🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

معرفی 21 سایت برای دانلود رایگان عکس های باکیفیت

عکاسی همیشه بخش مهمی از طراحی و دیزاین بوده است. متاسفانه چشمان ما به دیدن تصاویر تکراری و بی کیفیت عادت کرده است. این تصاویر نه تنها کهنه و بی کیفیت بنظر می رسند بلکه هزینه بردار نیز هستند. خوشبختانه شمار وب سایت هایی با تصاویر با کیفیت در داخل اینترنت، روز به روز در حال افزایش است و نکته جذاب تر، رایگان بودن آن ها است. ما در این مقاله شما را با برخی از این سایت های شگفت انگیز آشنا خواهیم کرد. بسیاری از این تصاویر شامل قانون کپی رایت نمی شوند، پس این بدان معناست که شما می توانید آن ها را کپی، تغیر، و منتشر کنید بی آن که نیازی به دریافت اجازه از شخصی باشید. اگرچه برخی از تصاویر تحت مالکیت شخصی هستند اما پیشنهاد ما به شما در این زمینه، انجام تحقیقات کارآمد، و تصمیم گیری پیرامون چگونگی استفاده از این تصاویر است.

در این مقاله می خوانید

با ما همراه باشید تا لیست 21 سایت دانلود رایگان عکس باکیفیت را به شما معرفی کنیم.

عکاسی همیشه بخش مهمی از طراحی  و دیزاین بوده است. متاسفانه چشمان ما به دیدن تصاویر تکراری و بی کیفیت عادت کرده است. این تصاویر نه تنها کهنه و بی کیفیت بنظر می رسند بلکه هزینه بردار نیز هستند. خوشبختانه شمار وب سایت هایی با تصاویر با کیفیت در داخل اینترنت، روز به روز در حال افزایش است و نکته جذاب تر، رایگان بودن آن ها است. ما در این مقاله شما را با برخی از این سایت های شگفت انگیز آشنا خواهیم کرد. بسیاری از این تصاویر شامل قانون کپی رایت نمی شوند، پس این بدان معناست که شما می توانید آن ها را کپی، تغیر، و منتشر کنید بی آن که نیازی به دریافت اجازه از شخصی باشید. اگرچه برخی از تصاویر تحت مالکیت شخصی هستند اما پیشنهاد ما به شما در این زمینه، انجام تحقیقات کارآمد، و تصمیم گیری پیرامون چگونگی استفاده از این تصاویر است.

اکنون بیایید با هم به سراغ معرفی سایت های مذکور برویم. همچنین اگر درباره بازاریابی دیجیتال شنیده اید، مقاله دیجیتال مارکتینگ شمارا با تمام کانال‌های این حوزه مانند: وب سایت، سئو و… آشنا می‌نماید.

لیست بهترین سایت های دانلود رایگان عکس های با کیفیت

1.Stocksnap.io

Stocksnap.io

این سایت دارای سلکشن بسیار زیادی از تصاویر رایگان با کیفیت و زیبا است. این سایت همچنین دارای ویژگی جستجو تصاویر است که شما را قادر می سازد تا از میان هزاران تصویر، مناسب ترین آن ها را بیابید. بعلاوه این سایت میزان view و دانلود تصاویر را نیز به نمایش می گذارد بنابراین شما می توانید محبوب ترین آن ها را بیابید. نکته قابل توجه این است که تصاویر به صورت روزانه و در هر روز صد ها تصویر بارگزاری می شوند.

2. Pexels 

Pexels

این وب سایت نیز دارای تصاویر بسیار با کیفیت رایگان و زیبا است. تمام تصاویر در این سایت تگ شده و قابل جستجو بوده و براحتی نیز قابل یافته شدن هستند.

3. Unsplash

Unsplash

با فیلتر شکن وارد این سایت شوید. این سایت تصاویر بسیار با کیفیت و رایگان ارائه داده و یکی از بهترین منابع تصویری رایگان و با کیفیت می باشد. تیم Unsplash به صورت دائمی به دنبال بهترین تصاویر با ویژگی های خاص و جدید برای بارگزاری بر روی homepage خود می باشد.

4. Burst.shopify

Burst.shopify

Burst منبعی برای Shopify است که تصاویری برای موسسان مشاغل محیا می کند. وب سایت Burst ساخته شده است برای کمک به موسسان جهت ساختن محصول، وب سایت، و کمپین های تبلیغاتی بهتر. بیشتر تصاویر، عکس های اوریجینالی هستند که در یک محیط بسته و با تم کسب و کار تجاری گرفته شده اند.

5. Reshot

 Reshot

Reshot، یک گالری بزرگ تصاویر جمع آوری شده با کیفیت و رایگان می باشد که شما در هیچ کجای دیگر نخواهید یافت. این سایت، برای استارت آپ ها، فریلنسر ها، و سازندگانی طراحی شده است که از تصاویر کهنه و بی کیفیت به سطوح آمده اند.

6. Pixabay

Pixabay

Pixabay دارای مجموعه ای از تصاویر با کیفیت رایگان و هنری می باشد که به نوبه خود باعث خاص شدن این سایت می شود.

7. FoodiesFeed

FoodiesFeed

خب همانطور که از نامش پیداست، این سایت، فعال در زمینه غذا است و لازم به ذکر است که دارای هزاران تصاویر غذا، با کیفیت و وضوح بالا و رایگان می باشد. این سایت برای Food blogger ها فوق العاده است.

8. Gratisography

Gratisography

Gratisography تصاویر با کیفیت رایگانی ارائه می دهد که شما می توانید از آن ها در پروژه های شخصی و تجاری خود استفاده کنید. در این سایت، تصاویر به صورت هفتگی بارگزاری شده و شامل قوانین کپی رایت نیز نمی شوند. تمام تصاویر در این سایت توسط Rayan McGuire از Bells Design بارگزاری می شوند.

9. Freestocks.org

Freestocks.org

این سایت دارای حجم وسیعی از تصاویر با کیفیتی است که به خودی خود آن را منحصر به فرد کرده است.

10. Picography 

Picography

این سایت دارای تصاویر با کیفیت بسیار زیبایی است که توسط Dave Meier و تعدادی عکاس دیگر به اشتراک گذاشته شده اند.

11. Foca

Foca

Foca مجموعه ای از تصاویری با کیفیت بالا است که توسط Jeffrey Betts گرفته شده اند. تصاویر Jeffrey اغلب شامل تصاویر فضا های کاری و طبیعت است.

12. Picjumbo

Picjumbo

Picjumbo سایتی است که تصاویر رایگان با کیفیت را بصورت روزانه و در حوزه های مد و فشن، طبیعت، تکنولوژِی و… منتشر می کند.

13. Kaboom pics

Kaboom pics

تصاویر این سایت دارای گستره وسیعی از تنوع و کیفیت هستند که در زمینه های مد و فشن، غذا، تصاویر زمینه و… گرفته می شوند. تصاویر می توانند برای اهداف تجاری و تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرند اما نمی توانند فروخته یا منتشر شوند.

14. Skitterphoto

Skitterphoto

Skitterphoto دارای تنوع بسیار زیادی از تصاویر با کیفیت رایگان است که تمامی آن را به صورت قانونی و تحت مالکیت خود منتشر می کند.

15. Life of pix

Life of pix

تصاویر این سایت توسط آژانس Leeroy با وضوح بسیار بالا ساخته شده و شامل محدودیت های قانون کپی رایت نیز نمی شوند.

16. Little visuals

Little visuals

داستان این سایت کمی غم انگیز است چرا که مالک این سایت از دنیا رفته است اما تصاویر آن همچنان باقی مانده است.

17. New old stock

New old stock

تصاویر این سایت در زمینه های عمومی بوده و شامل قوانین کپی رایت نیز نمی شوند.

18. Jay mantra

Jay mantra

تصاویر در داخل این سایت، به صورت هفتگی و با تم های متنوع منتشر می شوند.

19. Picspree

Picspree

در این سایت تصاویر به راحتی قابل جستجو و دانلود می باشند که سبب تبدیل شدن سایت به منبعی عالی برای کسب و کار های کوچک و نیز فعالان عرصه وب شده است که به دنبال تصاویری با کیفیت بالا و رایگان می باشند.

20. Iso Republic

Iso Republic

تصاویر این سایت از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و بصورت روزانه و با کیفیت بالا منتشر می شوند.

21. Styledstock

Styledstock

این سایت تصاویری در حوزه بانوان منتشر می کند که برای هر خانم کارآفرین می تواند معقول واقع شود.

https://blog.snappa.com/free-stock-photos/

جمع بندی

همانطور که می بینید منابع تصاویر با کیفیت و رایگان به سرعت در حال افزایش هستند. این سایت ها منابع بسیار مفیدی برای طراحان، بازاریاب ها و بلاگر ها هستند. پس دیگر نیازی به استفاده از تصاویر بی کیفیت نیست.همچنین اگر علاقه‌مند به ورود به دنیای بازاریابی دیجیتال هستید، دوره دیجیتال مارکتینگ آکادمی دهبان گزینه خوبی برای شروع می‌باشد. زیرا این دوره با اساتید متخصص مهارت آموزان را با تمام کانال‌های این حوزه آشنا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط