🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

معرفی 10 پلاگین وردپرس برای ثبت نام کاربران (User Registration)

همان طور که می دانید، گرفتن سرنخ از کاربران در سایت با استفاده از فرم ثبت نام اهمیت فراوان دارد. در این مقاله به معرفی ۱۰ پلاگین برای ثبت نام کاربران در وردپرس می پردازیم.بعضی اوقات یک مدرسه باید به صورت آنلاین نام دانش آموزان را برای سفر از طرف مدرسه ثبت کند، یک صاحب بیزینس شاید مجبور شود نام کاربران را برای کنفرانس یا سمینار پیش رو ثبت کند، بدون توجه به دلیل لازم، بهترین کاری که در این مواقع می توان انجام داد استفاده از بهترین پلاگین های وردپرس برای ثبت نام کاربران است.
معرفی ۱۰ پلاگین وردپرس برای ثبت نام کاربران (User Registration)

در این مقاله می خوانید

همان طور که می دانید، گرفتن سرنخ از کاربران در سایت با استفاده از فرم ثبت نام اهمیت فراوان دارد. در این مقاله به معرفی ۱۰ پلاگین برای ثبت نام کاربران در وردپرس می پردازیم.بعضی اوقات یک مدرسه باید به صورت آنلاین نام دانش آموزان را برای سفر از طرف مدرسه ثبت کند، یک صاحب بیزینس شاید مجبور شود نام کاربران را برای کنفرانس یا سمینار پیش رو ثبت کند، بدون توجه به دلیل لازم، بهترین کاری که در این مواقع می توان انجام داد استفاده از بهترین پلاگین های وردپرس برای ثبت نام کاربران است.

پلاگین های معرفی شده در این مقاله ابزارهای قدرتمندی را برای ثبت نام و لاگین کاربران در وب سایت شما فراهم می کنند. علاوه بر این، شما می توانید انواع و اقسام قابلیت های اضافی مانند تنظیمات محتوا، بَن کردن کاربران و … را با استفاده از آن ها داشته باشید.

قابلیت هایی که در پلاگین های ثبت نام وردپرس باید به دنبالشان باشیم

تمامی پلاگین های ثبت نام کاربر وردپرس شبیه به هم نیستند. اما، قابلیت ها و توانایی هایی هستند که باید هنگام انتخاب یک پلاگین برای این کار حتماً وجود داشته باشد و آن ها را چک کنید.

  • آپشن های مختلف برای تعداد نامحدودی از فرم ها
  • ابزار لازم برای جمع آوری پرداختی های کاربران. داشتن پشتیبانی مانند PayPal بسیار خوب است، اما کارت های بانکی حتی بهتر هم هستند.
  • توانایی محافظت از محتوا و بلاک کردن تعدادی از کاربران از دیدن آن ها.
  • پشتیبانی از طرح های مختلف عضویت و پرداخت های مربوط به هر کدام.
  • ویرایشگر های Drag and Drop تا لازم نباشد هنگامی که در حال طراحی فرم ها هستید، زیادی با کدهای مختلف سر و کار داشته باشید.
  • کلکسیون بزرگی از فیلدهای شخصی سازی شده.
  • یک دایرکتوری برای مدیریت کردن اعضا.
  • Templateهای زیبا برای فرم های ثبت نام و لاگین کاربران.
  • پروفایل های کاربری دارای المان هایی مانند آواتار، بایوگرافی و لینک های شبکه های اجتماعی.

این لیست کاملی از قابلیت هایی که نیاز دارید نیست، بنابراین مطمئن شوید که لیستی از موارد مهمی که سازمان شما نیاز دارد را هم تهیه کنید. سپس می توانید بر اساس آن ها، گزینه های لیست شده در این مقاله را نیز بررسی کنید.

۱۰ پلاگین برتر برای ثبت نام کاربران در وردپرس

۱– RegistrationMagic

RegistrationMagic از ابزار ثبت نامی قدرتمندی استفاده می کند تا بتواند به وبمستر کنترل کامل برروی نحوه تکمیل ثبت نام و مدیریت کاربران بدهد. در اساسی ترین بخش آن، این پلاگین به شما این توانایی را می دهد تا صفحات متعدد ثبت نام برای کاربران مختلف را ایجاد کنید.

https://wordpress.org/plugins/custom-registration-form-builder-with-submission-manager/

به این صورت، یک کاربر به وب سایت شما وارد می شود و فیلدهای جایگزین شده ای را در مقایسه با کاربر قبلی مشاهده می کند. این پلاگین قابلیت های بسیار متنوع دیگری نیز دارد، مانند قبول کردن فایل های Attach شده در فرم های ثبت نام توسط کاربران. همچنین با استفاده از این پلاگین می توانید پرداخت ها را از کاربران جدید نیز قبول کنید.

پلاگین برتر برای ثبت نام کاربران در وردپرس

هر ثبت نام احتمالی برروی دشبورد شما نظارت و ثبت شده است. شما همچنین می توانید با یک فرم ساز تصویری به جای درگیر بودن با کدها و تنظیمات کار خود را انجام دهید. پاسخ دهندگان خودکار نیز برای اطلاع رسانی به کاربران جدید بسیار عالی هستند، همچنین قابلیت ثبت نام MailChimp نیز به شما کمک می کند تا لیست ایمیل خود را تکمیل کنید.

این پلاگین رایگان پر از قابلیت هایی است که برای بسیاری از بیزینس ها کافی هستند. این موضوع شامل اکستنشن هایی مانند Export/Import، پاپ آپ های Magic، و ویرایشگر فرم تصویری می باشد. نسخه پرداختی و پریمیوم این پلاگین از ۸۹ دلار شروع می شود و قابلیت های اضافی مانند سیستم Token، تاییدیه های دستی، برندینگ PDF، و بسیاری از قابلیت های منحصر به فرد دیگر در اختیار شما قرار می گیرد. شما نسخه پریمیوم این پلاگین را فقط برای یک وب سایت می توانید استفاده کنید، اما با پکیج پریمیوم پلاس می توانید با قیمت ۱۸۹ دلار این پلاگین را برروی تعداد نامحدودی از وب سایت ها اعمال کنید.

مزایای استفاده از RegistrationMagic:

  • RegistrationMagic یک پلاگین رایگان با قابلیت های بسیار زیاد در زمینه ثبت نام کاربران در اختیار شما قرار می دهد. نسخه پرداختی نیز قیمت معقولی داشته و قابلیت های بسیار متنوعی را برای شما فراهم می کند.
  • شما یک ویرایشگر فرم تصویری دریافت می کنید تا بتوانید چیزی را که کاربران قبل از ثبت نام می بینند را به بهترین شکل طراحی کنید.
  • استایل های متنوعی از فرم ها در اختیار شما قرار می گیرد تا طراحی خود را بدون استفاده از کدها شروع کنید. شما توانایی قبول کردن Documentهای چسبانده شده توسط کاربران در فرم ثبت نام را دارید.
  • این پلاگین می تواند فرم های مختلفی را در اختیار کاربران مختلف قرار دهد.
  • این پلاگین دارای پنل امنیتی است که از reCaptcha، لینک های ثبت شده و ایمیل آدرس های بَن شده پشتیبانی می کند.
  • اطلاع رسانی های ایمیل بعد از ثبت نام هر کاربر برای ادمین و کاربر ارسال می شود.
  • شما می توانید این پلاگین را با ابزارهای دیگر مانند MailChimp و دیگر ابزارهای بازاریابی ایمیل ادغام کنید.
  • همچنین این پلاگین با WooComerce نیز به خوبی ادغام می شود.
  • این پلاگین با پردازشگرهای پرداختی مانند PayPal و Stripe برای جمع آوری پرداختی های عضویت یا سایت های اختصاصی لینک می شود.
  • شما می توانید محدودیت هایی برای اجازه دادن به تعداد ثبت نام ها و همچنین تعداد دفعاتی که می توانند برای ثبت نام اقدام کنند تعیین کنید.
  • شما کنترل کاملی بر روی ظاهر فرم ثبت نام خود دارید. این کنترل همچنین برروی مدیریت کاربران نیز اعمال می شود.

چه کسانی باید استفاده از این پلاگین را در نظر بگیرند؟

این پلاگین به صورت کلی برای تمامی کاربران مفید است، با توجه به این که این پلاگین تقریباً در زمینه ثبت نام کاربران در وب سایت های وردپرس همه فن حریف است و تمامی نیازهای لازم را رفع می کند. شما موارد اساسی مانند فرم های ساده و شخصی سازی شده را دریافت می کنید، و همچنین مزایای دیگری مانند چسباندن مستندات، تایید پرداخت ها و پاسخگوهای خودکار را نیز در اختیار خواهید داشت.

۲– User Resgistration

این کمپانی شامل چیزی است که کمپانی ها نیاز دارند، یک نمونه ساده، موثر و Frontend ثبت نام. سازنده Drag and Drop پروسه طراحی شما را بهبود بخشیده و نیاز به هر گونه کدنویسی پیچیده را از بین می برد. ما این پلاگین را به عنوان یکی از سبک ترین پلاگین های ثبت نام کاربران دوست داریم و همچنین نکته جالب اینجاست که تقریباً بهترین قابلیت ها در پکیج رایگان این پلاگین قرار گرفته اند.

https://wordpress.org/plugins/user-registration
User Resgistration

اگر به دنبال اپگرید کردن عضویت خود هستید، Personal Plan این پلاگین با قیمت ۴۹ دلار در دسترس است. با این کار شما Add-on های پریمیوم را دریافت می کنید (به جای این که مجبور باشید برای هر کدام جداگانه پول پرداخت کنید.) به عنوان مثال، Personal Plan این پلاگین دارای ۷ Add-on پریمیوم است، در حالی که Plus Plan دارای ۱۴ عدد Add-on می باشد. از دیگر ابزارهای نسخه پریمیوم می توان به ابزارهای متناسب با ایمیل مارکتینگ، آپلود فایل ها و محدودیت محتوا اشاره کرد.

اگرچه نسخه رایگان این پلاگین برای بیزینس های کوچک کافی است، اما نمی توان از پیشنهاد دادن Personal Plan با توجه به آپگریدهای بزرگش چشم پوشی کرد. به عنوان مثال، شما ابزارهای اضافی برای بارگزاری فایل ها، فیلدهای پیشرفته و ادغام با WooComerce را دریافت می کنید. بعضی از Add-on های پریمیوم شامل کدهای دعوت، پشتیبانی Learn Dash، ظاهر فیلدها و … می شوند.

مزایای استفاده از User Registration:
  • این پلاگین یکی از بهترین پلاگین ها برای قرار دادن فرم های ثبت نام در وب سایت است. تمامی موارد در backend مدیریت می شوند، اما شما می توانید به سازنده تصویری نگاهی داشته باشید تا بدانید چه مواردی در frontend به نمایش در می آیند.
  • شما می توانید تعداد نامحدودی فرم ثبت نام ایجاد کنید، حتی در نسخه رایگان پلاگین.
  • پشتیبانی از Shortcode به شما این توانایی را می دهد تا فرم های ثبت نام خود را در ستون ها، صفحات و پست ها قرار دهید.
  • اطلاع رسانی ایمیل ها برای ادمین ها و کاربران ارسال می شود.
  • Template فرم های مختلفی با این پلاگین برای شما فراهم می شوند، که در نتیجه پروسه طراحی را کوتاه تر می کنند.
  • شما می توانید داده های کاربران را با یک CSV Export ساده دانلود کنید.
  • نسخه های پرداختی به شما دسترسی به مجموعه ای از Add-onهای فوق العاده را می دهند. بعضی از آن ها شامل دکمه های شبکه های اجتماعی، ابزارهای محدود سازی محتوا و بارگزاری فایل ها می شوند.
  • وب سایت های ای کامرس نیز می توانند از مزیت ادغام با این پلاگین استفاده کنند.

چه کسانی باید استفاده از این پلاگین را در نظر بگیرند؟

به نظر ما این پلاگین برای کسانیست که به دنبال سادگی در طراحی فرم ها هستند. این یک پلاگین مقرون به صرفه است، شما این فرصت را دارید که قبل از پرداخت پول برای پکیج پریمیوم، به صورت رایگان از آن استفاده کنید. علاوه بر این، User Registration تعداد بسیار زیاد و متنوعی از Add-onها را دارد که می توانند در پیشرفته سازی فرم های شما کمک زیادی بکنند.

۳– Ultimate Member

پلاگین وردپرس Ultimate Member نرخ دانلود بالا و امتیازات بالای خود را به رخ می کشد و به همین دلیل است که به یک راه حل عالی برای مواقعی که می خواهید پروفایل های کاربری frontend، فرم های ثبت نام و آپشن های لاگین را ارائه دهید، تبدیل می شود. فیلدهای شخصی سازی شده فرم ها نکته ای حیاتی برای طراحی لاگین ها به شیوه ای که می خواهید هستند، در عین حال سازنده Drag and Drop قطعاً می تواند تجربه کاربری حین طراحی را بهبود بخشد.

https://wordpress.org/plugins/ultimate-member/
Ultimate Member

پلاگین اصلی رایگان است و دارای ابزارهای عالی برای صفحات اکانت های کاربران، منطق شرطی برای فرم ها و دایرکتوری اعضا می باشد.

نکته قابل توجه در مورد این پلاگین این است که قابلیت های نسخه رایگان برای تازه کارها و بیزینس های کوچک به خوبی جواب می دهند. کاربران سپس می توانند با پرداخت کردن پول برای اکستنشن های مختلف، یا پرداخت کردن مبلغی برای کل اکستنشن ها به صورت یک جا و سالانه، عضویت خود را ارتقا دهند. بعضی از این اکستنشن ها شامل آپشن هایی برای خصوصی سازی محتوا، اضافه کردن یک reCaptcha و ادغام شدن با اینستاگرام می باشند.

هزینه اکستنشن های مختلف با هم متفاوت است، اما تقریباً اکثر آن ها با قیمتی معادل ۴۰ دلار برای هر سایت به فروش می رسند. نسخه سالانه شامل تمامی اکستنشن ها به مدت یک سال نیز ۲۴۹ دلار است.

مزایای استفاده از Ultimate Member
  • پلاگین اصلی رایگان است و قابلیت های بسیاری زیادی دارد. به علاوه، صاحبان سایت ها حق انتخاب خریدن Extensionها به صورت جداگانه یا با هم را دارند.
  • Ultimate Member همچنین قالبی را نیز می فروشد که به طور خودکار با این پلاگین هماهنگ می شود.
  • قابلیت های ثبت نام قدرتمند مانند انتخاب نقش، فرم های متعدد ثبت نام و فعالیت های ثبت نام را شامل می شوند.
  • شما می توانید معیارسنج های Anti Spam را پیاده سازی کنید یک لینک ریست کردن پسوورد به دلخواه ایجاد کنید.
  • پروفایل های کاربری شامل بایوگرافی، اطلاعات کاربر، عکس های کاور و موارد دیگر می شود.
  • شما می توانید با کمک مجوزهای مشخص و دسترسی های پروفایلی، نقش های کاربری مختلفی را ایجاد کنید.
  • دایرکتوری اعضا به شما آپشن هایی نظیر دسته بندی کردن کاربران، داشتن آیکن های اجتماعی و نشان دادن عکس های کاور ارائه می دهد.
  • شما می توانید با استفاده قوانین معین شده روی صفحات و پست های مشخص، دسترسی جهانی به وب سایت داشته باشید.
  • فیلدهای شخصی سازی شده دارای آپشن های متنوعی هستند، مانند فیلدهای اجباری، امتیازدهی به سبک ستاره ای و بارگزاری فایل ها.
  • ایمیل ها نیز به صورت خودکار طی پروسه ثبت نام ارسال می شوند. به عنوان مثال، سایت شما ایمیل های بررسی و یا رد عضویت را به صورت خودکار ارسال می کند.
  • سازنده فرم برای تمامی سطوح تجربی مناسب است، با وجود ابزارهایی برای اضافه کردن ردیف ها، ساخت لایه های چند ستونی و تنظیم کردن دوباره ترتیب فرم ها.

چه کسانی باید استفاده از این پلاگین را در نظر بگیرند؟

این پلاگین شاید بتواند بهترین انتخاب برای کمپانی هایی باشد که می خواهند پلاگین ثبت نام کاربران را امتحان کنند و همچنین فرصت گسترش یافتن با استفاده از اکستنشن های کاربردی را نیز داشته باشند. همچنین مقدار زیادی اکستنشن و قابلیت های منحصر به فردی مانند ادغام با اینستاگرام و پیام های خصوصی نیز وجود دارد.

۴– User Registration and User Profile

این پلاگین که با نام Profile Builder نیز شناخته می شود، به عنوان یکی از بهترین و همه فن حریف ترین (!) پلاگین ها برای ثبت نام کاربران و پروفایل کاربران در وردپرس شناخته می شود. لیستی بلند بالا از قابلیت های رایگان این پلاگین وجود دارد، که بعضی از آن ها شامل سازنده فرم به صورت Drag and Drop و یک نمونه برای ساخت Widget شخصی سازی شده لاگین کاربر می باشد. از دیگر المان هایی که از آن ها لذت می بریم می توان به آپشن های محدودسازی محتوا و reCaptcha اشاره کرد، که هر دوی آن کاملاً به صورت رایگان هستند.

https://wordpress.org/plugins/profile-builder/
User Registration and User Profile

نسخه پریمیوم این پلاگین از سالانه ۶۹ دلار برای استفاده در سایت و قابلیت های بیشتر شروع می شود. به عنوان مثال، بعضی از این Add-on های پیشرفته در این طرح شامل اتصال اجتماعی، هماهنگی با WooComerce و پشتیبانی از bbPress می باشند. شما همچنین می توانید عضویت خود را به نسخه ۱۴۹ دلار در سال برای لذت بردن از قابلیت هایی مانند فیلدهای تکرارشونده و ریدایرکت های شخصی سازی شده ارتقا دهید. همانند تمامی پلاگین های قدرتمند ثبت نام، Profile Builder هم در frontend و هم در backend ظاهر زیبایی دارد. منطق شرطی شامل شخصی سازی کامل است، در عین حال Import کردن و Export کردن شما را در مدیریت کردن کاربران به شیوه ای سازمان یافته تر کمک می کند.

مزایای استفاده از User Registration and User Profile:
  • نسخه رایگان شامل قابلیت هایی است که معمولاً انتظار آن ها را در یک نسخه پرداختی دارید. نه تنها این موضوع، بلکه سازندگان این پلاگین دو طرح مقرون به صرفه را برای استفاده از قابلیت های دیگر نیز ارائه می دهند.
  • محدود کردن محتوا بر اساس نقشی که به کاربران می دهید بسیار آسان می شود.
  • از Shortcode ها برای بخش بندی نواحی برای ثبت نام، مدیریت پروفایل و لاگین ها استفاده می شود.
  • مدیریت پروفایل ها و فرم ها با استفاده از کمک ویرایشگر Drag and Drop کننده انجام می شوند.
  • کاربران معمولاً باید برای مواردی مانند محدود سازی محتوا یا reCAPTCHA پول پرداخت کنند، اما در مورد این پلاگین به این شکل نیست.
  • نسخه پریمیوم با bbPress و BuddyPress ادغام می شود، که به شما در ساخت یک شبکه اجتماعی یا انجمن گفتگو کمک می کنند.
  • هماهنگی با WooCommerce نیز برای محدودسازی دسترسی به صفحات مشخص در وب سایت ای کامرس شما ممکن می باشد.
  • شما فرصت ایجاد فرم های ثبت نام متعدد و ویرایشگرهای فرم های پروفایل متعدد را در نسخه پریمیوم خواهید داشت.
  • کاربران می توانند از ادغام های احتمالی با MailChimp و MailPoet برای بهینه سازی ایمیل مارکتینگ لذت ببرند.

چه کسانی باید استفاده از این پلاگین را در نظر بگیرند؟

به نظر ما این پلاگین مناسب کسانی است که از کار کردن با Shortcodeها لذت می برند. بیشتر فرم ها و نمونه هایی که با این پلاگین ایجاد می کنید دارای Shortcodeها برای پیاده سازی راحت تر در frontend هستند. این پلاگین همچنین دارای قابلیت های قدرتمندی در نسخه رایگان برای کسانی که تمایل به پرداخت پول برای چیزی را ندارند، می باشد.

۵ – WP User Manager

این پلاگین یک جامعه ساز با قابلیت شخصی سازی شدن با پشتیبانی از پروفایل های کاربری و فرم های ثبت نام ارائه می کند. هر چیزی از بازیابی پسوورد گرفته تا شخصی سازی اکانت به صورت یک پکیج در این پلاگین قدرتمند و متنوع قرار دارد. قابلیت ها و اکستنشن های رایگان زیادی در دسترس شما هستند، به همراه مجموعه ای از Add-on ها که برای داشتن آن ها باید مبلغی را پرداخت کنید. بعضی از قابلیت های مورد علاقه ما شامل ایمیل های شخصی سازی شده، MailChimp و لاگین به شبکه های اجتماعی هستند. این مواردی که اشاره کردیم Add-onهای پرداختی هستند، که از ۳۹ دلار تا ۱۴۹ دلار با توجه به تعداد وب سایت هایی که می خواهید برروی آن ها این پلاگین را استفاده کنید به فروش می رسند.

https://wordpress.org/plugins/wp-user-manager/
WP User Manager

شما توضیحات مربوط به تمامی قابلیت ها و آپگریدهای مربوط به پکیج ها را می توانید در وب سایت سازندگان این پلاگین مطالعه کنید. توسعه دهندگان این پلاگین، پکیج های ماهیانه یا سالیانه برای تمامی قابلیت ها نمی فروشند، اما به جای آن، شما می توانید تمامی Add-onها را جداگانه خریداری کرده و یا در بعضی مواقع به صورت رایگان دانلود کنید.

به غیر از اکستنشن های رایگان، شما می توانید به موارد زیر نیز دسترسی داشته باشید:

  • ابزار حذف اکانت
  • Export داده های شخصی
  • تعیین کردن کمینه و بیشینه برای یوزرنیم ها
  • یک گوگل reCAPTCHA

علاوه بر این موارد، پلاگین رایگان شامل قابلیت های دیگری مانند URLهای سئو، محدودسازی محتوا و ریدایرکت های دلخواه است. این یکی از بهترین و ساده ترین پلاگین ها برای پیاده سازی ثبت نام کاربران است. فرم های frontend برای اعمال کردن بسیار آسان هستند، دایرکتوری های اعضا ظاهر مدرن و کارایی بالایی دارند و Widgetهای دلخواه و طراحی ها توانایی شما را در طراحی یک سیستم ثبت نام کاربر در کمترین زمان ممکن را افزایش می دهند.

مزایای استفاده از WP User Manager
  • اکثر قابلیت های این پلاگین در نسخه رایگان آن قرار دارند. به عنوان مثال، ریدایرکت های دلخواه و محدودسازی محتوا در نسخه رایگان پلاگین حضور دارند.
  • این پلاگین به اصطلاح توسعه دهنده دوست است، یعنی کار با آن برای برنامه نویسان لذت بخش است، این در حالیست که همچنان به تازه کاران نیز توانایی ساخت فرم های ثبت نام برای کاربران را می دهد.
  • دایرکتوری های ساده کاربران کار پیدا کردن کاربران و سازمان دهی آن ها در یک لیست را ساده می کند.
  • ویرایشگر Shortcode به شما این اطمینان را می دهد که تمامی فرم ها و نمونه های شما می توانند در هر قسمتی از سایت شما قرار بگیرند.
  • نیازی به پرداخت حق عضویت بیشتر از 100 دلار در ماه نیست، از آن جایی که تمامی Add-onها و اکستنشن ها به صورت جداگانه به فروش می رسند. از این طریق، شما تنها برای آن هایی پول پرداخت می کنید که واقعاً بهشان نیاز دارید.
  • این پلاگین دارای Add-on های متنوع رایگان و غیر رایگان است که شامل مواردی چون تایید کاربران، لاگین در شبکه های اجتماعی و MailChimp می شود.

چه کسانی باید استفاده از این پلاگین را در نظر بگیرند؟

این پلاگین را تقریباً می توان پلاگین پا برهنه در مقایسه با دیگر پلاگین ها در نظر گرفت و بنابراین به نظر انتخاب خوبی برای برنامه نویسان که می خواهند کنترل بیشتری روی همه چیز مخصوصاً فرم ها داشته باشند، می باشد. علاوه بر این، این پلاگین دارای سیستم بسیار مینیمالی است که هیچ گونه شلوغی در وب سایت شما ایجاد نمی کند.

۶ – UsersWP

این پلاگین ابزار لازم برای ایجاد دایرکتوری اعضا، پروفایل های کاربری، فرم های ثبت نام و فرم های لاگین را می دهد. تمامی این موارد نامحدود هستند، بنابراین شما می توانید فرم های متعددی را برای یک سایت ایجاد کنید. هدف از ایجاد این پلاگین این است که تا جایی که می تواند سبک باشد و از این طریق به کاربران تجربه کاربری بهتری ارائه کند، در عین حال ابزارهای کاربردی برای ایجاد فرم ها را نیز در اختیار شما قرار می دهند. به عنوان مثال، سازنده پروفایل Drag and Drop به صورت حرفه ای Shortcode های مختلف برای کارهایی نظیر ویرایش پروفایل ها و ثبت نام کاربران را با یکدیگر ترکیب می کند.

https://wordpress.org/plugins/userswp/
UsersWP

پروفایل های ساده هستند، اما المان های ضروری مانند اواتار، عکس های کاور و منوهای Tab دار مختلف در آن دیده می شود. بنابراین اگر منو را اضافه کنید این منو پست ها و کامنت های کاربران را نشان می دهد. دانلود معمولی رایگان است، همچنین شما دو Add-on را نیز به صورت رایگان دریافت می کنید: لاگین شبکه های اجتماعی و reCAPTCHA.

به نظر می آید که توسعه دهندگان این پلاگین درآمد خود را از طریق فروش Add-onهای پریمیوم کسب می کنند. بنابراین این موضوع قاعدتاً قابلیت های رایگانی که شما دریافت می کنید را محدود می کند، اما حداقل کاربران می توانند Add-on هایی را که نیاز دارند انتخاب کنند و آن هایی که نیاز ندارند را رد کنند. همچنین شما می توانید با پرداخت مبلغ 99 دلار به تمامی آن ها دسترسی پیدا کنید.

لیست این Add-on ها بسیار طولانی است، اما بیایید نگاهی به محبوب ترین آن ها داشته باشیم:

  • مدیریت کاربران
  • MailChimp
  • WooCommerce
  • bbPress
  • محدود کردن ثبت نام کاربران
  • MyCRED برای جایزه دادن به کاربران
  • سازنده چند سایتی
  • موارد دیگر
مزایای استفاده از UsersWP:
  • نسخه رایگان رابط کاربری ساده ای دارد که هر کسی می تواند از آن استفاده کند. این پلاگین در واقع یک ویرایشگر ساده Drag and Drop برای ایجاد فرم ها که با Shortcode ها جفت شده اند می باشد.
  • Shortcode ها به صورت خودکار بعد از این که تمامی صفحات مناسب فعال شده باشند، پیاده سازی می شوند. این بدین معنیست که تنها یک کلیک برروی دکمه نیاز است که تمامی Shortcodeها فعال شوند.
  • پروفایل های کاربری اطلاعات جالبی مانند پست ها و کامنت های کاربران را ارائه می دهند.
  • صفحات پروفایل ها موارد لازم مانند اواتارها، عکس های کاور و حتی منوها را دارند.
  • بیش از 15 Add-on برای فعال کردن قابلیت های قدرتمند مانند MailChimp، نوار پروسه پروفایل و شمارش دنبال کننده ها وجود دارد.
  • قیمت هر Add-on تقریباً ۲۹ دلار است، که کاملاً منطقیست. همچنین بالاتر هم گفتیم که می توانید با قیمتی بسیار مناسب تمامی آن ها را به صورت یک جا خریداری کنید.
  • جستجو کردن در دیتابیس کاربران و موقعیت یابی کاربران بر اساس نام، عکس یا حتی زمان ثبت نام ساده است.

چه کسانی باید استفاده از این پلاگین را در نظر بگیرند؟

سادگی بزرگترین نکته در مورد این پلاگین است. این پلاگین برای کسانی که به دنبال سیستم فرم ساز Drag and Drop ساده هستند بسیار کاربردی است. این پلاگین همچنین برای علاقه مندان به Shortcode ها هم مناسب است. در نهایت، این پلاگین برای کسانی که در فضای آنلاین آیتم های مختلف می فروشند بسیار مناسب است. به عنوان مثال، این پلاگین Add-on های متعددی برای دانلودهای دیجیتال ساده و WooCommerce دارد.

۷ – Easy Registration Forms

اگر تنها از یک چیز مطمئن باشید، این است که توسعه دهندگان پلاگین های مربوط به ثبت نام کاربران برای شهودی تر ساختن رابط کاربری به صورت هر چه بیشتر بهتر رقابت می کنند. این پلاگین نیز از این قاعده مستثنی نیست، همانطور که مانند دیگر پلاگین های این لیست دارای تعداد زیادی Shortcode و سازنده فرم تصویری Drag and Drop برای قرار دادن فیلدهای مختلف در فرم های شما می باشد. به عنوان مثال، شما می توانید یک دکمه، تاریخ، فیلد یا ناحیه نوشتن متن یا یکی از ده ها نمونه های مختلف فراهم شده را به داخل فرم خود Drag کنید.

https://wordpress.org/plugins/easy-registration-forms/

Easy Registration Forms

نکته منحصر به فرد این پلاگین این است که نه تنها فرم های ثبت نام کاربران را دارد، بلکه فرم های تماس را نیز در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید یک Map به فرم تماس خود اضافه کنید، فیلدهای مختلفی را قرار دهید و از همان پلاگین برای ساخت یک فرم ثبت نام سفر علمی برای دبیرستان نیز استفاده کنید، همگی این کارها در یک وب سایت انجام می شوند.

کاربران می توانند ۸ عدد Add-on جداگانه را برای هر سایتی به مبلغ ۲۰ تا ۸۰ دلار خریداری کنند. بعضی از این Add-onها شامل تاییدیه PayPal، Import کننده های ورودی ها و بازدیدهای ورودی هاست. این Add-on ها بسیار عالی هستند و وقتی به لیست کوچکی از آن ها که قابل خرید هستند نگاه می کنیم، متوجه می شویم که بیشتر قابلیت ها در این پلاگین به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شوند. مثلاً این پلاگین از تمامی فیلدهای رایج پشتیبانی می کند، همچنین شما می توانید طرح های عضویت مختلف را بدون نیاز به پرداخت پول برای Add-on مربوطه ایجاد کنید. این پلاگین طراحی بسیار خوبی دارد و همچنین قابلیت های مختلفی که تمامی کمپانی ها می توانند از آن ها بهره ببرند.

مزایای استفاده از Easy Registration Forms:

  • اکثریت قابلیت های قدرتمند مورد نیاز در این پلاگین به صورت رایگان قرار داده شده اند.
  • این پلاگین تعداد نامحدودی از فرم های ثبت نام را در اختیار شما قرار می دهد، که تمامی آن ها توسط یک طراح Drag and Drop ساخته می شوند.
  • یکی از قابلیت های منحصر به فرد این پلاگین گزارشاتی است که برای گروه مشخصی از کاربران ارسال می کند. مثلاً، شاید بخواهید وضعیت ماهانه دیتابیس خود را به تمامی ادمین ها و ویرایشگر ها نشان دهید.
  • شیوه های پرداختی آنلاین و آفلاین نیز در این پلاگین وجود دارد در صورتی که بخواهید برای حق عضویت یا فروش محصول مبلغ پرداختی را قبول کنید.
  • این پلاگین نه تنها فرم های ثبت نام کاربران را می سازد، بلکه در کنار آن شما ابزار لازم برای ایجاد Contactها، صفحات متعدد و فرم های چند ستونی را نیز دریافت می کنید.
  • Add-on های پریمیوم قدرتمند و کاربردی و مقرون به صرفه هستند.
  • شما می توانید با استفاده از ادغام MailChimp یا MailPoet از مزایای ایمیل مارکتینگ نیز برای کاربران تان بهره ببرید.
  • طرح های متنوعی برای طراحی فرم ها به شما ارائه می شود. بعضی از این طرح ها شامل طرح های گرد، خط کشی شده و صاف می شوند.

چه کسانی باید استفاده از این پلاگین را در نظر بگیرند؟

این پلاگین قابلیت های خوبی برای کارهای تیمی دارد، از آن جایی که گزارشات خودکارسازی شده ای را بر اساس میل شما و افرادی که می خواهید به آن ها ارسال کنید، می فرستد. همچنین این پلاگین به درد افرادی می خورد که می خواهند اکثر قابلیت های مورد نیازشان به صورت رایگان در پلاگین اولیه قرار داشته باشد. البته که چندین Add-on پریمیوم برای خرید وجود دارد، اما همانطور که گفته شد موارد مورد نیاز در همان پلاگین رایگان قرار دارند.

۸– Profile Press

این پلاگین ابزارهای قدرتمندی را برای فرم های ثبت نام و لاگین frontend در اختیار کاربران قرار می دهد. این پلاگین تقریباً می تواند با تمامی قالب های موجود در وردپرس هماهنگی پیدا کند. نکته اصلی اینجاست که شما باید بدانید که چطور با HTML و CSS کدنویسی کنید تا بتوانید یک فرم حرفه ای ایجاد کنید. با این وجود، توسعه دهندگان این پلاگین همچنین قالب های فرمی مختلفی را نیز برای صنایع مختلف به فروش می رسانند و فیلدهای رایج استفاده شده را نیز در اختیار شما قرار می دهند تا در واقع نیاز نباشد که حتماً کدنویسی بلد باشید.

https://wordpress.org/plugins/ppress/

Profile Press

این قالب ها ظاهر مناسب و مدرنی دارند، اما معمولاً قیمت خرید بالایی مانند ۵۹۹ دلار دارند. بنابراین، احساس می کنیم که منطقی ترین حالت برای انتخاب این پلاگین این است که شما یک برنامه نویس حرفه ای باشید. هیچ دلیلی وجود ندارد که این مقدار پول خرج کنید زمانی که تعداد زیادی انتخاب دیگر برای پلاگین ها با ویرایشگرهای Drag and Drop دارید.

با وجود تمامی این مسائل، برنامه نویس ها موقعیت هایی برای خرید پکیج های ارزان تری دارند، که از سالی ۹۹ دلار شروع می شوند. این پکیج شامل تمامی قالب های رسمی، سه Add-on حرفه ای، و دیگر Add-onهای معمولی می شود. در ضمن، یک پکیج Personal Plan نیز برای این پلاگین به قیمت ۶۹ دلار وجود دارد. در نهایت، این پلاگین یک پلاگین قوی با چندین قالب و Add-on است. این پلاگین خیلی برای تازه کاران مناسب نیست، اما با داشتن تکه های مختلف، شما می توانید از آن به خوبی استفاده بکنید.

مزایای استفاده از Profile Press:
  • این پلاگین پشتیبانی از تعداد نامحدودی از فرم ها و فیلدهای ثبت نام را ارائه می دهند، همگی به صورت رایگان.
  • شما می توانید کاربران را به صفحات مختلف بعد از عملیاتی مانند لاگین، ثبت نام و بازیابی پسوورد Redirect کنید.
  • برنامه نویسان و حتی بعضی از تازه کاران فرصت خرید پکیج هایی با قالب های فرم ها را دارند. این بهترین راه فرم سازی در این پلاگین بدون نیاز به کد نویسی است.
  • لاگین های اجتماعی برای Google، Github و Facebook وجود دارد.
  • شما می توانید پلاگین خود را برای یک ویدجت Tabشده آپگرید کنید، به همراه یک قابلیت لاگین که تنها یک بار پسوورد نیاز دارد.
  • اکثر بخش های این پلاگین در زمینه بازیابی پسوورد، ارسال ایمیل و نشان دادن پیام های خوشامدگویی به کاربران جدید خودکارسازی شده است.
  • ادغام چند سایتی نیز با کمک یک Add-on پریمیوم در این پلاگین قابل دسترسی است.
  • شما می توانید همه چیز را از ارسال محصول تا فیلدهای پرداخت را با ادغام با WooCommerce مدیریت کنید.
  • BuddyPress نیز با این پلاگین هماهنگ می شود.
  • با استفاده از MailChimp و Campaign Monitor می توانید با استفاده از دیتابیس کاربران از ایمیل مارکتینگ نیز بهره ببرید.

چه کسانی باید استفاده از این پلاگین را در نظر بگیرند؟

این پلاگین به درد برنامه نویسانی می خورد که می خواهند کار خود را با Template های زیبایی از فرم ها شروع کنند. این پلاگینی نیست که ما به تازه کاران پیشنهاد کنیم، اما می تواند مفید باشد. در زمینه کارایی، ما قابلیت های خودکارسازی شده مانند ارسال ایمیل به کاربران و ریدایرکت کردن به صفحات مختلف را می پسندیم.

۹ – UserPro

این پلاگین را تنها می توانید به عنوان یک پلاگین پریمیوم خریداری کنید. قیمتی که در CodeCanyon ذکر شده است ۳۹ دلار است، اما با توجه به چیزی که از توسعه دهندگان دیده ایم این قیمت تحت شرایط متفاوت تغییر پیدا می کند. UserPro پکیج کلی با قیمت کمتر است، که به کاربران اجازه ساخت فرم های ثبت نام و لاگین با آزادی کامل را می دهد. لایه های لیست بندی اعضا نحوه درگیر کردن کاربران به وسیله شما را بهبود می بخشد و درک بهتری از کارهایی که برروی سایت انجام می دهند پیدا می کنید. شما می توانید Badgetها و Achievementهای مختلفی را برای کاربران بفرستید تا آن ها را به تعامل بیشتر و رسیدن به اهداف بیشتر تشویق کنید.

https://codecanyon.net/item/userpro-user-profiles-with-social-login/5958681

UserPro

ابزار اتصال به شبکه های اجتماعی با یک کلیک نیز ارزش اشاره کردن را دارد، از این طریق کاربران می توانند با استفاده از اکانت های خود در شبکه های اجتماعی در وب سایت شما ثبت نام کنند.

Backend این پلاگین در نگاه اول ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد، اما زمانی که کمی وقت گذاشته و آن را دقیق تر نگاه می کنید متوجه می شوید که به خوبی سازمان یافته است. مثلاً، شما می توانید همه چیز را از از درخواست های در حال انتظار در WooCommerce تا فیلدهای مربوط به ایمیل را چک کنید. ویرایش فیلدها و تنظیمات توسط یک ابزار ویرایشگر Drag and Drop انجام می شوند، در حالی که ده ها فیلد برای انتخاب و شخصی سازی در اختیار شما قرار می گیرد.

مزایای استفاده از UserPro:
  • این پلاگین، پلاگینی پریمیوم با یک پکیج قابل خرید است. اگر به دنبال خدمات مشتریان پریمیوم برای چند ماه هستید، این پلاگین خوب و مقرون به صرفه است.
  • ادغام با PayPal به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.
  • Template های فرم های ثبت نام متعددی با فیلدهای شخصی سازی شده در اختیار شما قرار می گیرد.
  • شما می توانید از دکمه های مخصوص لاگین شبکه های اجتماعی مختلفی استفاده کنید. بعضی از این دکمه ها شامل فیس بوک، توئیتر و اینستاگرام می شوند.
  • پروفایل های کاربری زیبا شامل عکس کاربران، نام، لینک های شبکه های اجتماعی و بخش های بایوگرافی می شوند. همچنین دنبال کردن یک کاربر توسط کاربری دیگر در سایت شما تنها با یک کلیک انجام می شود.
  • این پلاگین از Badge ها و دستاوردهای مختلف برای تشویق کاربران شما به انجام یک هدف مانند نوشتن پست بلاگ یا تعامل با دیگر کاربران استفاده می کند.
  • شما می توانید با توجه به مدل های کاربری افراد، دسترسی آن ها به وب سایت خود را محدود کنید.
  • این پلاگین شامل یک لیست قابل جستجو برای افراد، به جهت پیدا کردن افرادی با علایق مشابه می باشد. این لیست به صورت لیستی زیبا و عکس محور ارائه می شود.

چه کسانی باید استفاده از این پلاگین را در نظر بگیرند؟

تقریباً هر کمپانی و صاحب سایتی این پلاگین را قدرتمند در نظر می گیرد. با توجه به این موضوع، Badge ها و دستاوردها که پیش تر به آن ها اشاره کردیم به نظر نکته منحصر به فرد این پلاگین محسوب می شوند. از این طریق، شما می توانید یک سیستم گیمیفیکیشن را نیز در وب سایت خود پیاده سازی کنید. همچنین به نظر ما اگر با PayPal کار می کنید این پلاگین می تواند برای شما معجزه کند.

۱۰– ARMember

این پلاگین نیز یکی از بهترین پلاگین های وردپرس برای ثبت نام کاربران است که توسط CodeCanyon طراحی شده است. مانند مورد قبل، این پلاگین نیز قیمت پایینی دارد، قابلیت های زیادی دارد، و مقداری نیز خدمات مشتریان برای شروع شما دارد. این پلاگین به قیمت ۴۳ دلار فروخته می شود، این محافظت از محتوای عالی، مدل های عضویت مختلف و Subscription از داخل سایت های WooCommerce را ارائه می دهد. همچنین شما می توانید فرم های لاگین و ثبت نام خوبی را پیدا کنید که زمان زیادی برای طراحی نیاز ندارند.

https://codecanyon.net/item/armember-complete-wordpress-membership-system/17785056

ARMember

فرم های لاگین و ثبت نام به نظر مناسب و مدرن می آیند، که جایی برای لوگو، فیلدهای مختلف و لینک های فراموشی پسوورد دارند. لیست کاربران backend به ادمین این اجازه را می دهد تا همه چیز از مدل های عضویت تا وضعیت های مختلف را مدیریت کند. اواتارها و نام های کاربری نیز در این پلاگین حضور دارند.

یکی از دلایل اصلی راضی کننده بودن این پلاگین پشتیبانی گسترده از عضویت است. مهم نیست که می خواهید اعضای شما به صورت رایگان به شما ملحق شوند یا با پرداخت پول. مهم نیست که می خواهید عضویت را ماهانه کنید یا سالانه. با داشتن چرخه های پرداخت مختلف و شیوه های پرداخت مختلف، این پلاگین یکی از قدرتمند ترین پلاگین ها در زمینه قابلیت های مختلف است.

مزایای استفاده از ARMember:
  • برای بهره بردن از قابلیت های متعدد این پلاگین تنها یک بار لازم به پرداخت پول هستید.
  • این پلاگین شامل مدل ها و چرخه های عضویت نامحدود است.
  • فرم های لاگین و ثبت نام را می توان به عنوان زیباترین فرم هایی که می توانید در بازار پیدا کنید توصیف کرد.
  • می توانید به مشتریان خود اجازه دهید تا با استفاده از اطلاعات شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توئیتر و اینستاگرام لاگین کنند.
  • آپشن های امنیتی مختلفی در این پلاگین برای حفاظت از کل وب سایت شما و نه تنها خود پلاگین، قرار داده شده اند.
  • می توانید سطوح مختلف عضویت را برای گرفتن پول بیشتر و نشان دادن محتواهای برتر به کاربران VIP را اضافه کنید.
  • کاربران می توانند شیوه پرداخت را انتخاب کنند، که ممکن است کارت بانکی باشد یا PayPal.
  • شما می توانید محتواها را برای همه قرار دهید و سپس به کاربرانی که فعال تر از دیگران هستند Badgeهای مختلفی بدهید.
  • فاکتورها و کوپن ها برای جمع آوری پرداختی ها و تشویق کاربران جدید به بازدید و ثبت نام در سایت شما در دسترس هستند.
  • این پلاگین مستقیماً با WooCommerce ادغام می شود تا ادمین ها بتوانند عضویت ها را با سایت ای کامرس کنونی خود بفروشند.

چه کسانی باید استفاده از این پلاگین را در نظر بگیرند؟

این پلاگین دارای قابلیت هایی است که زندگی را برای کسانی که عضویت های مختلف را می فروشند آسان می کند. به همین دلیل این پلاگین برای سایت های عضویتی که برای عضویت پول می گیرند بهترین است. دلیل این ادعا این است که این پلاگین با WooCommerce هماهنگ است، شیوه های پرداختی مختلف را پشتیبانی می کند و آپشن های عضویتی بسیار بهتر از رقبا هستند.

کدام یک از این پلاگین های وردپری برای بیزینس شما بهتر هستند؟

مشکل پلاگین های ثبت نام کاربران این است که تعداد زیادی از آن ها وجود دارد. اما ما سعی کردیم در این مقاله به بهترین ها اشاره کنیم تا بتوانیم انتخاب شما را ساده تر کنیم.

بیایید پیشنهادات نهایی را بار دیگر نگاه کنیم:

  • RegistrationMagic: این پلاگین به صورت کلی می توانید بهترین راه حل برای ثبت نام کاربران باشد.
  • User Registration: این پلاگین برای طرفداران سادگی بهترین است.
  • Ultimate Member: عالی در زمینه Add-onها و انتخاب های مختلف برای اکستنشن ها.
  • User Registration and User Profile: اگر به Shortcodeها علاقه مند هستید، به این پلاگین فکر کنید.
  • WP User Manager: این پلاگین نیز برای طرفداران سادگی عالی است.
  • Easy Registration Forms: تیم ها این پلاگین را به دلیل خودکارسازی و گزارشات دوست دارند.
  • ProfilePress: پلاگین خوب برای برنامه نویسان.
  • UserPro: اگر به نشان ها و دستاوردهای جایزه ای علاقه دارید، این پلاگین برای شماست.
  • ARMember: بهترین پلاگین برای فروش حق عضویت و آیتم های دیگر.

جمع بندی

امیدواریم با استفاده از این لیست و این مقاله به شما در انتخاب بهترین پلاگین مناسب برای شما و بیزینس تان کمک کرده باشیم. فراموش نکنید که فرم های ثبت نام کاربران را به هیچ وجه نباید نادیده بگیرید چرا که داده های بسیار مفید و ارزشمندی از این طریق به دست شما می رسد که می توانید در دیگر کانال های بازاریابی از آن ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط