🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

مقاله آموزشی نحوه کار با پنل مدیریت اینستاگرام(ایران سوشال)

ما قصد داریم در این سری مقالات یکی از خدمات جدید آکادمی دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کنیم و نحوه استفاده صحیح از آن برای جذب فالوور واقعی و دلخواه خود را آموزش بدهیم.
افزایش فالوور

در این مقاله می خوانید

یکی از مشکلاتی که در اینستاگرام برای کسب‌وکارهای ایرانی وجود دارد عدم دسترسی به promotion(تبلیغات) یا قیمت بالا و سختی آن است. ما قصد داریم در این سری مقالات یکی از خدمات جدید آکادمی دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کنیم و نحوه استفاده صحیح از آن برای جذب فالوور واقعی و دلخواه خود را آموزش بدهیم. خدمت جدید آکادمی ربات هوشمند اینستاگرام به نام ایران سوشال است که شما می‌توانید با استفاده از آن با قیمتی مناسب و سرعتی خوب به اهداف خود در اینستاگرام دست پیدا کنید. در پایین آموزش ربات هوشمند ایران سوشال رو شروع می‌کنیم.

خب در اینجا من قسمت‌های مختلف رباط رو معرفی میکنم و هر قسمت رو به صفحه آموزش اون متصل میکنم. برای باخبر شدن از امکانات و آموزش‌های جدید می‌توانید این صفحه را بوکمارک کنید و به آن سر بزنید یا اینکه در خبرنامه آکادمی عضو بشید.

اولین قدم برای آشنایی با ربات مراجعه به صفحه ربات هوشمند اینستاگرام (ایران سوشال) است یا اینکه مستقیم به صفحه ثبت‌نام مراجعه کنید. و در هر مرحله اگر به مشکل خوردین آموزش رو بخونین یا اینکه به توصیه من گوش کنین و قدم به قدم با آموزش جلو برین که بهترین نتیجه رو در کمترین زمان کسب کنید.

  1.  ثبت نام، ورود به ربات و معرفی اکانت اینستاگرام به ربات هوشمند اینستاگرام ایران سوشال جهت شروع انجام کار.
  2. آموزش ایران سوشال، افزودن و شارژ اکانت
  3. آموزش ایران سوشال، مدیریت و تنظیمات اکانت
  4. آموزش ایران سوشال، گزارش گیری از میزان بازدهی اهداف ربات و بالابردن بازگشت فالوور
  5. آموزش ایران سوشال، ارسال پست‌های زمانبندی شده به صورت خودکار تا سه ماه آینده

شما می‌توانید به سادگی با ثبت‌نام در لیست زیر، ویدئوی ضبط شده “وبینار جذب فالوور در اینستاگرام”  را دریافت نمایید. در این وبینار نحوه کار با این ربات آموزش داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط