🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

جمعه سرد زمستانی کسب و کارها با دیجیتال مارکتینگ گرم شد! / در همایش «مسیر موفقیت دیجیتال مارکتینگ» چه گذشت؟

همایش مسیر موفقیت دیجیتال مارکتینگ در روز جمعه 7 دی ماه با حضور پرشور مدیران عالی و میانی کسب و کارها برگزار شد.
همایش مسیر موفقیت دیجیتال مارکتینگ - آکادمی دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله می خوانید

همایش مسیر موفقیت دیجیتال مارکتینگ در روز جمعه 7 دی ماه با حضور پرشور مدیران عالی و میانی کسب و کارها برگزار شد.

همایش مسیر موفقیت دیجیتال مارکتینگ - آکادمی دیجیتال مارکتینگ

در این همایش که ویژه مدیران عالی و میانی کسب و کارها طراحی شده بود، تلاش شد تا هرآنچه برای تبدیل کسب و کارهای سنتی به دیجیتال نیاز است به صورت خلاصه بیان شود تا مسیر راه برای شرکت کنندگان شفاف شده و با نگاه بازتر بتوانند چشم انداز مناسبی در این حوزه تعیین و برای دیجیتال مارکتینگ شرکت خود برنامه ریزی درستی داشته باشند.

این برنامه با سخنرانی دکتر شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول آغاز شد. سخنرانی وی بسیار انگیزشی بود و شرکت کنندگان را ترغیب به استفاده حداکثری از توانمندی های خود برای موفقیت کرد. صحبت های آرپناهی روی این موضوع تاکید داشت که هر فرد برای کار خاصی ساخته شده است و اگر روی آن موضوع تمرکز کند بی شک به موفقیت چشم گیری خواهد رسید.

همایش مسیر موفقیت دیجیتال مارکتینگ - آکادمی دیجیتال مارکتینگ

دومین سخنران همایش دکتر مهدی دهبان موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ بود. ایشان به تدریس اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ پرداختند. به طور کلی می توان صحبت های دکتر دهبان را در سه بخش معرفی بازاریابی دیجیتال، مزایای آن برای کسب و کارها و اجزا و کانال های دیجیتال مارکتینگ تقسیم بندی کرد.

یوسف فراهانی مدیر واحد محتوا و کپی رایتینگ علی بابا و جاباما سومین سخنران این همایش بود. وی در ارائه خود درباره بازاریابی محتوایی، پادشاه بازاریابی دیجیتال سخن گفت. محور اصلی صحبت های ایشان حذف باورهای غلط درباره این حوزه، 10 فرمان بازاریابی محتوایی و مراحل 8 گانه آن بود.

آخرین سخنران بخش اول همایش پیمان شهید نورایی بود که به محبث زیرساخت های وب سایت برای انجام بازاریابی دیجیتال پرداخت. تمرکز صحبت های وی بر روی هاست و دامنه بود و به تشریح این دو و بایدها و نبایدهایی که مدیران کسب و کارها در این زمینه باید رعایت کنند، پرداخت.

همایش مسیر موفقیت دیجیتال مارکتینگ - آکادمی دیجیتال مارکتینگ

پس از سخنرانی چهارم در حالی که شرکت کنندگان در بخش حضوری همایش برای پذیرایی، استراحت و بازدید از غرفه ها از سالن خارج شده بوده اند، برنامه با یک پنل کارشناسی برای مخاطبان پخش زنده همایش در تلویزیون اینترنتی آیو ادامه یافت. در این بخش که هادی مرادی مجری آن بود، مسعود الوهیمی، هاتف تالویی و مهدی خانی به عنوان متخصصین بازاریابی دیجیتال گفتمان آموزشی چالشی و جذابی داشتند.

و اما بخش دوم برنامه با رویکردی کاملا متفاوت برگزار شد و تمرکز بر روی تحلیل پروژه های اجرایی دیجیتال مارکتینگ و جزئیات عملیاتی آن بود که بسیار مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

نخستین سخنران بخش دوم محمد سعیمی مدیر مارکتینگ شرکت ریحون با موضوع ویدیو مارکتینگ بود. وی ابتدا از اهمیت ویدیو مارکتینگ گفت و آمارهایی قابل توجه ارائه داد و سپس پروسه ویدیو مارکتینگ را تشریح کرد. در ادامه تجربه 4 مورد از کمپین های بازاریابی ویدیویی که در ریحون اجرا کرده بودند را با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشت.

دکتر مهدی دهبان در همایش مسیر موفقیت دیجیتال مارکتینگ

سخنرانی بعدی بررسی صفر تا صد یک پروژه دیجیتال مارکتینگ با سجاد احمدی بود. وی که مدیر دیجیتال مارکتینگ وب سایت کیلید و مدیر پرفومنس مارکتینگ شرکت علی بابا است، درباره فعالیت هایی که در واحد دیجیتال مارکتینگ کیلید انجام داده بودند به شکلی بسیار جذاب، کاربردی و آموزنده سخن گفت. احمدی در حالی همه شرکت کنندگان را کاملا مجذوب خود کرده بود، به استراتژی هایی که اتخاذ کرده اند پرداخت و به زبان مستدل آمار و ارقام تحلیلی از فعالیت های بازاریابی این مجموعه در مسیر موفقیتش ارائه کرد.

همایش مسیر موفقیت دیجیتال مارکتینگ - آکادمی دیجیتال مارکتینگ

در بخش پایانی همایش نیز پنل متخصصین با موضوع «چالش دیجیتالی شدن کسب و کارها» قرار داشت. دکتر مهدی دهبان، دکتر صفا صیرفی و علیجاه شهربانویی کارشناسان این پنل بودند و هادی مرادی نیز مجری پنل بود. در این گفتمان از زوایای مختلف به تحلیل اقداماتی که هر شرکت برای حضور اثربخش و پربازده در دنیای بازاریابی دیجیتال باید انجام دهد، پرداخته شد.

شایان ذکر است، بازپخش این برنامه تا دو هفته در شبکه آپدیت تلویزیون اینترنتی آیو قابل مشاهده است.

گفتنی است، قرعه کشی همایش نیز طی روزهای آتی به صورت لایو در پیج اینستاگرام آکادمی دیجیتال مارکتینگ انجام خواهد شد که جزئیات بیشتر آن متعاقبا اعلام می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط