابزار، همچنین یک ویرایشگر تصویر را به شما ارائه می دهد تا بتوانید برای ساخت بنرهای ایمیلتان از آن استفاده کنید.این ابزار بیش از ۳۰۰ قالب ایمیل رایگان در اختیار شما قرار می دهد. این قالب ها را می توان بر اساس نوع، تجارت الکترونیکی، صنعت یا فصل دسته بندی شده اند تا راحت تر به طرح مورد نظر خود برسید.

Stripo

با استفاده از ویرایشگر داخلی ابزار Stripo، می توانید المان هایی مثل جلوه های ویژه در هنگام حرکت تصویر، دکمه های متحرک، تایمر شمارش معکوس و … را به طرح خود اضافه کنید. قالب های طراحی شده به وسیله ی این ابزار را می توان به حداقل ۳۰ مورد از بهترین ESP ها  صادر کرد. شما هم چنین می توانید از قالب هایی که ایجاد کردید، خروجی بگیرید و از آن برای ارسال ایمیل مجموعه های مختلف از طریق هر نرم افزار بازاریابی ایمیل دیگری که مد نظردارید، استفاده کنید. Stripo هم چنین به شما امکان می دهد ایمیل خود را قبل از ارسال به گیرندگان، به صورت فایل pdf دریافت کنید، به همکاران و مدیر خود جهت دریافت مجوز نشان دهید و سپس اقدام به ارسال کنید.

۱۱- معرفی ابزار Topol.io

TOPOL.io یکی از ابزارهای کاربردی دیگر برای ساخت قالب ایمیل می باشد که استفاده از آن فوق العاده ساده و راحت است. نسخه ی رایگان این ابزار، ۷ قالب آماده در اختیار شما قرار می دهد که می توانید یکی از این ۷ قالب را انتخاب کنید و آن ها را ویرایش و شخصی سازی کنید. هم چنین شما می توانید طرح مورد نظر خود را از ابتدا طراحی کنید. این ابزار دو ویژگی منحصر به فرد دارد که عبارت است از:

  • امکان افزودن کدهای html اختصاصی خود به ویرایشگر ایمیل io
  • امکان ذخیره بلوک ها و عناصر سازنده قالب برای استفاده در زمان های آینده

قیمت پایین ابزار TOPOL.io، تعداد محدود الگوهای اولیه را جبران می کند. به عبارتی دیگر شما به مدت ۱۴ روز می توانید به صورت رایگان از نسخه اولیه استفاده کنید اما برای استفاده از نسخه pro این ابزار نیاز به پراخت مبالغ زیاد نیست. شما به ازای هر ماه فقط ۷ دلار پرداخت می کنید و می توانید از تمامی ویژگی های پیشرفته این ابزار نیز استفاده کنید.

بیشتز بخوانید: لزوم استفاده از ایمیل مارکتینگ در کسب وکارهای آنلاین

جمع بندی

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، قالب ایمیل می تواند تاثیر زیادی در تصمیم گیری کاربر برای خواندن یا نخواندن ایمیل داشته باشد. پس برای ترغیب کاربر به بازکردن ایمیل و خواندن تمامی مطالب، نیاز است ایمیل های خود را در بهترین شکل ممکن برای مخاطبین ارسال کنید که برای این کار ابزارهای بسیاری وجود دارند. در این مقاله ۱۱ مورد از بهترین ابزارهای ساخت قالب به شما معرفی شد که می توانید بر اساس نیاز خود یکی را انتخاب کنید و طراحی قالب ایمیل خود را شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط