🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

ادامه 4 روش برای ارتقای کیفیت بازاریابی محتوا

همان طورکه در قسمت اول به متدهایی برای ارتقای کیفیت بازاریابی محتوا اشاره کردیم، در آخرین قسمت این مقاله به راه کارهای تولید بهترمحتوا و پیشبرد متمرکز و هدفمند برای نیل به این هدف میپردازیم .
4 روش برای ارتقای کیفیت بازاریابی محتوا

در این مقاله می خوانید

همان طورکه در قسمت اول به متدهایی برای ارتقای کیفیت بازاریابی محتوا اشاره کردیم، در آخرین قسمت این مقاله به راه کارهای تولید بهترمحتوا و پیشبرد متمرکز و هدفمند برای نیل به این هدف میپردازیم .

2. بازاریابی محتوا را بهتر انجام دهید،

راه هایی که به بهتر انجام شدن بازاریابی محتوا کمک می کنند:

  • محتوای تصویری بیشتری را اضافه کنید

محتوای تصویری یک راه موثر برای افزایش اشتغال، تاثیر و قدرت محتوا است.

  •  متدهای موثر بیشتری را اضافه کنید

استفاده از متدهای موثر در دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است. 3 متد موثری که می توانید با هزینه ی کم و تاثیر زیاد بهره ببرید، عبارتند از: پریسکوپ (دوربین مخصوص)، سمینار اینترنتی و فسبوک .

  •  داده های منحصر به فرد را اضافه کنید
4 روش برای ارتقای کیفیت بازاریابی محتوا

این مورد بسیار مهم است. اطلاعاتی که تاکنون شنیده اید را کنار گذاشته و از ایده ها، داده ها، آمار و مطالعات خودتان استفاده کنید. استفاده از این داده های منحصر به فرد راهی موثر برای جذب هدفمند مخاطب است.

  • محتوای تکراری را عوض کنید

مصرف کنندگان محتوا با توجه به شیوه ای که به محتوا جذب شده اند، تغییر روش می دهند. اینترنت اشیا (The Internet of Things ) و تکنولوژی پوشیدنی (وسایل الکترونیکی که به عنوان لوازم فرعی روی اعضای بدن استفاده می شوند و توانایی اتصال به اینترنت را دارند.) جنبشی را ساخته اند که مردم طبق آن واکنش نشان می دهند .

  •  محتوای بازاریابیتان را در جوامع مجازی بیشتری تبلیغ کنید:

هرچند در گذشته با آپدیت های پیج فیسبوک ، مجذوب محتوای آن شده اید و طبق آن عمل کرده اید، و بعدها الگوریتم فیسبوک تغییر کرد ولی خوشبختانه هنوز هم کاربران مشتاق عضویت در گروه های فیسبوک هستند، مخصوصا در گروه های منحصر به فردی که محتوا موثر،خاص و هدفمند است. پس از این ابزار استفاده نمایید.

راه های زیادی برای بهتر شدن محتوای بازاریابی وجود دارد. موسسات زیادی وجود دارند که در صحنه ی بازاریابی محتوا سرگردان هستند و استراتژی نامشخص و فرآیندهای غیر متمرکز و انباری از مهارت های نا کارامد دارند. برای این دسته از موسسات توصیه های بالا را به کار ببرید.

3. بر روی بازاریابی محتوا تمرکز کنید

بازاریابی محتوا را باید هدفمند و متمرکز انجام بدهید. هدف باید شما و موسسه تان تعریف کند.

بیشتر تجارت ها هدف های زیر را دارند:

– هدایت بیشتر

– سود سهام بیشتر

– مشتریان بیشتر

– اشتغال بیشتر

اگر تاکنون بازاریابی محتوا را بدون هدف انجام داده اید، تعجبی ندارد که وجود تلاش های بسیار موفق نشده اید. بهتر است بر روی تلاش هایتان در مسیر رسیدن به هدف تمرکز کنید. هدف نهایی بر اساس ماهیت شرکت شما متفاوت خواهد بود. اگر هدف جلب مشتری بیشتر است، به آن فکر کنید و از محتوای بازاریابی برای رسیدن به آن استفاده کنید. و شاید دنبال مشتریانی هستید که به آسانی به شما پولشان را بدهند.

از خودتان این سوال را بپرسید: آیا جمع کل درآمدهای شرکت موجب تغییر سود سهامتان شده است؟ پولی را به دست آورده اید؟

4.به انجام بازاریابی محتوا ادامه دهید

شاید تلاش های اولیه تان به نتیجه نرسیده است وناامید شده اید. شاید در مورد متدها گیج شده اید. شاید تاکتیک های متغیر، تکنولوژی و محتوا سخت باشند. بازاریابی محتوا سریع به نتیجه نمی رسد. بجای رها کردن همه چیز، به آن زمان بدهید و با روشی استراتژیک به بازاریابی ادامه دهید.

برای کسب مهارت در کانال‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ می‌توانید در دوره دیجیتال مارکتینگ آکادمی دهبان شرکت فرمائید، که طی آن با تمام متدهای این حوزه آشنا می‌شوید.

  • تغییر راه کار خوبی است

بازاریابی محتوا تغییر می کند. شکی در این مورد نیست.

سوالهای مهمی که ما نیاز داریم تا به آنها جواب داده شوند، عبارت است از :

– چگونه تغییر می کند؟

– در آخر چه کاری را باید انجام دهیم؟

تهیه شده در آکادمی دیجیتال مارکتینگ، به نقل ازHubspot .

برای کسب اطلاعات بیشتردر این حوزه به مقاله ی تخصصی 10 قانون مهم در بازاریابی محتوا مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط