🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

تبلیغات جدید توییتر در نوار جستجو | تغییر ویژگی های اصلی توییتر

در سال ۲۰۲۰ توییتر یک سری تغییرات جدید داشته و بعضی ویژگی های اصلی خود را تغییر داده است. در این مقاله قصد داریم از تبلیغات جدیدی که توئیتر به برنامه تبلیغاتی خود افزوده رونمایی کرده و همچنین محدودیت های پاسخ دادن (ریپلای کردن) در توئیتر و همچنین تغییرات آتی را توضیح دهیم.

در این مقاله می خوانید

در سال ۲۰۲۰ توییتر یک سری تغییرات جدید داشته و بعضی ویژگی های اصلی خود را تغییر داده است.

در این مقاله قصد داریم از تبلیغات جدیدی که توئیتر به برنامه تبلیغاتی خود افزوده رونمایی کرده و همچنین محدودیت های پاسخ دادن (ریپلای کردن) در توئیتر و همچنین تغییرات آتی را توضیح دهیم.

توئیتر در نوار جست و جو تبلیغات می‌افزاید

توئیتر جدیدترین محصول تبلیغاتی خود را با نام Promoted Trend Spotlight عرضه کرد. این نوع از تبلیغات به برندها این امکان را می‌دهد تا در بخش روندهای توئیتر (Trends)، چه در نسخه دسکتاپ و چه در تلفن های همراه، با پرداخت پول به تبلیغات بپردازند. نسخه آزمایش این تبلیغات در سال 2018 عرضه شده بود و در حال حاضر در کشورهای آمریکا، انگلستان و ژاپن در دسترس تبلیغ کنندگان قرار دارد و توئیتر قصد دارد تا ۱۲ ماه آینده در کشورهای برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، مکزیک، عربستان، کره جنوبی، اسپانیا و تایلند نیز این قابلیت را برای برندهایی که قصد تبلیغ دارند فراهم کند. این نوع از تبلیغات از ویدئوها و گیف های ۶ ثانیه ای و تصاویر ایستا یا استاتیک پشتیبانی می‌کند. هر کاربر در روز ۲ بار با این تبلیغات مواجه می‌شود و پس از دیدن آن ها، این تبلیغات به همان قسمت Promoted Trend که از پیش وجود داشته منتقل می‌شوند.

توئیتر در نوار جست و جو تبلیغات می‌افزاید

طبق یک مطالعه که توسط EyeSee انجام شده، این نوع از تبلیغات ۱۱۳ درصد فراخوان بیشتری دارند. همچنین باعث ۱۸ درصد توجه بیشتر به برند می‌شوند و همچنین ۶۷ درصد تمایل به استفاده از برند تبلیغ شده در آینده را افزایش داده است. تمایل به کلیک کردن نیز ۳ برابر شده است.

امکان محدود کردن ریپلای (Repy) یا پاسخ دادن

پیشتر توئیتر این امکان را به کاربران خود داده بود تا گفت و گوها را کنترل کنند و اکنون ۴ گزینه مختلف برای پاسخ دادن در اختیار آن ها قرار داده است:

  1.  همه بتوانند ریپلای کنند.
  2.  تنها کسانی که فالو شده اند بتوانند ریپلای کنند.
  3.  فقط کسانی که تگ شده اند بتوانند ریپلای کنند
  4.  هیچ کس نتواند
امکان محدود کردن ریپلای (Repy) یا پاسخ دادن

این ویژگی نیز در سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود و اکنون در حال آزمایش شدن است.

به روز رسانی های جدید توییتر در سال 2020

خبر این به روز رسانی ها در جشنواره CES 2020 بیان شد که نشان می‌دهد توئیتر تمرکز بیشتری بر مباحثی که به جهانی شدن آن کمک می‌کند دارد. همچنین تمایل به کمک کردن به کاربران برای ایجاد و به اشتراک گذاری لیست های مورد نظرشان دارد. همچنین در گفت و گوها نیز آپدیتی دارد که به نظر می‌رسد در سه ماهه اول سال 2020 منتظر شود.

از نظر بازاریابی، توئیتر بیان کرده که قصد دارد نظرسنجی هایی برگذار کند که با تجزیه و تحلیل نتایج، به جهانی شدن هرچه بیشتر خود کمک کند و همچنین برای تبلیغات محصولات جدید برندها یک بستر جدید فراهم کند. توئیتر همچنین بر توسعه همکاری با دیگر برندها، سازمان ها و نهادهای ورزشی مانند NBA تمرکز دارد.

توئیتر قسمت Audience Insights را حذف می‌کند

این قسمت از توئیتر به کاربران این امکان را می‌داد تا اطلاعاتی درباره فعالیت مخاطبان داشته باشند. برای مثال ساعات آنلاین بودن، اطلاعات جمعیت شناختی و … .

در انتهای ماه ژانویه، توئیتر این قسمت را حذف کرد و ادمین ها در بالای سمت راست Twitter insights اعلانی در این باره دریافت کرده اند. توئیتر اعلام نکرده آیا از برنامه دیگری که ابزاری به جای این قسمت حذف شده است استفاده خواهد کرد یا خیر و آیا آن را  Media Studio ادغام خواهد کرد یا خیر.

جمع بندی

مانند هر شبکه اجتماعی دیگر، توئیتر نیز برای بقا و رشد هرچه بیشتر خود تلاش می‌کند بنابراین نیاز به تغییر و بهبود مداوم دارد. بسیاری از شبکه های اجتماعی در طول حیات خود تغییراتی را اعمال کرده که برخی آن ها نه برای کاربان و نه خود کمپانی مفید نبوده و در نتیجه تغییرات اعمال نشده است. توئیتر نیز ممکن است برخی از این تغییرات را برای بازخورد گرفتن انجام داده تا میزان استقبال و تغییراتی که در نتیجه دارد بررسی کند. باید ببینیم چه می‌شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط