🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

پلاگین های ساخت پاپ‌آپ در وردپرس

حتما برای شما هم این اتفاق افتاده است که وقتی وارد یک سایت می شوید بعد از چند دقیقه، به صورت خودکار یک پنجره نمایش داده می شود که شما در نمایش آن دخالتی نداشتید. این پنجره معمولا حاوی پیام تبلیغاتی است و یا از شما اطلاعاتی را درخواست می کند. به این پنجره ها، اصلاحا “pop-up” یا پنجره های بازشو می گویند. پاپ آپ ها یک روش تبلیغاتی محسوب می شوند و باتوجه به استراتژی مدیران وب سایت های مختلف، در زمان های مختلف نمایش داده می شوند. ممکن است در یک وب سایت، هنگام خروج از صفحه با این پنجره روبرو شوید اما در وب سایت دیگر هنگام اسکرول کردن صفحه، شاهد پنجره های بازشو باشید. در حال حاضر تعداد زیادی افزونه وجود دارند که به شما امکان طراحی و ساخت انواع پاپ آپ را می دهند. فقط کافی است تا یکی از این افزونه ها را بر روی وب سایت خود نصب کرده و شروع به طراحی کنید.

در این مقاله می خوانید

آیا در وب سایت خود از پاپ‌آپ استفاده می کنید؟ آیا با پلاگین های ساخت پاپ‌آپ در وردپرس آشنایی دارید؟

حتما برای شما هم این اتفاق افتاده است که وقتی وارد یک سایت می شوید بعد از چند دقیقه، به صورت خودکار یک پنجره نمایش داده می شود که شما در نمایش آن دخالتی نداشتید. این پنجره معمولا حاوی پیام تبلیغاتی است و یا از شما اطلاعاتی را درخواست می کند. به این پنجره ها، اصلاحا “pop-up” یا پنجره های بازشو می گویند. پاپ آپ ها یک روش تبلیغاتی محسوب می شوند و باتوجه به استراتژی مدیران وب سایت های مختلف، در زمان های مختلف نمایش داده می شوند. ممکن است در یک وب سایت، هنگام خروج از صفحه با این پنجره روبرو شوید اما در وب سایت دیگر هنگام اسکرول کردن صفحه، شاهد پنجره های بازشو باشید.

پاپ آپ ها به همان اندازه که می توانند موجب افزایش نرخ تبدیل شما شوند، در مقابل می توانند نرخ تبدیل شما را به شدت کاهش دهند. بنابراین باید بتوانید اصولی از پاپ آپ ها استفاده کنید. در حال حاضر تعداد زیادی افزونه وجود دارند که به شما امکان طراحی و ساخت انواع پاپ آپ را می دهند. فقط کافی است تا یکی از این افزونه ها را بر روی وب سایت خود نصب کرده و شروع به طراحی کنید.

معرفی محبوب‌ترین افزونه های وردپرسی ساخت پاپ‌آپ

در این مقاله، ۹ افزونه ی محبوب ساخت پاپ‌آپ بررسی شده است که در صورت طراحی اصولی، نرخ تبدیل وب سایت را به شدت افزایش می دهند. این افزونه ها عبارتند از:

  • SumoMe ListBuilder
  • Ninja Popups
  • OptinMonster
  • Icegram
  • Bloom
  • ConvertPlus
  • Elementor Pro
  • Popup Maker
  • PopUp Domination
  1. SumoMe ListBuilder

افزونه SumoMe ListBuilder، به معنای واقعی کلمه یکی از ساده ترین افزونه های ساخت پاپ آپ محسوب می شود. شما فقط به ۵ دقیقه زمان نیاز دارید تا بتوانید یک پاپ آپ برای وب سایت خود طراحی کنید. این افزونه، ایمیل های دریافتی از کاربران را جمع آوری می کند و شما محل نمایش این ایمیل ها را در وب سایت خود مشخص می کنید. افزونه SumoMe ListBuilder، چیزی فراتر از یک افزونه پاپ آپ ساز معمولی است. این افزونه علاوه بر دریافت ایمیل کاربران، به رشد رسانه های اجتماعی، لینک سازی و آنالیز وب سایت شما کمک می کند.

SumoMe ListBuilder

یکی از ماژول های مهم این افزونه، List Builder است که به شما امکان ساخت پنجره ها یا همان پاپ  آپ ها را می دهد. شما می توانید تنظیماتی بر روی این پنجره ها اعمال کنید که بر اساس منابع خاصی مثل منبع ترافیک و یا عواملی همچون کلیک کردن بر روی یک دکمه، اقدام به خروج از سایت، مدت زمان حضور کاربر در وب سایت و یا میزان اسکرول کردن صفحه، نمایش داده شوند.

  1. Ninja Popups

افزونه Ninja Popups جزو یکی از پرفروش ترین افزونه ها تا کنون به شمار می رود و دائما در حال به روز رسانی و توسعه می باشد. این افزونه به شما امکان می دهد انواع مختلف پاپ آپ ها را با توجه به اهداف مختلف بسازید و آن ها را سفارشی سازی کنید. از جمله این پاپ آپ ها می توان به ثبت ایمیل، نمایش ویدئو، اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی و ده ها کاربرد دیگر اشاره کرد. افزونه Ninja Popups از قابلیت کشیدن و رها کردن پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر شما می توانید به راحتی با کشیدن یک عنصر و رها کردن آن در محل مورد نظر، پاپ آپ دلخواه خودتان را بسازید. هم چنین این افزونه دارای بیش از ۷۶ طرح از پیش ساخته شده می باشد که می توانید از آن استفاده کنید.

Ninja Popups

افزونه Ninja Popups، بیش از ۷۴ جلوه ویژه دارد که می توانید در طراحی و ساخت پنجره مورد نظرتان از آن استفاده کنید. خیلی از افزونه های ساخت پاپ آپ فقط به شما امکان درج تصویر می دهند اما افزونه Ninja Popups، امکان ایجاد انواع مختلف نمایشگر مثل نمایش فیلم و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را به شما می دهد. این افزونه همچنین به شما امکان می دهد مواردی مانند اندازه پنجره ها و رنگ دکمه های خود را سفارشی کنید.

پنجره هایی که با افزونه Ninja Popups ایجاد می شوند، بسیار واکنش گرا هستند و علاوه بر کامپیوترهای رومیزی ، در دستگاه های تلفن همراه نیز به خوبی کار می کنند. تکنولوژی مورد استفاده در این افزونه که تحت عنوان anti-adblocker شناخته می شود، به شما این امکان را می دهد تا پنجره های ساخته شده را حتی به بازدیدکنندگانی که تبلیغات وب سایت خود را مسدود کرده اند نمایش دهید.

با استفاده از افزونه Ninja Popups، شما می توانید نمایش پنجره مورد نظر را بر اساس موارد زیر تعیین کنید که عبارتند از:

  1. میزان اسکرول: نمایش پنجره بعد از اینکه کاربر درصد مشخصی از صفحه را پیمایش کرد
  2. زمان: نمایش پنجره بعد از مدت زمان مشخصی که درصفحه شما حضور دارد
  3. خروج از صفحه: نمایش پنجره در زمانی که کاربر اشاره گر ماوس خود را روی دکمه close قرار می دهد تا از صفحه خارج شود
  4. عدم فعالیت کاربر: نمایش پنجره زمانی که کاربر در یکی از صفحات وب سایت شماست ولی هیچ فعالیتی ندارد

این افزونه به شما امکان می دهد پنجره های متنوعی را ایجاد کنید و مشخص کنید هرپنجره در کدام صفحه نمایش داده شود. یکی دریگر از ویژگی های بارز این افزونه، امکان تجزیه و تحلیل پنجره های ساخته شده می باشد که می توانید بازخورد این پنجره ها را به همراه چند شاخص دیگر، در قالب نمودارهای مختلف مشاهده کنید و از این نتایج در راستای بهبود فعالیت خود استفاده کنید.

  1. OptinMonster

افزونه OptinMonster به عنوان یکی از قدرتمندترین افزونه های ساخت پاپ آپ محسوب می شود. این افزونه از قابلیت کشیدن و رها کردن پشتیبانی می کند. با استفاده از این افزونه شما هم می توانید پنجره های جدید بسازید و هم می توانید از طرح های های آماده که در اختیار شما قرار می گیرد استفاده کنید.

OptinMonster

یکی از دلایل اصلی محبوبیت و تعداد فروش بالای این افزونه، تکنولوژی  Exit-Intentآن است. این تکنولوژی زمانی که کاربران، تصمیم به خروج از صفحه ی وب سایت شما می گیرند را شناسایی می کند و در بهینه ترین زمان ممکنه پاپ آپ مورد نظر را به کاربران نمایش می دهد.

افزونه OptinMonster، یک ویژگی فوق العاده تحت عنوان “Smart Success” دارد. این ویژگی به شما امکان می دهد تا به کاربرانی که قبلا توسط یکی از پاپ آپ ها، جذب شده اند یا به عبارتی عکس العمل خاصی نشان داده اند، پیشنهادات مختلفی ارائه دهید.این افزونه هم چنین امکان تست داخلی (a/b test) را برای شما فراهم می کند. جالب است بدانید که این افزونه علاوه بر ساخت پاپ آپ ،به شما کمک می کند تا فرم های دیگری مثل  سربرگ های شناور، پاورقی های مختلف، فرم های مخصوص موبایل و پنجره های خوش آمد گویی را طراحی و ایجاد کنید.

  1. Icegram

افزونه Icegramیکی دیگر از افزونه های محبوب ساخت پاپ آپ می باشد که نسخه رایگان آن هم موجود است اما امکانات کمی در اختیار شما قرار می دهد. اگر نسخه پیشرفته این افزونه را خریداری کنید امکانات پیشرفته مانند تست داخلی، تجزیه و تحلیل و بیش از ۱۰۰ طرح از پیش ساخته شده را دریافت می کنید.

Icegram

همانطور که اشاره شد بیشتر امکانات این افزونه در نسخه ی پیشرفته وجود دارد. شما از طریق نسخه رایگان فقط می توانید بر اساس زمان، پنجره را به کاربر نمایش دهید اما با استفاده از نسخه ی پیشرفته می توانید درشرایط خاصی پنجره را به کاربر نشان دهید. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تصمیم به خروج از صفحه
  • اسکرول کردن
  • کلیک کردن بر روی دکمه خاص

افزونه Icegram بر خلاف SumoMe ListBuilder، محدودیتی از نظر ترافیک ندارد. بنابراین شما می توانید بدون در نظر گرفتن میزان ترافیک سایت خود، لیست ایمیل تان را توسعه دهید. این افزونه متاسفانه رابط کاربری خوبی ارائه نمی دهد و از آنجایی که از قابلیت کشیدن و رها کردن پشتیبانی نمی کند، ممکن است ایجاد و طراحی یک فرم ساده هم برای کاربر فوق العاده خسته کننده و سخت باشد. هم چنین قالب های داخلی این افزونه در مقایسه با افزونه های معرفی شده دیگر، جذابیت بصری زیادی ندارد.

  1. Bloom

یکی دیگر از افزونه های محبوب ساخت پاپ آپ، افزونه Bloom می باشد که دارای بهترین داشبورد از نظر رابط کاربری است و به راحتی می توانید پاپ آپ های مورد نظر خود را به وسیله آن طراحی کنید. این افزونه قابلیت کشیدن و رها کردن ندارد اما بیش از ۱۰۰ قالب از پیش طراحی شده را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند نیاز شما را برطرف کند و کافی است تا قسمت های مختلف قالب را شخصی سازی کنید.

Bloom

افزونه Bloom، به شما امکان تست داخلی و تجزیه و تحلیل پاپ آپ ها را می دهد تا مطمئن شوید تمامی پاپ آپ ها فعال هستند و به درستی کار می کنند. هم چنین در این افزونه شما می توانید بر اساس شرایط زیر پنجره ی مورد نظر خود را به کاربر نمایش دهید که عبارتند از:

  • مدت زمان حضور کاربر در صفحه
  • اسکرول کردن درصد خاصی از صفحه
  • عدم فعالیت کاربر
  • خرید از وب سایت
  • نمایش پنجره های دیگر

یکی از ویژگی های خوب افزونه Bloom امکان غیرفعال کردن پنجره برای دستگاه های موبایل می باشد. این ویژگی درحالتی که شما قصد داشته باشید پنجره مورد نظرتان را فقط به افرادی نمایش دهید که با دسک تاپ وارد وب سایت شما شده اند، کار شما را بسیار ساده می کند.هم چنین این افزونه یک پنل سفارشی در داشبورد وردپرس ارائه می کند که گزارش کاملی در رابطه با لیست های ایمیل موجود، نرخ تبدیل ، داده ها و حساب ها در اختیار شما قرار می دهد.

افزونه Bloom تا کنون با ۱۶ پلتفرم بازاریابی ایمیل کار می کند که تعدادی از آن ها نام برده شده اند:

  • MailChimp
  • AWeber
  • GetResponse
  • ActiveCampaign
  • HubSpot

با استفاده از افزونه Bloom شما می توانید قسمت هایی مثل حاشیه های پنجره ی خود را سفارشی سازی کنید. این افزونه محدوده وسیعی از رنگ ها را پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید رنگی مناسب با دیزاین سایت خود انتخاب کنید. از ویژگی های منفی این است که باعث کند شدن سایت شما می شود و اینکه برای مشاهده تغییراتی که در فرم خود اعمال می کنید، امکان پیش نمایش زنده ندارید و حتما باید بر روی دکمه پیش نمایش کلیک کنید.

  1. ConvertPlus

افزونه ConvertPlus که توسط تیم Brainstorm Force طراحی شده است، با بیش از ۱۰۰ قالب از پیش طراحی شده، یکی از دیگر افزونه های محبوب ساخت پاپ آپ به شمار می رود. قابل ذکر است که همین قالب های از پیش طراحی شده که بسیار جذاب هستند، از مزیت های مهم ConvertPlus محسوب می شود. این افزونه برای مواردی همچون دریافت ایمیل، تبلیغات و شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین امکان طراحی مواردی مثل نوتیفیکیشن ها و ابزارک های مورد استفاده در سایدبار را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

ConvertPlus

ConvertPlus، از قابلیت های تست داخلی (a/b test) و آنالیز هم پشتیبانی می کند و شما با استفاده از این ویژگی می توانید بررسی کنید خروجی و نرخ تبدیل کدام یکی از پاپ آپ ها بهتر بوده است. در نتیجه ConvertPlus، به شما کمک می کند تعداد بازدیدها، تعداد کلیک ها و نرخ تبدیل را مشاهده کنید. هم چنین قابل ذکر است که این افزونه با نرم افزارهای بازاریابی ایمیل و نرم افزارهای ارتباط با مشتری نیز سازگار است. از جمله این نرم افزارها عبارتند از:

  • WooCommerce
  • Contact Form 7
  • Zapier
  • WP Registration Form

این افزونه شرایط بسیاری را در اختیار شما می گذارد که بر اساس  آن پاپ آپ موردنظر خود را به کاربر نمایش دهید. از جمله این شرایط عبارتند از:

  • مدت زمان حضور کاربر در صفحه
  • اسکرول کردن درصدخاصی از صفحه
  • تصمیم به خروج از صفحه
  • کلیک بر روی دکمه خاص
  • عدم فعالیت کاربر در یک صفحه
  • اتمام مشاهده ی یک محتوای خاص
  • نوع بازدیدکننده
  • اعضای وارد شده در سایت
  • دستگاه مورد استفاده
  • کوکی ها

از نکات قابل توجه این است که افزونه convertplus از قابلیت کشیدن و رهاکردن پشتیبانی نمی کند. اگر می خواهید این افزونه را با قابلیت کشیدن و رها کردن داشته باشید باشید، می توانید از افزونه convertpro استفاده کنید.

  1. Elementor pro

همانطور که می دانید افزونه elementor با بیش از ۱ میلیون بار نصب فعال، در اصل یکی از افزونه های محبوب صفحه ساز به شمار می رود. نسخه پیشرفته ی این افزونه، Elementor Pro نام دارد که یکی از امکانات خیلی مهم آن، اpopup builder می باشد. با استفاده از این ویژگی می توانید مانند بقیه افزونه هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، پنجره های مورد نظرتان را طراحی کنید.

Elementor pro

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ELEMENTOR PRO این است که می توانید از همه ی ابزارک ها و المان های صفحه ساز هم استفاده کنید. به عبارتی شما می توانید از طرح های اماده دریافت ایمیل، دکمه های مختلف، المان شمارش معکوس، فرم های ورود، صفحات فرود، فرم های تماس، فرم های تماس و دیگر المان ها استفاده کنید.

افزونه Elementor Pro، بیش از ۱۰۰ قالب آماده در اختیار شما می گذارد. شما می توانید از این قالب های آماده استفاده کنید یا این که پنجره موردنظر را از ابتدا طراحی کنید. متاسفانه Elementor Pro،  امکان تجزیه و تحلیل و تست داخلی ندارد.

با استفاده از Elementor Pro، می توانید در شرایط زیر پنجره های موردنظر را به کاربران نمایش دهید:

  • کلیک بر روی دکمه خاص
  • مدت زمان حضور در صفحه
  • عدم فعالیت کاربر
  • تصمیم به خروج از صفحه
  • اسکرول کردن
  • تعداد بازدید از صفحه
  • تعداد جلسات

یکی از قابلیت های ویژه ی این افزونه، امکان پنهان کردن پاپ آپ ها برای کاربرانی است که وارد وب سایت شما شده اند. این قابلیت از دریافت ایمیل های تکراری جلوگیری می کند. افزونه Elementor Pro، این امکان را به شما می دهد تا پنجره های مختلف را در پست هایی با برچسب های خاص و یا دسته بندی خاص نشان دهید. توجه داشته باشید که افزونه ELEMENTOR را می توانید به صورت رایگان از مخزن وردپرس دانلود کنید اما برای ایجاد پاپ آپ، به برنامه ELEMENTOR PRO نیاز دارید.

  1. Popup Maker

افزونه Popup Maker به عنوان یکی دیگر از افزونه های محبوب ساخت پاپ آپ، دارای رابط کاربری بسیار ساده و متکی بر ویرایشگر معمولی وردپرس می باشد. این افزونه نیز از قابلیت کشیدن و رهاکردن پشتیبانی نمی کند.

Popup Maker

یکی از ویژگی های بارز این افزونه هدف گیری دقیق آن است. به عبارتی این افزونه، بر اساس یک سری از رفتارهای کاربر در سایت، یک کوکی برای هر کاربر ایجاد می کند و پس از اجرای آن کوکی توسط کاربر، پنجره مشخصی را به او نمایش می دهد.

به عنوان مثال زمانی که کاربر پنجره ای را می بندد، سپس مجدد پنجره را باز می کند و نسبت به عملی که از او خواسته شده است، عکس العملی نشان می دهد، یک کوکی برای آن کاربر ایجاد می شود. افزونه Popup Maker، به شما این امکان را می دهد تا بعد از اجرای این کوکی، پنجره ی خاصی را به کاربر نمایش دهید. از نقاط مثبت افزونه Popup Maker می توان به ادغام WooCommerce با این افزونه اشاره کرد. با این حال شما می توانید پنجره های طراحی شده را بر اساس سبد خرید کاربر، کالاهای خریداری شده و موارد مرتبط دیگر، به کاربر نمایش دهید.

در نسخه رایگان این افزونه شما امکانات محدودی (مثل نمایش پنجره بر اساس زمان یا کلیک بر روی یک دکمه خاص) دارید اما اگر می خواهید از امکانات دیگر مثل نمایش پنجره در هنگام اسکرول کردن یا هنگام خروج استفاده کنید، باید نسخه پولی افزونه را تهیه کنید. متاسفانه در هر دو نوع رایگان و پولی این افزونه، امکان نمایش پنجره در صورت عدم فعالیت کاربر، وجود ندارد.

افزونه Popup Maker، انعطاف پذیری بسیاری در طراحی به شما ارائه می کند. Popup Maker، علاوه بر طرح های آماده، قطعه کدهایی در اختیار شما قرار می دهد که می توانید برای طراحی دکمه close و فرم های اشتراک گذاری از آن استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق کادر متا یا جزئیات، مواردی مثل اندازه یا نوع فونت، افکت های ویژه و صفحات هدف خود را ویرایش کنید.

افزونه Popup Maker، مانند افزونه OptinMonster به شما امکان طراحی انواع پنجره ها مثل پنجره اعلان، پنجره های بازشو و غیره را در اختیار شما می گذارد. این افزونه سازگاری بالایی با افزونه های WPForms و contact form7 دارد و می توان از امکانات آن ها در طراحی استفاده کرد. امکان نمایش پنجره در هنگام تصمیم به خروج از سایت، در نسخه رایگان این افزونه وجود ندارد. یکی دیگر از محدودیت های نسخه رایگان افزونه Popup Maker، عدم امکان تجزیه و تحلیل پنجره های ایجاد شده می باشد.برای دسترسی به ابن امکانات می توانید نسخه پولی افزونه را نصب و استفاده کنید.

  1. PopUp Domination

افزونه PopUp Domination، یکی دیگر از افزونه های فوق العاده ساخت پاپ آپ می باشد که به دلیل قیمت مناسب، بسیار محبوب است. افزونه PopUp Domination، دارای بیش از ۱۰۰ طرح از پیش ساخته شده می باشد که می توانید به راحتی یکی از آن ها را انتخاب کنید و سپس با استفاده از یک ویرایشگر بصری ساده، المان های مختلف آن را ویرایش و شخصی سازی کنید تا به طرح دلخواه برسید. این افزونه از قابلیت تست داخلی پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد پنجره های خود را بر اساس شرایط مختلف به کاربر نمایش دهید.

PopUp Domination

از دیگر ویژگی های این افزونه می توان به پشتیبانی از چت آنلاین و انعطاف پذیری بسیار بالا در هنگام ایجاد پنجره های مختلف اشاره کرد. با استفاده از این افزونه، شما می توانید انواع پنجره ها اعم از پنجره های مخصوص دریافت ایمیل از کاربر، پنجره های مربوط به نمایش تبلیغات، پنجره ی شمارش معکوس و … را طراحی کنید. افزونه PopUp Domination، هم چنین امکان تجزیه و تحلیل را نیز به شما می دهد و شما می توانید مطمئن شوید که تمامی پاپ آپ ها به درستی کار می کنند و کدام یکی از آن ها نرخ تبدیل بیشتری داشته است.

همانطور که اشاره شد یکی از ویژگی های بارز این افزونه، طیف گسترده ای از شرایط مختلف است که می توانید در آن شرایط، پنجره ها را به کاربر نمایش دهید. از جمله ی این شرایط عبارتند از:

  • میزان اسکرول کردن در صفحه
  • مدت زمان حضور دریک صفحه خاص از وب سایت
  • عدم فعالیت کاربر
  • تصمیم به خروج از صفحه وب سایت
  • کلیک بر روی دکمه خاص
  • مدت زمان حضور در وب سایت
  • شناور بودن ماوس در ناحیه خاص

یکی از ویژگی های دیگر افزونه PopUp Domination ، امکان هدف گذاری جغرافیایی می باشد. به عنوان مثال، شما می توانید تعیین کنید که پنجره مورد نظر فقط به کشورهای استرالیا و اسپانیا نمایش داده شود. لطفا دقت داشته باشید با این که افزونه PopUp Domination، یک ویرایشگر بصری می باشد، از قابلیت کشیدن و رها کردن پشتیبانی نمی کند. به این معنی که شما نمی توانید پنجره مورد نظر خود را از ابتدا طراحی کنید. افزونه PopUp Domination، جزو اولین افزونه های وردپرسی ساخت پاپ آپ محسوب می شود اما دائما در حال به روز رسانی و توسعه می باشد و پابه پای افزونه های دیگر رقابت می کند.

جمع بندی

در حال حاضر بسیاری از وب سایت ها، از پنجره های بازشو یاهمان پاپ آپ ها برای تبلیغات و اهداف خاصی استفاده می کنند. همانطور که در ابتدای همین مقاله اشاره شد، استفاده از پاپ آپ ها باید به صورت اصولی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است نرخ تبدیل وب سایت شما کاهش پیدا کند. شما از پاپ آپ ها می توانید برای موارد مختلفی استفاده کنید ازجمله، دریافت ایمیل از بازدیدکنندگان وب سایت، پیشنهاد مقاله های بیشتر به کاربران، ارائه تخفیف به کاربران عضو سایت، ترغیب کاربران برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات و محصولات شما و خیلی موارد دیگر که باتوجه به وب سایت های مختلف، متغیر است. افزونه های بسیار زیادی برای ساخت پاپ آپ ها وجود دارد که در این مقاله ۹ مورد از محبوب ترین آن ها مورد بررسی قرار گرفت. فقط کافی است تا یکی از این افزونه ها را با توجه به نیاز وب سایت خود انتخاب کنید، پنجره های مورد نظر خود را طراحی و افزایش نرخ تبدیل وب سایت خود را آغاز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط