🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

کلودفلر Cloudflare چیست؟ و چگونه کار می کند؟

Cloudflare یکی از بزرگترین شبکه هایی است که در اینترنت فعالیت می کند. مردم از خدمات کلاد فلر با هدف افزایش امنیت و عملکرد وب سایت و خدمات شان استفاده می کنند. اما Cloudflare چیست؟ Cloudflare یک ماموریت برای ساخت اینترنتی بهتر است. Cloudflare یکی از بزرگترین شبکه های اینترنت است. امروزه، بیزینس ها، خیریه ها، بلاگرها و هر کسی که در فضای وب حضور دارد با کمک این شبکه می تواند وب سایت ها و اپلیکیشن های سریع تر و امن تری را تجربه کند.

در این مقاله می خوانید

امنیت و بهینه سازی کارهایی است که با استفاده از کلودفلر cloudflare انجام می شود.

Cloudflare یکی از بزرگترین شبکه هایی است که در اینترنت فعالیت می کند. مردم از خدمات کلاد فلر با هدف افزایش امنیت و عملکرد وب سایت و خدمات شان استفاده می کنند. اما Cloudflare چیست؟ Cloudflare یک ماموریت برای ساخت اینترنتی بهتر است. Cloudflare یکی از بزرگترین شبکه های اینترنت است. امروزه، بیزینس ها، خیریه ها، بلاگرها و هر کسی که در فضای وب حضور دارد با کمک این شبکه می تواند وب سایت ها و اپلیکیشن های سریع تر و امن تری را تجربه کند.

بیش از ۲۶ میلیون دارایی های اینترنتی اکنون برروی این شبکه هستند، و این در حالیست که این شبکه هرروز شاهد رشد میلیونی است. Cloudflare درخواست های اینترنتی را به ازای ۱۰ درصد از سود برای بیش از ۱ میلیون آی پی منحصر به فرد در روز قدرتمند سازی می کند.

کلود فلر Cloudflare چیست؟ و چونه کار می کند؟

در روزهای اولیه اینترنت، زمانی که می خواستید وب سایتی را بارگذاری کنید، درخواست شما از کامپیوتر به سرور می رفت که در ازای این درخواست صفحه وبی که می خواستید به شما نمایش داده می شد. اگر در یک زمان درخواست های زیادی برروی سرور سرازیر می شد، سرور ممکن بود پر شده و Crash کند، و بنابراین پاسخگویی لازم برای کسانی که درخواستی را از سرور می کردند وجود نداشت.

کلود فلر Cloudflare چیست؟ و چونه کار می کند؟

این موضوع برای صاحبان دارایی های اینترنتی فراهم کردن محتوای سریع، امن و قابل اعتماد را سخت می کرد. Cloudflare با هدف آسان سازی و قدرتمندسازی برای کاربران که بتوانند منابع خود مانند سایت ها، اپلیکیشن ها و بلاگ های خود را امن و پاسخگو نگه دارند ایجاد شد. بالاترین سطح حفاظتی Cloudflare را به صورت رایگان اهدا می کند.این کار با استفاده از یک شبکه Edge قدرتمند که محتوا و دیگر خدمات را از نزدیکترین نقطه ممکن به شما برای تان فراهم می کند انجام می شود و بنابراین شما اطلاعات مورد نیاز خود را به سریعترین حالت ممکن دریافت می کنید.

Cloudflare

اگر نگاهی بیاندازید، می بینید که اینشتین مدت ها پیش به این نتیجه رسید که سرعت نور بالاترین سرعتی است که می توانید برای ارتباط از آن استفاده کنید، بنابراین نقطه ای به وجود می آید که تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که محتوا و کامپیوترها را به هم نزدیک کنید. به همین دلیل است که Cloudflare مراکز داده ها را در بیش از ۲۰۰ شهر در سرتاسر دنیا قرار داده است، تا بتوانند چیزی را که دنبالش می گردید در سریعترین زمان ممکن به شما برسانند.

Cloudflare ، امنیت دارایی ها را تضمین می کند.

Cloudflare همچنین با حفاظت از دارایی های اینترنتی از فعالیت های شرورانه مانند حمله های DDos، بات های خرابکار و دیگر نفوذهای خرابکارانه، امنیت دارایی ها را تضمین می کند.  آن ها همچنین به صاحبان وبسایت ها اجازه می دهند تا به سادگی اپلیکیشن ها را در سایت خود قرار دهند بدون این که نیازی به نوشتن برنامه باشد.

اگر شما یک برنامه نویس و توسعه دهنده سایت هستید، این شبکه به شما اجازه می دهد تا از کدهای جاوا اسکریپت در شبکه قدرتمند Edge استفاده کنید، تا بتوانید تا حد ممکن به کاربران نزدیک شوید. این کار باعث از بین رفتن تاخیرها شده و تجربه کاربری را بهبود می بخشد. Cloudflare برای بیش از ۲۶ میلیون دارایی اینترنتی امنیت و کارایی را فراهم می کند و قابلیت های بی نظیری مانند SSL و Content Distribution را برای تمامی وب سایت های تحت شبکه خود پیشنهاد می دهد.

Cloudflare برای بیش از ۲۶ میلیون دارایی اینترنتی امنیت و کارایی را فراهم می کند

سرویس های این شبکه کاملاً مخفیانه در پس زمینه فعالیت می کنند و تمامی وب سایت ها و خدماتی که دارید را پایدار نگه می دارند. سرویس دهنده اینترنت شما، و تمامی کسانی که در اینترنت هستند، می توانند سایت هایی که شما مشاهده می کنید و اپلیکیشن هایی که استفاده می کنید را ببینند، حتی اگر محتوایشان رمزگذاری شده باشد. Cloudflare یک سرویس DNS تحت عنوان 1.1.1.1 را پیشنهاد می دهد که می توانید برروی هر دستگاهی از آن استفاده کنید. این سرویس از داده های شما در مقابل آنالیز شدن و یا هدف گیری به جهت تبلیغات جلوگیری می کند.

علاوه بر این موارد، این سرویس ماموریت محور است. به همین دلیل است که این شبکه از سازمان هایی که در صنایع هنر، حقوق بشر، حقوق شهروندی و یا دموکراسی با پروژه گالیله حمایت می کند، و به آن ها بالاترین سطح حفاظتی Cloudflare را به صورت رایگان اهدا می کند.

جمع بندی

همان طور که در این مقاله ذکر کردیم Cloud Flare سرویسی برای افزایش سرعت بارگذاری و بهبود عملکرد افزایش امنیت سایت ها می باشد. استفاده از این سرویس باعث بهبود رتبه سایت به دلیل افزایش سرعت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

می‌خوای تازه شروع کنید؟

دوره دانشگاه سئو

صفر تا صد آموزش سئو با برترین اساتید

  • اصول و مبانی سئو
  • تدوین سند استراتژی سئو
  • تدوین استراتژی محتوا
  • سرچ کنسول
  • لینک سازی دستی
  • نحوه جذب پروژه، گزارش دهی و
  • بررسی محتوای اصلی یا بدنه از دید گوگل
  • انکرتکست
  • تعامل با کارفرما
  • ساختار URL ها
  • و …

برای مشاهده جزئیات دوره کلیک کنید

آخرین مطالب
مطالب محبوب
مطالب تصادفی