🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

بهترین طول پست شبکه های اجتماعی در سال 2021 | اینفوگرافیک

بهترین طول پست شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۲1...چیزی که واقعاً اهمیت دارد هسته محتوای تولیدی شماست، و این که این محتوا چطور با مخاطبان ارتباط برقرار می کند.
طول پست شبکه های اجتماعی

در این مقاله می خوانید

بهترین طول پست شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۲۱ | اینفوگرافیک

در این مقاله می خواهیم در مورد حقیقت هایی درباره بهترین زمان پست، بهترین طول ممکن برای پست، استراتژی ویدیو، بهینه سازی عکس ها، فرکانس پست ها و … صحبت کنیم. حقیقت واقعی در مورد تمامی موارد بالا این است که هیچ قانون یکسانی برای همه موارد بالا و برای همه اکانت های شبکه های اجتماعی وجود ندارد. چیزی که برای برند شما و مخاطبان شما جواب می دهد، ممکن است هیچ تاثیر مثبتی برای بیزینس های دیگر نداشته باشد. بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بخشی از بازاریابی دیجیتال می‌باشد، برای آشنایی با تمام شاخه های این حوزه مقاله دیجیتال مارکتینگ را بخوانید!

بهترین طول پست در شبکه های اجتماعی

حقیقت این است که چیزی که واقعاً اهمیت دارد هسته محتوای تولیدی شماست، و این که این محتوا چطور با مخاطبان ارتباط برقرار می کند. اما این بدین معنی نیست که شما باید تمامی پیشنهادات حرفه ای و تمرینی را نادیده بگیرید و هرچیزی که می خواهید در هر زمانی که دوست دارید پست کنید.

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی یکی از چندین مهارتی است که در دوره دیجیتال مارکتینگ آکادمی دهبان می‌آموزید و با استفاده از شاخه های مختلف دیجیتال مارکتینگ مانند: سئو، گوگل ادز و… فروش کسب و کارتان را افزایش می‌دهید.

بهترین طول پست در شبکه های اجتماعی مختلف

بدیهی است که تمامی راهنماها و ترفندها و نکته هایی که در مورد این مسائل پیدا می کنید می توانند به شما در پیدا کردن پروسه کاربردی و تاثیرگذار برای بیزینستان کمک کنند. با دنبال کردن نکته های بررسی شده، شما از موقعیت بهتری شروع به کار می کنید، و به مرور زمان می توانید راهبرد خود از این نقطه را بهینه سازی کنید و در نهایت به بهترین پروسه کاری در زمینه برند خود برسید.

اما باید از جایی شروع کنید، و داشتن ایده های مشخص برای رسیدن به آن استراتژی نهایی و موفق نیز بسیار خوب است. اینجا جایی است که راهنماهایی مانند این مقاله به درد شما می خورند، تیم Sutherland Weston یک لیست اینفوگرافیک از طول مناسب برای پست های شبکه های اجتماعی برای بوجود آوردن تعامل بیشتر را قرار داده اند.

همچنین چند نکته کلیدی نیز در آن ها وجود دارند، نکته هایی مانند این که در بخش پیش نمایش پست چه مقدار فضا دارید و بررسی ها چه پیشنهاداتی را در مورد تعامل دارند. یادداشت برداری از این نکات ارزش زیادی دارد، حتی می توانید آنها را آزمایش کنید، با فعالیت های خودتان مقایسه شان کنید، و حتی می توانید از این نکات به عنوان نقطه شروع آزمایش های خود استفاده کنید.

بهترین طول پست در شبکه های اجتماعی برای داشتن بیشترین نرخ تعامل

بهترین طول پست در شبکه های اجتماعی

نکته: جفت کردن متون با تصویر مانند عکس ها، ویدیوها و GIFها می تواند تعامل را تا 60 درصد افزایش دهد.

بهترین طول پست در توئیتر

توئیت های دارای 71 تا 100 کاراکتر 17 درصد شانس بیشتری برای ریتوئیت شدن و تعامل برقرار کردن دارند.

بهترین طول پست در فیس بوک

40 کاراکتر یا کمتر 86 درصد شانس تعامل بیشتری دارند.

بهترین طول پست در اینستاگرام

کمتر نگه داشتن کپشن ها از 125 کاراکتر این اطمینان را ایجاد می کند که تمامی کپشن در صفحه اینستاگرام نمایش داده می شود. شما می توانید هشتگ ها را در کامنت ها پنهان کنید.

بهترین طول پست در لینکدین

لینکدین پست های شما را که از 140 کاراکتر رد شده باشند در همان نقطه با یک گزینه ” See More ” قطع می کند. پایین نگه داشتن پست شما از 140 کاراکتر این اطمینان را ایجاد می کند که پیام شما به طور کامل دیده می شود.

بهترین طول پست در یوتیوب

عناوین ویدیوها در یوتیوب در صورتی که زیر 70 کاراکتر باشند در جستجوها قطع نمی شوند. برای توضیحات می توانید تا 5000 کاراکتر استفاده کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین طول پست شبکه های اجتماعی مختلف را بیان کنیم. البته این نکته را به یاد داشته باشید که این طول پست ها در تمامی موارد پیشنهاد نمی شود و بسته به موضوعات و استراتژی مختلف پست ها تغییر خواهد کرد. امیدوارم که برای تان مفید بوده باشه لطفا نظران تان را برایمان در قسمت دیدگاه ها ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط