🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

4 روش برای ارتقای کیفیت بازاریابی محتوا

همه ی شرکت ها به دنبال محتوا (Content ) هستند. طبق بررسی موسسه بازاریابی محتوا، سالانه 86 درصد شرکت های دیجیتال مارکتینگ (B2B )Business to Business))، از بازریابی محتوا در متد تجارت خود استفاده می کنند. ولی این میزان فقط یک درصد آماری است و میزان حجم خالص محتوایی که تولید می شود را نشان نمی دهد.....
بازاریابی محتوایی

در این مقاله می خوانید

همه ی شرکت ها به دنبال محتوا (Content ) هستند. طبق بررسی موسسه بازاریابی محتوا، سالانه 86 درصد شرکت های دیجیتال مارکتینگ (B2B )Business to Business))، از بازریابی محتوا در متد تجارت خود استفاده می کنند. ولی این میزان فقط یک درصد آماری است و میزان حجم خالص محتوایی که تولید می شود را نشان نمی دهد. در واقع حجم خالص محتوا بسیار بزرگ است. وقتی کیفیت محتوا کاهش پیدا کند، پایداری شرکت ها با چالش مواجه می شود، بودجه بازاریابی به تحلیل می رود، نویسندگان وبلاگ ها فرسوده تر می شوند و محاسبه ی نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی محتوا سخت تر می شود. برای جلوگیری از این مشکلات، با کمک روش های زیر کیفیت محتوایتان را ارتقا دهید.

1.بازاریابی محتوا را به دفعات بیشتری انجام دهید

یکی از کارها انجام دادن بیشتر بازاریابی محتواست. تعداد زیاد بازاریابی محتوا اهمیت دارد. به مکانیزم ساده ی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) توجه کنید که لینک ها و لغات کلیدی آن تغییر کرده است، ولی چندین اصل کلیدی آن تغییر نکرده است مانند:

– تولید محتوای بیشتر

– ارائه ی فهرست بیشتر در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر

– تمایل بیشتر برای رتبه بندی لغات کلیدی

در دوره دیجیتال مارکتینگ با تمامی کانال‌های این حوزه از جمله سئو، شبکه‌های اجتماعی، ادز و … آشنا می‌شوید و در انتهای این دوره کسب و کارتان را متحول می‌نمائید.

ویژگی الگوریتم گوگل را فراموش نکنید: 

محتوای جدیدتر در موتورهای جستجو بهتر عمل می کند و منجر به رنک بالاتر ترافیک، هدایت، تغییرات و غیره می شود. بعلاوه مسئله ی اضافه کردن محتوا بخشی از الگوریتم آماده است: همه چیز مساوی است و وبسایتی با محتوا(کیفیت) بیشتر به آن اضافه شده است که تمایل به عملکرد بهتری در موتورهای جستجو خواهد داشت. بخش جذب کاربر هم وجود دارد. شما باید به طور مداوم محتوا را طبق قاعده ای منظم تولید کنید تا کاربران جذب شوند. اگر محتوای وبسایتتان همیشه عالی است، کاربران از آن بیشتر بازدید می کنند و مهمانان وبلاگ نیز افزایش می یابد. استفاده از این تئوری زمانی خوب است که کیفیت محتوا بالا باشد. چگونه در جهانی که همه بازاریابی محتوا را انجام می دهند، می توان موفق بود؟ به روش بعدی توجه کنید…

2.بازاریابی محتوا را بهتر انجام دهید

بهتر انجام دادن بازاریابی محتوا کار نسبتا سختی است. بجای رقابت و غلبه بر دیجیتال مارکتینگ های دیگر، نیاز دارید بازاریابی محتوا را تخمین بزنید. در ادامه به چندین نکته ی مهم اشاره می کنیم:

– واقعیت این است که بسیاری از موسسات هنوز نمی دانند که برنامه ی موفقیت در بازاریابی محتوا چیست.

– واقعیت دیگر این است که بسیاری از موسسات استراتژی مستند بازاریابی محتوا را ندارند.

اطاعات نشان می دهند که بازاریابان موفق محتوا، می دانند که چه کاری را انجام می دهند و همچنین از چندین متد متنوع در بازاریابی محتوا استفاده می کنند. موفق ترین بازاریابها در بین شرکت ها از 15 متد بازاریابی محتوا استفاده می کنند، در حالیکه بقیه بازاریاب ها از 11 متد استفاده می کند.

برای آشنایی با انواع بازاریابی دیجیتال مطالعه مقاله دیجیتال مارکتینگ را از دست ندهید!

سوال های زیر را از خودتان بپرسید:

– آیا می دانید برنامه ی موفق بازاریابی محتوا چگونه است؟ اگر جوابتان منفی است، آن را تعریف کنید.

– آیا استراتژی مستند بازاریابی محتوا را دارید؟ اگر جوابتان منفی است، آن را تعریف و مستند کنید.

– آیا از چندین متد دربازاریابی محتوا استفاده می کنید؟

بر اساس این سوال ها می توانید به سطح رقابتی بالایی برسید.

تهیه شده درآکادمی دیجیتال مارکتینگ، به نقل ازHubspot .روش های ارتقای کیفیت بازاریابی محتوا، ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط