🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

چگونه پست‌های خود را در اینستاگرام زمانبندی شده منتشر کنیم؟ | معرفی ابزارها

انتشار تمامی پست ها به صورت زنده و آنی برای یک تجارت یا یک اینفلوئنسر، تقریبا غیر ممکن است. این طرز استفاده کاملا ناکارآمد است و تمامی وقت یک مدیر شبکه اجتماعی را به هدر دهد. بنابراین، توسعه دهندگان نرم افزار، ابزارهایی ارائه داده اند تا بتوانید انتشار پست های خود، در شبکه های اجتماعی را کنترل و مدیریت کنید. شما می توانید چندین پست خود را در زمان مناسب، به طور همزمان طراحی کنید و سپس از ابزار مورد نظر، برای ارسال پست های خود در بهترین زمان ممکن استفاده کنید. برنامه زمانبندی ارسال شما باعث می شود که بتوانید چنین اتفاقی برای مخاطبان خود رقم بزنید.

در این مقاله می خوانید

آیا ابزارهای زمانبندی و انتشار خودکار پست های اینستاگرامی را می شناسید؟ در این مقاله به معرفی ۱۵ ابزار می پردازیم.

همانطور که می دانید حضور در شبکه های اجتماعی، چه برای مشاغل و چه برای افرادی که مایل هستند به عنوان اینفلوئنسر شناخته شوند، چقدر مهم و ضروری است. اما یکی از چالش های این کار، حفظ حضور فعال و مستمر  در شبکه های اجتماعی حتی بدون داشتن وقت زیاد می باشد. در واقع مشتریان انتظار دارند، افراد یا کسب و کار هایی که با آنها سر و کار دارند، در هر لحظه آنلاین و فعال باشند. این مورد به عنوان یکی از معیارهای اعتمادسازی محسوب می شود.

شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ساعات اوج تعامل متفاوتی دارند. به عبارتی کاربران هر کدام از شبکه های اجتماعی، در یک ساعت خاص بیشترین سطح تعامل و ارتباط را با آن پلتفرم دارند. اگر می خواهید با مخاطبان خود، بیشتر در ارتباط باشید، بهتر است پست های خود را در این زمان های اوج انتشار دهید. بر اساس مطالعات انجام شده، گفته شده است که همه ی شبکه های اجتماعی، زمان اوج خاص خود را دارند اما بین شبکه های مختلف متفاوت است. برخی از آن ها در طی ساعات کاری بازخورد بالایی دارند، اما برخی دیگر بیشتر در خارج از ساعات کاری مورد استفاده و استقبال قرار می گیرند. بر اساس تجربه، یکی از بهترین زمان ها برای ارسال پست در اینستاگرام، ساعت ۲ بعد از ظهر است.

انتشار تمامی پست ها به صورت زنده و آنی برای یک تجارت یا یک اینفلوئنسر، تقریبا غیر ممکن است. این طرز استفاده کاملا ناکارآمد است و تمامی وقت یک مدیر شبکه اجتماعی را به هدر دهد. بنابراین، توسعه دهندگان نرم افزار، ابزارهایی ارائه داده اند تا بتوانید انتشار پست های خود، در شبکه های اجتماعی را کنترل و مدیریت کنید. شما می توانید چندین پست خود را در زمان مناسب، به طور همزمان طراحی کنید و سپس از ابزار مورد نظر، برای ارسال پست های خود در بهترین زمان ممکن استفاده کنید. با استفاده از یک ابزار زمانبندی شبکه های اجتماعی، می توانید می توانید به صورت کاملا کارآمد و موثر در شبکه های اجتماعی خود ظاهر شوید و فعالیت کنید. مخاطبان شما انتظار دارند در یک زمان خاص پست ها را دنبال کنند. برنامه زمانبندی ارسال شما باعث می شود که بتوانید چنین اتفاقی برای مخاطبان خود رقم بزنید.

در این مقاله چند مورد از ابزارهای محبوب انتشار یا زمان بندی در شبکه های اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرند.

معرفی ابزارهای زمان بندی و انتشار پست خودکار در اینستاگرام

معرفی ۱۵ مورد از بهترین ابزارهای انتشار و زمانبندی پست های شبکه های اجتماعی:

  • Loomly
  • AgoraPulse
  • Promo Republic
  • Hootsuite
  • Buffer
  • Sprout Social
  • Tweet Deck
  • SocialOomph
  • MeetEdgar
  • CoSchedule
  • Tailwind
  • Everypost
  • Sendible
  • Crowdfire
  • Later

۱- معرفی ابزار Loomly

ابزار Loomly یک پلتفرم قدرتمند مدیریت شبکه های اجتماعی با رابط کاربری ساده و بصری است. این ابزار پس از ۱۵ روز امکان استفاده به صورت آزمایشی، چهار نوع پلن قیمتی مختلف ارائه می دهد. پلن پایه ی این ابزار، برای مدیریت ۱۰ یا کمتر از ۱۰ شبکه اجتماعی، شامل پرداخت ۲۰ دلار به صورت ماهانه می باشد و پلن پیشرفته که مبلغی حدود ۲۲۸ دلار در ماه دارد، مجوز استفاده توسط ۲۶ کاربر و ۶۰ حساب شبکه های اجتماعی را به شما می دهد.

Loomly

یکی از ویژگی های مفید Loomly این است که می توانید تقویم های محتوایی مختلف را تنظیم کنید. تنظیماتی که به صورت پیش فرض برای تیم هایی با بیش از یک همکار وجود دارد عبارتند از:

  • پیش نویس
  • در انتظار تایید
  • نیاز به ویرایش
  • تایید شده
  • برنامه ریزی شده
  • منتشر شده

طراحی و انتشار پست با این ابزار، دارای یک روند ساده است. شما می توانید طراحی یک پیام را از ابتدا شروع کنید یا از فیدهای RSS استفاده کنید که بطور خودکار، پیش نویسی از پست های مربوط به آن، ایجاد می شود. یکی دیگر از ویژگی های مفید Loomly، صفحه تعامل آن است که می توانید از طریق آن نظرات و پیام ها را مدیریت کنید.

۲- معرفی ابزار AgoraPulse

AgoraPulse یکی دیگر از ابزارهای کاربردی می باشد که امکانات مناسبی جهت مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم ها و آژانس ها فراهم می کند. قیمت این ابزار، ۴ پلن قیمت متفاوت دارد که از ۳۹ دلار پرداخت ماهانه شروع می شود تا ۲۳۹ دلار پرداخت ماهانه، که مناسب برنامه های سازمانی می باشد.

AgoraPulse

تفاوت اصلی که بین پلن های مختلف ارائه شده توسط این ابزار وجود دارد، تعداد کاربران و تعداد شبکه های اجتماعی است که توسط آن ها قابل پشتیبانی می باشد. البته ناگفته نماند که تفاوت هایی در رابطه با نگهداری داده و کنترل نظرات میان آن ها وجود دارد. شما می توانید از AgoraPulse برای انتشار، تعامل، شنیدن، گزارش و اشتراک با شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید. این ابزار از فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، ​​Google + و YouTube نیز پشتیبانی می کند.

شما با داشتن یک صف یا یک برنامه منظم از محتوای خود (تقویم محتوایی مناسب)، می توانید محتوای مورد نظر را در بهترین زمان ممکن، در همه ی شبکه های اجتماعی خود ارسال کنید. هم چنین این امکان را به شما می دهد تا مجددا صف را بچینید یا پست ها را دوباره زمانبندی کنید.

3- معرفی ابزار Promo Republic

ابزار Promo Republic یک پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی با طیف وسیعی از برنامه های تهیه شده از برنامه سولو، جهت استفاده شخصی از طریق برنامه پیشرفته، برای بیزنس های بزرگ و آژانس ها ارائه می دهد. برای خودکار سازی انتشار و زمانبندی محتوای خود در رسانه های اجتماعی می توانید از این ابزار استفاده کنید. همه پست ها و تصاویر خود را در یک تقویم انتشار رسانه های اجتماعی، که از قبل زمانبندی شده است، وارد کنید. آن ها به طور خودکار در چند رسانه اجتماعی که مشخص کردید، ارسال می شوند. این ابزار با فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و پینترست ادغام می شود.

Promo Republic

قابل ذکر است که این ابزار چیزی فراتر از یک برنامه یمختص زمانبندی ارائه می دهد. شما از طریق این ابزار به کتابخانه ای از ۱۰۰۰۰۰ ابزار ایده آل برای ویرایش گرافیکی پست ها، دسترسی خواهید داشت. برای شرکت هایی که خواستار ویژگی های بیشتری از این ابزار هستند،Promo Republic دو محصول دیگر را نیز ارائه می دهد:

  • Social Monitoring: برای مدیریت شهرت برند شما
  • تبلیغات هوشمند: برای بهبود کمپین های تبلیغات اجتماعی

۴- معرفی ابزار Hootsuite

Hootsuite به شما امکان می دهد تا پست ها را برای انتشار در زمان دلخواه خود در آینده زمان بندی کنید. با توجه به طرحی که انتخاب کرده اید، می توانید پست ها را به طیف گسترده ای از شبکه های اجتماعی خود ارسال کنید. Hootsuite از پلتفرم های بسیار زیادی، از جمله حساب های شخصی، صفحات تجاری و انواع دیگر فعالیت های اجتماعی پشتیبانی می کند.

Hootsuite

این ابزار به شما یک برنامه رایگان ارائه می دهد که شما را برای زمان بندی ۳۰ پیام در سه پروفایل اجتماعی محدود می کند. برنامه حرفه ای ۳۰ دلار در ماه کاربردی تر است، زیرا به شما این امکان را می دهد که زمان بندی نامحدودی در ۱۰ پروفایل داشته باشید. در این صورت، شما می توانید زمان بندی کلی را نیز تنظیم کنید. اگر به طور جدی به زمان بندی رسانه های اجتماعی نیاز  دارید، یک برنامه حرفه ای با هزینه ۱۲۹ دلار در ماه و یک برنامه تجاری ۵۹۹ دلاری نیز وجود دارد که هر کدام مکمل ویژگی های یک دیگر هستند.

۵- معرفی ابزار buffer

buffer که یک مدل فریمیوم را اجرا می کند، جایی است که می توانید ۱۰ بروز رسانی شبکه های اجتماعی را در آن به صورت رایگان زمان بندی کنید. همچنین با پرداخت یک برنامه می توانید زمان بندی نامحدودی را انجام دهید. این یک فرصت عالی برای یک فرد مبتدی است تا پی ببرد اتوماسیون رسانه های اجتماعی ارزش دارد یا خیر؟

buffer

همانطور که از نام آن مشخص است، buffer به شما این امکان را می دهد تا مجموعه پست هایی را که برای به اشتراک گذاشتن تولید می کنید، در زمان بندی مناسبی به مخاطبان خود ارائه دهید. علاوه بر این buffer این ویژگی را دارد تا حتی پیام های خود را برای هر شبکه اجتماعی زمان بندی کنید. برنامه تلفن همراه Buffer و افزونه مرورگر وب، افزودن پیوندها، عناوین و تصاویر صفحه وب را به سرعت آسان می کند. این ابزار مناسب ترین زمان ارسال پست را در هر یک از شبکه های اجتماعی به شما پیشنهاد می دهد. همچنین تجزیه و تحلیل هایی را ارائه می دهد که نشان می دهد پست های شما چقدر موفق بوده اند.

۶- معرفی ابزار Sprout Social

Sprout Social ابزاری برای زمان بندی محتوا و ارسال در شبکه های اجتماعی است. یکی از مزایای Sprout Social این است که شما می توانید با استفاده از آن علاوه بر این که پست ها و محتواهای مورد نظر خود را در شبکه های اجتماعی مختلف زمان بندی و ارسال کنید، تیم های بازاریابی می توانند به خوبی از آن برای همکاری بهتری با یکدیگر استفاده کنند، زیرا برای هر یک از اعضا می توان دسترسی های لازم را تنظیم کرد و دسترسی ویژه ای به مدیران بازاریابی، نویسندگان و دیگر افراد گروه قرار داد و تقویم محتوایی که برای شبکه های اجتماعی در نظر گرفته شده را به بهترین شکل پیش برد.

 Sprout Social

ویژگی قابل توجه Sprout Social این است که یک چشم انداز بلندی را به آنچه روزانه منتشر می کنید در اختیار شما و تیم تان قرار می دهد. این ابزار همچنین شامل انواع مختلفی از تجزیه و تحلیل های رسانه های اجتماعی است، بنابراین می توانید به خوبی به تفاوت مطالب مختلف پی ببرید. برنامه Sprout Social به مدت یک ماه رایگان است و پس از آن باید در هر ماه از ۹۹ تا ۲۴۹ دلار هزینه پرداخت کنید.

۷- معرفی ابزار TweetDeck

اگر فقط به زمان بندی برای شبکه اجتماعی توییتر نیاز دارید، TweetDeck می تواند یک ابزار ایده آل باشد به خصوص این که رایگان است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. TweetDeck این امکان را به شما می دهد تا توییت های خود را در چند حساب توییتر تنظیم و زمان بندی کنید. توییتر به وضوح شایستگی را در TweetDeck مشاهده کرد، زیرا آن را در سال ۲۰۱۱ خریداری کرد.

TweetDeck

این ابزار شامل یک داشبورد جامع است که به شما را امکان می دهد که توییت ها را در صفحه اصلی حساب، اعلان ها، پیام ها و فعالیت های خود مشاهده کنید. همچنین ستونهایی را به شما نشان دهید که می توانید سایر موارد مانند لیست ها، مجموعه ها، پسندیده شده ها، دنبال کننده ها، پست های زمان بندی شده و موارد دیگر را به خوبی ببینید. علاوه بر این قبل از انتشار می توانید تغییرات لازم را در یک توییت زمان بندی شده انجام دهید و یا این که به سرعت تصاویر و GIF ها را به پیام های خود اضافه کنید.

۸- معرفی ابزار SocialOomph

با SocialOomph می توانید حساب های توییتر خود را به صورت رایگان مدیریت کنید. ویژگی های این ابزار شامل زمان بندی توییت های شما، ردیابی کلمات کلیدی، ذخیره و استفاده مجدد از پیش نویس ها و موارد دیگر است. شما می توانید حداکثر پنج حساب توییتر (در صورت پرداخت هزینه به تعداد نامحدود) را اضافه و مدیریت کنید.

SocialOomph

اگر برای هر دو هفته یک حساب کاربری حرفه ای ثبت نام کنید (هر روز دوشنبه ۱۷/۱۷ دلار) ، ویژگی های مشابهی را برای Facebook ، Pinterest ، LinkedIn و Plurk به شما ارائه می دهد. با پرداخت هزینه می توانید تمام توییت های خود (برای همه حساب های توییتر) را از طریق OneTweetCOCKPIT مدیریت کنید. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا جدول زمانی خود را ادغام کنید و توییت های اضافی را که حاوی کلمات کلیدی مشخص و خاص است، صرف نظر از این که توییت را دنبال می کنید نگه دارید یا خیر؟

یکی از ویژگی های غیر معمول که در دسترس کاربران SocialOomph Professional است، به روز رسانی های خود مخرب (محدود به زمان) برای فیس بوک و توییتر است. این ویژگی به شما اجازه می دهد پس از مدت زمانی که خودتان انتخاب می کنید، به روز رسانی های توییتر و فیس بوک را ارسال کنید که به طور خودکار از حساب توییتر / فید فیس بوک شما حذف می شوند. همچنین می توانید به روز رسانی های مکرر را تنظیم کنید، که در فواصل منظم (ساعت، روز یا هفته) منتشر شوند، یا این که گزینه های متن جایگزین را ارائه دهید تا پست ها یکسان نباشد.

9- معرفی ابزار MeetEdgar

MeetEdgar بیشتر ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید محتوای مختلفی را برای طیف وسیعی از شبکه های اجتماعی از جمله توییتر ، فیس بوک و لینکدین زمان بندی کنید. البته انتظار می رود که به زودی اینستاگرام و پینترست نیز به این ابزار کاربردی اضافه شود. از نظر فنی این ابزار Edgar نام دارد و صفحه وب یا اپلیکشین جایی است که شما می توانید (Edgar) را در ببینید و از آن ها استفاده کنید.

MeetEdgar

شما می توانید با استفاده از حداقل مشارکت از طرف خود،  از آن برای مرتب کردن هر چه بیشتر محتوای خود استفاده کنید. می توانید برای انواع مختلفی از محتوا از جمله پست های وبلاگ، مطالب تبلیغاتی، گفت و گوها و سؤالات چندین دسته ایجاد کنید. شما با استفاده از این تقویم رسانه های اجتماعی می توانید با اضافه کردن دسته بندی های لازم، پست های مورد نظر خود را در زمان های معینی که خودتان امکان انتشار کردن آن ها را ندارید، منتشر کنید. با این ابزار بازنویسی محتوا کاری بسیار آسان است. Edgar به روزرسانی های مد نظر شما را به مرور زمان انجام می دهد. بنابراین پست های شما پس از اولین انتشار  به هدر نمی روند. از آنجایی که ادگار به طور خودکار مطالب شما را با گذشت زمان مجدداً به اشتراک می گذارد، بدون اینکه نیاز باشد شما کار دیگری انجام دهید، محتوا برای افراد بیشتر و مخاطبان مختلف قابل مشاهده می شود. MeetEdgar 49 دلار در ماه هزینه دارد.

۱۰- معرفی ابزار CoSchedule

CoSchedule راهی برای زمان بندی و سازماندهی بازاریابی شما فراهم می کند. برای یک اینفلوئنسر هستید، ممکن است هماهنگی وبلاگ و پست های اجتماعی شما کافی باشد. اما اگر دارای یک کسب و کار هستید، به احتمال زیاد فعالیتهای بازاریابی دیگری را نیز در نظر داشته باشید که نیاز به سازماندهی دارند. این ابزار حتی این امکان می دهد تا همه پروژه های خود را به صورت جداگانه ساماندهی کنید. زمان بندی رسانه های اجتماعی، تنها بخشی از ویژگی های CoSchedule است.

CoSchedule

فعالیت این ابزار با ۶۰ دلار در ماه شروع می شود. CoSchedule یک تقویم یکپارچه با وبلاگ و پروژه های بازاریابی و ارتقاء شبکه های اجتماعی را به صورت یک جا به شما می دهد. همچنین ادغام ایمیل مارکتینگ و تجزیه و تحلیل کسب و کارتان را دریافت می کنید. برنامه های گران قیمت حرفه ای و سازمانی ویژگی های دیگری را نیز اضافه می کنند، که عمدتا مربوط به انواع دیگر فعالیت های تبلیغات بازاریابی است. شما می توانید تمام مطالب وبلاگ و تبلیغات شبکه های اجتماعی خود را در یک رسانه به طور موثر مدیریت و منتشر کنید. همچنین می توانید یک کمپین اجتماعی مستقل ایجاد کنید یا به هر پروژه ای یک کمپین اجتماعی اضافه کنید. می توانید به راحتی پیام ها را در فیس بوک، توییتر، لینکدین، ​​اینستاگرام و پینترست تنظیم کنید.

۱۱- معرفی ابزار Tailwind

تمرکز Tailwind برای کمک به شما در بازاریابی بصری است. این ابزار خود را به عنوان (راه حل نهایی برای پیروزی در پینترست و اینستاگرام) توصیف می کند. این یک ابزار همه جانبه است که به شما امکان می دهد محتوا را پیدا کنید، پست ها را طبق برنامه ارسال کنید، بر مکالمات نظارت کنید، میزان دسترسی را تقویت کرده و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید. از ویژگی های Tailwind این است که برچسب زدن و انتشار پست های پینترست و اینستاگرام را به صورت دلخواه برای بازاریابان آسان می کند. کاربران می توانند ترتیب پست خود را تغییر دهند تا از متنوع بودن آن ها مطمئن باشند.

Tailwind

همچنین می توانید از Tailwind استفاده کنید تا به طور خودکار زمان هایی را برای پین یا ارسال مطالب خود پیشنهاد دهید. Tailwind این پیشنهادات را مبنای زمانی قرار می دهد که مخاطبان شما بیشتر بیشترین فعالیت را دارند. Tailwind  مبالغ کاملا متفاوتی را در نظر گرفته است. وبلاگ نویسان و  کسانی که مشاغل کوچک دارند می توانند از برنامه Plus خود در هر حساب با پرداخت ۹.۹۹ دلار در هر ماه استفاده کنند. کسب و کارهای بزرگتر باید با قیمت ۷۹۹.۹۹ دلار در ماه می توانند به برنامه های حرفه ای تر دست یابند. همچنین برنامه ای برای شرکت ها وجود دارد.

۱۲- معرفی ابزار Everypost

Everypost برای اشتراک گذاری محتوای تصویری در سراسر Facebook ، Twitter ، Google+ ، LinkedIn ، Pinterest و Tumblr مناسب است. شما می توانید برای ارسال محتوا در مناسب ترین زمان، زمان بندی های لازم را در این ابزار انجام دهید و آن ها را در پروفایل های شخصی و صفحات شرکت در دستگاه های iOS و Android و همچنین بستر وب سایت Everypost منتشر کنید.شما می توانید پست های خود را بطور همزمان و بدون ارسال پست تکراری، در همه شبکه های اجتماعی ارسال کنید. این به این معنی است که می توانید با استفاده از آنچه که در چندین سیستم شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارید، از Everypost برای بهینه سازی مطالب خود استفاده کنید. به عنوان مثال: می توانید هشتگ، عکس، فیلم یا موارد ذکر شده را برای تهیه یک پست برای هر شبکه اجتماعی اضافه کنید.

Everypost

Everypos به شما کمک می کند تا انواع پست خود را با هم ادغام کنید تا اطمینان حاصل کنید که ترکیبی متعادل از اخبار صنعت، موضوعات پرطرفدار و محتوای تبلیغاتی را ارسال می کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا چندین فید را برای کمک به محتوای محتوا ارائه دهید. Everrypost برنامه های مختلفی دارد، از برنامه شخصی (پرداخت با صدای جیر جیر) گرفته تا دیگر برنامه های مورد نیاز شما. برای یک برنامه تیمی باید ۹۹/۹۹ دلار در ماه پرداخت کنید.

۱۳- معرفی ابزار Sendible

Sendible خود را به عنوان (ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای آژانس ها) توصیف می کند. در حالی که این برنامه متوسط ​​۱۹۹ دلاری را در اختیار شما قرار می دهد. (برای رشد آژانس ها) به عنوان محبوب ترین برنامه خود برای سایر سازمان ها تأمین می شود، یک برنامه کوچک ۹۹ دلار در ماه برای مشاغل کوچک، همراه با ۲۹۹ دلار در ماه برای کسب و کارها و تیم های بزرگ.

با استفاده از این ابزار می توانید تقریباً به هر شبکه اجتماعی وصل شوید و همچنین مستقیماً در وبلاگ وردپرس، Medium ، Tumblr یا Blogger خود پست منشتر کنید. می توانید از ویژگی های هدف گذاری جغرافیایی Sendible برای رسیدن به بخش های خاصی از مخاطبان خود استفاده کنید. Sendible به شما کمک می کند فیلم ها را در توییتر، فیس بوک و یوتیوب بارگذاری کنید.

Sendible

Sendible دارای یک داشبورد یکپارچه با ابزارهای مرتبط با انتشار، همکاری، تجزیه و تحلیل، CRM، شنیداری و تلفن همراه است. Sendible در زمینه انتشار به شما این امکان را می دهد تا همزمان با استفاده از جعبه آهنگسازی قدرتمند خود، برنامه های انتشار پست ها، تصاویر و فیلم ها را در شبکه های اجتماعی متعدد زمان بندی کنید. شما می توانید پست ها، تصاویر و فیلم ها را در رسانه های اجتماعی بصورت جداگانه یا به صورت یک جا به همان میزان که نیاز دارید زمان بندی کنید. Sendible به شما اجازه می دهد تا محتوای پر فروش خود را بارها و بارها زمان بندی کنید تا پروفایل رسانه های اجتماعی خود را فعال نگه دارید و محتوای خود را در یک تقویم انتشار به تصویر بکشید. یکی از ویژگی های مفید این ابزار اتصال به Canva است که به شما در طراحی محتوای بصری بهتر کمک می کند.

۱۴- معرفی ابزار Crowdfire

Crowdfire نیز مدعی اولین برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی است که از ارسال در TikTok پشتیبانی می کند. شما می توانید از Crowdfire برای ارسال پست در هر شبکه اجتماعی بزرگ و همچنین به اشتراک گذاری مطالب در وبلاگ، فروشگاه های آنلاین و سایت های ویدیویی از جمله YouTube و Twitch استفاده کنید.

Crowdfire

این ابزار تأکید زیادی بر آموزش محتوا می کند. شما به Crowdfire مباحث مورد علاقه خود را می گویید و این طیف گسترده ای از مقاله ها، تصاویر، ارسال ها (طبق آن چه که مد نظر شماست از جمله فیلم های YouTube) و فیدهای RSS را پیشنهاد می کند. شما می توانید به راحتی این موارد را به اشتراک بگذارید یا با کمک هوش مصنوعی Crowdfire محتواهایی را که به آن ها علاقه ندارید، اطلاع دهید.

Crowdfire یک ترتیب از مطالب را نگه می دارد و پست های شما را زمان بندی می کند تا در مواقع بهینه برای مخاطبان منتشر شود. حتی می توانید ترجیح دهید این زمان ها را خودتان تنظیم کنید. Crowdfire به شما این امکان را می دهد که بهترین زمان خود را به صورت دستی تنظیم کنید. همچنین یک صفحه‌نمایش در اختیار شماست که تعداد پستهایی را که هنوز برای هفته آینده ارسال نکردید، نشان می دهد. Crowdfire چهار برنامه را ارائه می دهد ، اعم از یک برنامه محدود (موثر برای آزمایش قابلیت های Corwdfire ، از طریق برنامه VIP 99.99 دلار در ماه) که تمام پیشنهادات Crowdfire را نشان می دهد.

۱۵- معرفی ابزار Later

Later به شما کمک می کند تا در شبکه های اجتماعی مختلف پست بگذارید اما تاکید اصلی آن بر اینستاگرام است. بر خلاف بسیاری از ابزارهای زمان بندی و ارسال در رسانه های اجتماعی، شما یک پست را در Later با یک تصویر آغاز می کنید. شما تصویر را در Later بارگذاری می کنید و سپس عنوان را ایجاد می کنید.

Later

راه اندازی Later می تواند کمی با چالش رو به رو باشد تا پست مستقیماً در اینستاگرام ارسال شود (به لطف API تجدید نظر شده اینستاگرام). هنگامی که حساب اینستاگرام خود را به یک حساب تجاری یا Creator تغییر دهید، روند کار آسان می شود. در قلب Later یک کتابخانه رسانه ای وجود دارد. هر پست را با بارگذاری تصاویر در کتابخانه رسانه خود شروع می کنید و آن ها برای پست های آینده در دسترس قرار می دهید. می توانید یادداشت ها و برچسب ها را به پست خود اضافه کنید و ستاره ای را به هر تصویری که می خواهید برجسته کنید اضافه کنید. شما می توانید تصاویر خود را از بسیاری جهت ها فیلتر کنید. همچنین اگر یکی از برنامه های پریمیوم Later را دارید می توانید فیلم ها را بارگذاری و به اشتراک بگذارید. Later به شما در آپلود و ایجاد Stories نیز کمک می کند.Later معادل شبیه به یک صف است. که از ایجاد شکاف زمانی در ارسال محتواهای شما جلوگیری می کند. اگر یکی برنامه پریمیوم Later را دارید، به مکالمات نیز دسترسی خواهید داشت. دسترسی به مکالمات باعث می شود که به کمک Later کامنت های اینستاگرام را مستقیماً مدیریت کنید.

جمع بندی

در این مقاله ۱۵ ابزار برای انتشار و زمانبندی پست ها و محتواهای مدنظر شما در شبکه های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت. این ابزارها به شما کمک می کنند تا محتواهای خود را در زمان مناسب طراحی کنید و سپس طبق تقویم محتوایی خود، آن ها را زمانبندی کنید. سپس این ابزار در زمان تنظیم شده، به صورت خودکار پست های شما را در شبکه های اجتماعی که مشخص کردید ارسال می کنند. می توانید یکی از این ابزار ها را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید و از این پس بدون نگرانی پست های خود را منتشر کنید و در نهایت نتیجه ی موثرتری را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط