🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

اولین رویداد روز بازاریابی محتوایی برگزار شد / گزارش همایش + تصاویر و ویدیو کامل

به گزارش روابط عمومی آکادمی دیجیتال مارکتینگ؛ اولین همایش تخصصی در حوزه بازاریابی محتوایی با نام cmday در روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه برگزار شد. این رویداد که توسط آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان، محتوا مارکتینگ و رپورتاژ ادز به صورت مشترک برنامه ریزی و اجرا شده بود، با استقبال عالی متخصصین دیجیتال مارکتینگ مواجه شد.
اولین رویداد روز بازاریابی محتوایی برگزار شد / گزارش همایش + تصاویر و ویدیو کامل

در این مقاله می خوانید

اولین رویداد روز بازاریابی محتوایی برگزار شد / گزارش همایش + تصاویر و ویدیو کامل

به گزارش روابط عمومی آکادمی دیجیتال مارکتینگ؛ اولین همایش تخصصی در حوزه بازاریابی محتوایی با نام cmday در روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه برگزار شد. این رویداد که توسط آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان، محتوا مارکتینگ و رپورتاژ ادز به صورت مشترک برنامه ریزی و اجرا شده بود، شامل سه سخنرانی و ۴ پنل متخصصین بود که با استقبال عالی متخصصین دیجیتال مارکتینگ مواجه شد.

در این رویداد متخصصان، کارشناسان سئو و تولید محتوا، مدیران کسب و کارها و استارت‌ آپ‌ها در قالب پنل های انتقال تجربه موفقیت‌ها و شکست‌های خود را به تصویر کشیدند و به معرفی ابزارها و استراتژی‌ های مفید برای حل مشکلات کسب و کارها و علاقه مندان به فعالیت در این اکوسیستم پرداختند. این رویداد در ۶ بخش با اجرا و تسهیلگری آرش سروری برنامه ساز فناورانه برگزار شد.

رویداد متخصصان، کارشناسان سئو و تولید محتوا

در بخش ابتدایی با عنوان جایگاه محتوا در دیجیتال مارکتینگ و سخنرانی مهدی دهبان مدیر و موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان برگزار شد.

روز بازاریابی محتوایی

بخش اول با عنوان کسب‌ و‌ کارهایی که محتوا سرمایه آنهاست با حضور رضا موحد مدیر کل برند ایرانسل، مانوئل اوهانجانیانس مدیر و موسس ایسمینار، سحر سلیمی مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات تماشا، هادی شریفی مدیر و موسس رپورتاژ ادز، علی علیزاده مدیر آژانس دیجیتال راتین برگزار شد.

کسب و کار با محتوای سرمایه

بخش بعدی این رویداد با عنوان فرصت‌های شغلی محتوا، با حضور محمد تیموری مدیر ارشد سابق محتوای فیلیمو، پارسا کاکویی فعال در حوزه بازاریابی محتوایی، آیدین داریان مدیر و موسس باشگاه محتوا، حامی غفاری مدیر محتوای وب ۲۴، محمد رضا مسعودی موسس آکادمی محتوا اسکیمو برگزار گردید.

فرصت شغلی محتوا

بخش چهارم این رویداد با موضوع نقش تبلیغات محتوایی در بازاریابی دیجیتال، با سخنرانی هادی شریفی ادامه پیدا کرد.

تبلیغات محتوایی در بازاریابی دیجیتال

بخش پنجم این رویداد با سخنرانی بزرگان سئو ایران، درباره نقش محتوا در موفقیت سئو و کسب رتبه در نتایج گوگل صورت گرفت. در این پنل هر یک از دوستان نقطه نظرات و تجربیات خود را در زمینه ارتباط محتوا و سئو با حاضرین به اشتراک گذاشتند.

 نقش محتوا در سئو و کسب رتبه در نتایج گوگل

نقش محتوا در موفقیت سئو و کسب رتبه در نتایج گوگل

این بخش با عنوان نقش محتوا در جذب مخاطب تا رتبه ۱ گوگل و با حضور رضا شیرازی مدیرو موسس وب ۲۴، مهران منصوری فر مدیر و موسس مدیر وب، تقی مولوی مدیر دیجیتال مارکتینگ اینتن و هم بنیانگذار محتوا مارکتینگ، محسن طاووسی متخصص و مشاور سئو تخصصی و محمد شهپری مدیر ارشد مارکتینگ در اوکی اکسچنج ادامه پیدا کرد.

در بخش پایانی نیز، بنیانگذاران پلتفرم هوشمند تولید محتوا: الهام یاوری، تقی مولوی و اکرم شفیعی به معرفی پلتفرم پرداختند و از مزیتها و فرصت‌های این پلتفرم برای اکوسیستم سخن به میان آوردند.

معرفی پلتفرم ها

در این رویداد، از بین حاضرین قرعه‌ کشی به عمل آمد و سپس در انتهای مراسم به برندگان مذکور جوایز نفیسی اعطاء شد.

مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد، می توانند به آدرس اینترنتی رویداد مراجعه نمایند: https://cmday.events

گفتنی است، رویداد روز بازاریابی محتوایی CMDay روز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰، در بازده زمانی یکروزه(از ساعت ۹ الی ۱۷)، در سالن همایشهای بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط