🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

طراحی صفحه ‌فرود ای‌کامرس با نرخ تبدیل بالا

هدف هر صفحه ای کامرس فروش است. به همین منظور، بعضی اوقات شما به صفحه ای نیاز دارید که متناسب با مرحله بخصوصی از قیف فروش شما باشد. به همین علت است که صفحات فرود برای هر استراتژی بازاریابی اهمیت زیادی دارند. طراحی صفحات فرود به نظر ساده می آید،‌ همچنین بازار دارای ابزار مختلف و خوبی برای کمک به شما برای آماده سازی آن هاست. در طرف مقابل، ایجاد صفحه فرود ای کامرس با نرخ تبدیل بالا به زمان و دانش زیادی نیازمند است. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بدانید چطور می توان این کار را انجام داد.

در این مقاله می خوانید

طراحی صفحه فرود با نرخ تبدیل بالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل این مقاله را به این موضوع اختصاص داده‌ایم.

هدف هر صفحه ای کامرس فروش است. به همین منظور، بعضی اوقات شما به صفحه ای نیاز دارید که متناسب با مرحله بخصوصی از قیف فروش شما باشد. به همین علت است که صفحات فرود برای هر استراتژی بازاریابی اهمیت زیادی دارند. طراحی صفحات فرود به نظر ساده می آید،‌ همچنین بازار دارای ابزار مختلف و خوبی برای کمک به شما برای آماده سازی آن هاست. در طرف مقابل، ایجاد صفحه فرود ای کامرس با نرخ تبدیل بالا به زمان و دانش زیادی نیازمند است. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بدانید چطور می توان این کار را انجام داد.

تعریف صفحه فرود (Landing Page)

صفحه فرود اولین نقطه تماس با بازدیدکنندگان جدید است. اینجا جایی است که بازاریابان مخاطبان خود را از شبکه های اجتماعی، لیست ایمیل،‌ گوگل ادز و بسیاری از کمپین های دیگر به سمت آن هدایت می کنند. ماموریت های هر صفحه فرود متناسب با اهداف کمپین خود متفاوت است. همچنین، این صفحات به این جهت طراحی می شوند که یک عمل مشخص را از بازدیدکنندگان بدست آورند. اگرچه بعضی از صفحات دیگر نیز می توانند با توجه به کمپین خود به صفحات فرود تبدیل شوند، چند ویژگی شخصیتی منحصر به فرد برای لندینگ پیج هایی که نرخ تبدیل بالایی دارند شناخته شده است.

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم؛ ترافیک صفحات فرود هدفگیری شده هستند، بنابراین از تاریخچه یک خریدار یا دیگر منابع اطلاعاتی از مشتریان می آیند. علاوه بر این، یک صفحه فرود باید یک هدف و همچنین یک طراحی مشخص داشته باشد. لازم نیست که دقیقاً برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد چرا که ترافیک این صفحات از کانال های مختلفی ایجاد می شود. یک صفحه محصول می تواند از طریق نوار جستجوی موتورهای جستجو، کانال های دیگر مانند شبکه های اجتماعی و یا مستقیماً از طریق مرورگر باز شود،‌ همچنین ممکن است از این هم پیچیده تر باشد.

تعریف صفحه فرود (Landing Page)
یک صفحه فرود باید یک هدف و همچنین یک طراحی مشخص داشته باشد

این صفحات خریدکنندگان را به خرید محصول تشویق کرده و اطلاعات بیشتری را در قسمت توضیحات در اختیار این خریداران قرار می دهد. یک صفحه محصول می تواند بخشی برای نظرات و پیشنهادات داشته باشد. بنابراین می تواند اطلاعات بیشتری در مورد محصول و برند بدهد،‌ در حالی که برای بازدیدکنندگانی که به خرید علاقه مند هستند طراحی شده است.

یک صفحه فرود باید متعلق به یک کمپین مشخص باشد. هدف ایجاد یک صفحه فرود مخصوص به یک کمپین مشخص این است که بسیاری از بازدیدکنندگان دفعه اولی علاقه ای به خرید ندارند. بنابراین زمانی که صحبت از کمپین های تبلیغاتی می شود می تواند نرخ بازگشت سرمایه را افزایش دهد.

مزیت های صفحات فرود ای‌کامرس:

  • شخصی سازی: شما می توانید متن، تصاویر و Call to Action ها را برای مخاطبان انتخاب شده تنظیم کنید. از این طریق تبلیغات شما موثرتر بوده و نرخ کلیک بالاتری نصیب شما می شود.
  • فرصت تست کردن: راه اندازی تست های A/B زمانی که می خواهید یک المان را تغییر دهید جواب می دهد، بنابراین شما می توانید به سادگی عملکرد دو نسخه یا بیشتر از صفحات خود را مقایسه کنید. با توجه به ترافیک کنترل شده از سوی کمپین های تبلیغاتی، شما می توانید مشخص کنید که کدام نسخه برای کمپانی شما سودآوری بیشتری دارد.
مزیت های صفحات فرود ای‌کامرس:
راه اندازی تست های A/B زمانی که می خواهید یک المان را تغییر دهید جواب می دهد

امکانات گسترده: شما همچنین باید ساخت صفحات فرود برای کمپین های هدایت کننده مشتریان کنونی را نیز در دستور کار خود قرار دهید. با استفاده از طبقه بندی شما می توانید صفحات فرود متعدد شخصی سازی شده ای را ایجاد کنید که دارای پیشنهادات بخصوصی برای خریداران بازگشتی هستند. راحتی پیاده سازی: پروسه ساخت یک لندینگ پیج بسیار ساده تر و راحت تر از ساخت یک وبسایت کامل است. همچنین هزینه این کار نیز بسیار کمتر است. شما همچنین می توانید یک قالب آماده ایجاد کنید و با توجه به کمپین های مختلف آن را بصورت متناسب با کمپین ویرایش کنید. تبدیل بالاتر: با توجه به ماموریت واضح مشخص شده برای گروه طبقه بندی شده ای از مخاطبان یا ویژگی های شخصیتی خریداران احتمالی، این صفحات می توانند تعامل برانگیزتر و موفق تر باشند.

۱۲ نکته برای طراحی لندینگ پیج با نرخ تبدیل بالا

متاسفانه هیچ راهنمای واحدی در این زمینه برای تمامی فروشگاه های آنلاین وجود ندارد. اما چندین نکته وجود دارد که هر بازاریاب باید به آن ها در زمان ایجاد استراتژی بازاریابی که در آن از صفحات فرود استفاده می شود توجه کند.

۱ – گروه هدف خود را تعریف کنید

با دانستن این که چه کسانی را به سمت کمپین خود هدایت می کنید، شما می توانید صفحه فرودی مناسب با طبقه ای از مخاطبان که انتخاب کرده اید ایجاد کنید. نه تنها می توانید آفرها پیشنهادات شخصی سازی شده ایجاد کنید، بلکه از متون و تصاویر بخصوصی نیز استفاده می کنید. با توجه به دموگرافیک ها و علایق شما می توانید ارتباطات را تنظیم کنید.

هرچه بیشتر در مورد مخاطبان خود بدانید بهتر است. از تمامی منابع اطلاعاتی مانند گوگل آنالیتیکس، سیستم های CRM و گزارش های شبکه های اجتماعی برای گرفتن اطلاعات درباره کسانی که می خواهید به سمت مرحله بعدی قیف فروش خود روانه کنید استفاده کنید. به عنوان مثال، فروشگاه  ETQ یک صفحه فرود مشخص برای آخرین کالکشن لباس های مردانه خود ایجاد کرده است.

۲ – یک ماموریت انتخاب کنید

با توجه به هدف کمپین مشخص، یک صفحه فرود ای کامرس باید یک ماموریت و فرم متناسب با این هدف را داشته باشد. مدل های مختلفی از صفحات فرود وجود دارد، بنابراین هنگامی که در حال طراحی این صفحه هستید باید هدف مورد نظر را بیاد داشته باشید. شما می توانید از المان های مختلفی برای رسیدن به هدف خود کمک بگیرید.

به عنوان مثال، اگر شما یک پایگاه عضویت برای خبرنامه خود ایجاد کنید، شما می توانید یک فرم ثبت نام ساده برای صفحه خود ایجاد کنید. می توانید کال تو اکشن ها و لیبل ها را به نحوی شخصی سازی کنید که بهترین کارایی را برای شما در این زمینه داشته باشند.

یک ایده دیگر می تواند ساخت صفحات فرود برای هر طبقه از مشتریان کنونی شما باشد. شما می توانید تخفیف ها را شخصی سازی کنید،‌ مثلاً، با توجه به تعداد تراکنش هایی که خریدار کنونی قبلاً داشته است.

۳ – مستقیماً بروید سر اصل مطلب!

روی هدف صفحه فرود متمرکز باشید. تنها از یک کال تو اکشن استفاده کنید تا بازدیدکنندگان شما بدانند که از آن ها انتظار چه عملی را دارید. CPJ از طراحی مینیمالیستیک استفاده کرده و کال تو اکشن را با تشویق ساده ای تحت عنوان “‌ هم اکنون سفارش دهید ” نشان می دهد.

۳ – مستقیماً بروید سر اصل مطلب!

حواس پرتی ها را در کمترین حالت ممکن نگه دارید، مانند اسلایدرها، پاپ آپ ها، چت باکس ها، آیکن های شبکه های اجتماعی پرتعداد و لینک های دیگر، تا بتوانید توجه را به سمت نکته اصلی صفحه معطوف کنید. این المان های اضافی ممکن است در صفحه اصلی وب سایت به شما کمک کنند، اما آن ها نباید در یک صفحه فرود ظاهر شوند. مشتریان باید بتوانند تمامی اطلاعات لازم را از صفحه گرفته و عمل خواسته شده را به راحتی انجام دهند.

۴ – از تصاویر با کیفیت استفاده کنید

این نکته بسیار اهمیت دارد. برای جذب کردن مخاطبان شما باید از تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی استفاده کنید تا صفحه را واضح و زیبا جلوه دهید. تصاویر با کیفیت بسیار مهم هستند، مخصوصاً زمانی که محصولات خود را عرضه می کنید چرا که آن ها تاثیر اولیه در مورد وب سایت شما را می گذارند. آن ها حرفه ای گری را نشان داده و تعامل بیشتری ایجاد می کنند. در نهایت، یک عکس به اندازه هزاران حرف ارزش دارد. بنابراین بگذارید که به نفع شما صحبت کنند.

۵ – اعتمادسازی کنید

از آن جایی که این صفحه شاید اولین نقطه تماس مشتریان با بیزینس شما باشد، شما باید اول از همه اقدام به ایجاد اعتماد کنید. لوگویی از یک کمپانی شناخته شده و معتبر که از پرداخت های آنلاین شما پشتیبانی می کند اضافه کنید. پیاده سازی شواهد و مدارک معتبر و نقد و بررسی های مختلف در مورد محصولات خود را در صفحات محصولات در نظر بگیرید تا بتوانید اعتبار بیشتری برای فروشگاه آنلاین خود کسب کنید. در صفحه فرود هدفون های Beats شما می توانید اطلاعاتی در مورد جوایزی که آن ها برده اند را مشاهده کنید.

۶ – مزایا را هایلایت کنید

اگر چیز اضافی را ارائه می دهید، باید به مردم در مورد آن ها اطلاع رسانی کنید. برای بدست آوردن خریداران بیشتر می توانید تخفیف هایی برای مشتریان بازگشتی، ارسال رایگان یا هر مزیت دیگری را در نظر بگیرید. شما فرصت جذب کردن مشتریان برای چند ثانیه را دارید. این جا جایی است که باید تمامی مزایای فروشگاه آنلاین خود را به رخ بکشید. آمازون در این مثال تمامی مزیت های خدمات ثبت نام ازدواج خود را نمایش می دهد.

۷ – به تجربه کاربری توجه کنید

یک صفحه فرود، مانند هر وب سایت دیگر، باید برای بهترین تجربه کاربری ممکن بهینه سازی شود. بغیر از قابل درک بودنی که قبلاً به آن اشاره کردیم (کال تو اکشن های واضح) و تصاویر زیبا، شما باید زمان بارگزاری صفحه را بررسی کنید و مطمئن شوید که دارای طراحی واکنش گرا نسبت به انواع دیوایس ها خواهد بود.

۸ – نبض های خرید را فعال کنید

فوریت ایجاد کنید تا برای مشتریان زمانی برای تردید باقی نگذارید. اگر شما یک پیشنهاد مخصوص برای مشتریان بازگشتی یا هر پیشنهاد دیگری دارید، باید آن را موقتی کرده و به مخاطبان خود در صفحه فرود اطلاع دهید. یکی از بهترین راه ها برای انجام دادن این کار قرار دادن یک ثانیه شمار در صفحه است. پیشنهاد خود را غیرقابل مقاومت کنید. نگران نباشید، ویرایشگران آنلاین صفحات فرود مانند GetResponse می توانند این المان ها را در اختیار شما قرار دهند. Tesco از ثانیه شماری استفاده کرد که هیجان مضاعف ایجاد می کند. این ثانیه شمار توسط دو CTA مشخص دنبال می شود.

۹ – طراح صفحه فرود خود را به دقت انتخاب کنید

قبلاً به منظور ایجاد یک صفحه فرود موثر کمپانی ها نیاز داشتند که یک طراح UX و گرافیک متخصص و توانا در زمینه ایجاد طراحی دلخواه از پایه را استخدام کنند. امروزه، اما، راه حل های در دسترس متعدد و کم هزینه ای وجود دارند. امروزه کمبودی در زمینه سازندگان صفحات فرود در فضای وب دیده نمی شود. اما این موضوع همچنین مشکلی ایجاد می کند، انتخاب طراح درست صفحه فرود می تواند برای شما مشکل ساز باشد و این به دلیل وجود برندهای متعددی است که سعی بر جلب توجه شما دارند.

اما هنوز هم این انتخاب خیلی سخت نیست. اگر صادقانه بگوییم، هر سازنده صفحه فرودی که این قابلیت های لیست شده در پایین را داشته باشد برای ساخت یک صفحه فرود تبدیل کننده با طراحی خود کافی است:

  • ویرایش گر Drag and Drop: به این قابلیت همچنین ” چیزی که می بینی همان است که بدست می آوری ” یا قابلیت WYSIWYG هم گفته می شود. این بدین معنیست که شما می توانید صفحه فرود خود را بدون وارد کردن حتی یک کد ایجاد کنید.
  • قابلیت های تست های A/B: این قابلیت به شما اجازه نشان دادن ورژن های مختلفی از صفحات فرود به مشتریان مختلف است که به شما اجازه می دهد که موثرترین متن و تصویر را شناسایی کنید.
  • دشبورد آنالیتیکس: چندین متریکی که لازم است ردیابی کنید مانند بازدید صفحات فرود، میزان سشن ها بر اساس منبع، میانگین زمان در صفحه، نرخ پرش و نرخ تبدیل از این دسته هستند. شما همچنین برای ردیابی این متریک ها می توانید از گوگل آنالیتیکس نیز استفاده نمایید.
  • کالکشن جامعی از قالب های دارای قابلیت شخصی سازی: این قابلیت بسیار کمک کننده است،‌ چرا که قالب های صفحات فرود به شما برای شروع پروسه نوآوری و خلاقیت شما کمک می کنند، مخصوصاً زمانی که کاملاً دارای قابلیت شخصی سازی باشند.
  • صفحه فرود وردپرس: اگر به دنبال راه اندازی صفحه فرود در وردپرس هستید، به ابزاری نیاز دارید تا به شما اجازه دهد این کار را به راحتی انجام دهید.
طراح صفحه فرود خود را به دقت انتخاب کنید
انتخاب طراح مجرب برای طراحی صفحه فرود واجب است

قابلیت ادغام دامین دلخواه: سازنده صفحه فرود شما باید بتواند از نام های دامین دلخواه پشتیبانی کند، چرا که بازدیدکنندگان خیلی کم به صفحات دارای URLهای تصادفی اعتماد می کنند. ادغام سازی ها: شما به سازنده صفحه فرودی نیاز دارید که بتواند به راحتی در کنار دیگر ابزارهایی که برای ردیابی پروسه تبدیل خود نیاز دارید همکاری داشته باشد. طراحی واکنش گرا: این قابلیت اطمینان ایجاد می کند که صفحه فرود شما بدون توجه به سایز نمایشگری که مخاطب با آن وارد شده است، به درستی بارگزاری خواهد شد.

۱۰ – سرعت سایت خود را بهبود دهید

زمان توجه مخاطبان روز به روز کمتر و کمتر می شود. بنابراین تحت این شرایط تصور کنید که صفحه فرود شما نیز دیر بارگزاری شود. افرادی که در اینترنت هستند برای صفحات فرود کند زمان ندارند، بنابراین چرا باید روی صفحه شما باقی بمانند. گوگل گزارش می دهد که یک افزایش ۹ ثانیه ای در زمان بارگزاری سایت می تواند امکان پریدن بازدیدکننده را تا ۱۲۳ درصد افزایش دهد!‌

 سرعت سایت خود را بهبود دهید

در این قسمت چند مرحله برای بهبود زمان بارگزاری سایت خود می بینید:

  • از یک شبکه توزیع محتوا (CDN) استفاده کنید: این کار به کاهش زمان بارگزاری صفحات از طریق انتشار محتوا از نزدیک ترین سرورها به بازدیدکنندگان با توجه به موقعیت جغرافیایی آن ها کمک می کند.
  • عکس های خود را بهینه سازی کنید: قبل از آپلود کردن عکس ها برروی وبسایت خود، آن ها را با توجه به ابعاد مورد نیاز Resize کنید و اگر امکان دارد آن ها را در فرمت های png یا jpeg فشرده سازی کنید.
  • صفحات موبایل شتاب گرفته (AMP) را پیاده سازی کنید:‌  Accelerated Mobile Pages که توسط گوگل توسعه یافته است،‌ یک Framework وب است که پایه ریزی های لازم برای سرعت بارگزاری بیشتر سایت را ایجاد می کند.

نکته: این موضوع مخصوصاً زمانی اهمیت دارد که شما جستجوی ارگانیک را منبع اصلی ترافیک در نظر می گیرید. در مورد صفحات فرود، معمولاً کم پیش می آید که صفحات شما بتوانند رتبه های بالایی در گوگل دریافت کنند.

۱۱ – قبل از نوشتن متن، در مورد بازار و مخاطبان خود تحقیق کنید

تا الان، بیشتر این مقاله در مورد ویژگی های ظاهری صفحات فرود بوده است، که البته بسیار مهم هستند. اما چیزی که اهمیت بیشتری دارد متن شماست،‌ نوشته هایی که در سایت دارید. شما باید اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی در مورد مخاطبان خود تحقیق می کنید تا بتوانید متنی مطابق انتظارات آن ها بنویسید. بهترین شیوه برای تحقیق کردن در مورد مخاطبان صحبت کردن با خودشان است. از آن ها سوال کنید، نقاط دردشان را پیدا کنید. در نهایت می توانید مصاحبه ای با آن ها ترتیب دهید و یا یک نظرسنجی ایجاد کنید.

در این قسمت چند نکته برای بهبود کیفیت مصاحبه با مشتریان برای شما قرار داده ایم:

  • مصاحبه را به ۳۰ دقیقه محدود کنید: تنظیم کردن محدودیت زمانی به مصاحبه شوندگان این اطمینان را می دهد که شما زمان زیادی از آن ها نمی گیرید. همچنین این موضوع به شما در تمرکز برروی مسائل مهم تر برای مصاحبه کمک می کند.
  • از منابع به صورت کاربردی استفاده کنید:‌ حداقل با ۵ نفر از مخاطبان مصاحبه کنید،‌ اما این تعداد از ۱۲ هم نباید بیشتر شود. چرا؟ ساده است،‌ چرا که معمولاً بعد از ۵ مصاحبه، شما الگوها و ترندهای جدیدی را پیدا می کنید.
  • مکالمه محور باشید: مصاحبه با مشتریان نباید مانند بازجویی باشد. در سطوح بالا، شما باید به مشتریان اجازه دهید تا داستان خود را تعریف کنند.
بهبود کیفیت مصاحبه
بهترین شیوه برای تحقیق کردن در مورد مخاطبان صحبت کردن با خودشان است

اما اگر برنامه ای برای انجام مصاحبه با مخاطبان ندارید،‌ در قسمت پایین نکاتی مبنی بر بهبود نرخ تکمیل نظرسنجی های شما وجود دارد:

  • روی سوالات بسته تمرکز کنید: برخلاف سوالات چند جوابی، این سوالات معمولاً فرمت چند انتخابی دارند و مخاطبان به راحتی می توانند پاسخ خود را انتخاب کنند.
  • از زبان طبیعی در سوالات استفاده کنید: از زبان و سوالاتی که می توانند برروی پاسخ ها تاثیرگذار باشند اجتناب کنید. مثلاً، جملاتی مانند ” بسیاری از مشتریان از قابلیت های X و Y لذت می برند، موافقید؟‌ “‌ معمولاً اثرگذاری نظرسنجی را کاهش می دهند.
  • تنها درخواست یک چیز را در هر بار داشته باشید: محدود کردن سوالات به یک جنبه یا منظور، ابهام را از بین برده و اطمینان حاصل می کند که اطلاعاتی که بدست آورده اید را می توانید به عمل تبدیل کنید.

۱۲ – از دو فرمول کپی رایتینگ برای بهبود تبدیل ها استفاده کنید

آخرین استراتژی که در این مقاله به آن می پردازیم فرمول های کپی رایتینگ هستند. اگرچه نوشتن متنی که بتواند نرخ تبدیل را بهبود بخشد یک هنر است، اما لازم نیست که به یک کپی رایتر حرفه ای برای نوشتن متن تبدیل برانگیز تبدیل شوید. در این قسمت دو فرمول مفید برای کمک به شما برای نوشتن متن مناسب قرار داده شده است.

  • قبل – بعد – اتصال

این راهبرد چیزی هست که در مطالعات و تحقیقات نیز می بینید. مشکلی که حل می کنید را در صفحه فرود توضیح می دهید و موقعیتی که قبل از اتفاق افتادن مشکل بوجود می آید را نیز مشخص می کنید. سپس به اتفاقی که بعد از حل شدن این مشکل می افتد اشاره می کنید. در نهایت شما پیشنهاد خود را ارائه می دهید و نشان می دهید که پیشنهاد شما چطور می تواند در رسیدن به نتایج موثر کمک کننده باشد.

  • قابلیت ها – مزیت ها – سودها

این فرمول ارزشمندی است چرا که ورای تنها توضیح دادن قابلیت ها و المان های پیشنهاد شماست. به جای این کار؛ شما به صورت تصویری نشان می دهید که چرا هر قابلیت برای بازدیدکننده اهمیت دارد. به صورت خلاصه، این فرمول به این صورت عمل می کند: ” شما این را بدست می آورید … و محصول این کار را انجام می دهد … بنابراین شما به این دست می یابید … “‌

در آخر، مطمئن شوید که صفحه فرود شما به یک کمپین لینک شده باشد. اگر ارتباطی میان یک تبلیغ و لینک به اشتراک گذاشته شده توسط آن وجود نداشته باشد،‌ ممکن است مشتریان خود را بیزار کنید. مخاطبان خود را با ساخت تبلیغات ناپسند برای فریب دادن و کشاندن ترافیک به سمت صفحات فرود خود گول نزنید. یادتان باشد که هدف اصلی شما تبدیل است.

حتی اگر صفحه اصلی و صفحه محصولات عالی داشته باشید، همچنان به یک صفحه فرود ای کامرس برای کمپین های خود نیاز دارید. برای تبدیل کاربردی تر و افزایش فروش، باید همیشه قیف فروش را بیاد داشته باشید و با مشتریان احتمالی خود ارتباط ایجاد کنید. با دسترسی به گروه مخاطبان دقیق با استفاده از محتوای دقیق شما می توانید نرخ بازگشت سرمایه و کلیک را افزایش داده و در نهایت به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید. همچنین یادتان باشد که سفر خرید را تا حد ممکن قابل درک و شخصی سازی شده کنید.

جمع بندی

ساخت یک صفحه فرود بر اساس نکات گفته شده در این مقاله به اندازه کافی برای رسیدن به موفقیت کافی نیست. شما باید دائماً صفحات فرود را تست کرده و بهینه سازی کنید تا بتوانید نتایج کمپین را بهبود بخشید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد گروه هدف خود و سلایق آن ها پیدا کنید، صفحات فرود بهتری را می توانید ارائه دهید. دیگر بیشتر از این صبر نکنید، صفحه فرود ای کامرس خود را همین امروز ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط