🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

Adjust (ادجاست) ابزاری برای اندازه‌گیری موبایل

Adjust یکی از رهبران صنعت در سنجش موبایل ها و جلوگیری از فساد است. این کمپانی عملیاتی جهانی تحلیل های با کیفیت و راه حل های برای سنجش موبایل ها و جلوگیری از فساد را فراهم می کند تا صاحبان اپلیکیشن های موبایل در سراسر دنیا بتوانند تصمیمات بازاریابی بهتر و سریعتری بگیرند. ادجاست یک شریک بازاریابی با تمامی پلتفرم هاست، پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توئیتر، گوگل، لاین، اسنپ و ... به طور کلی، بیش از 25000 اپلیکیشن موبایل از راه حل هایی ادجاست برای بهبود عملکرد خود استفاده می کنند.

در این مقاله می خوانید

Adjust (ادجاست) یک ابزار برای اندازه‌گیری و آنالیز موبایل است که امکانات فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

Adjust یکی از رهبران صنعت در سنجش موبایل ها و جلوگیری از فساد است. این کمپانی عملیاتی جهانی تحلیل های با کیفیت و راه حل های برای سنجش موبایل ها و جلوگیری از فساد را فراهم می کند تا صاحبان اپلیکیشن های موبایل در سراسر دنیا بتوانند تصمیمات بازاریابی بهتر و سریعتری بگیرند. ادجاست یک شریک بازاریابی با تمامی پلتفرم هاست، پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توئیتر، گوگل، لاین، اسنپ و … به طور کلی، بیش از 25000 اپلیکیشن موبایل از راه حل هایی ادجاست برای بهبود عملکرد خود استفاده می کنند.

Adjust (ادجاست) چیست؟

Adjust چه چیزی را حل می کند؟ اگر شما صاحب یک اپلیکیشن موبایل باشید، شما باید یک MMP – Mobile Measurement Partner  یا پارتنر ارزیابی موبایل داشته باشید که با راه حل های آن بتوانید فاکتورهای داخلی کانال های بازاریابی خود را مدیریت کنید؛ علاوه بر این، آنها می توانند داده های مربوط به تبدیل مشتریان را برای یک تحلیل در مورد هر کلیک یا هر ایمپرشن به شما بدهند. با استفاده از ادجاست شما می توانید فاکتورهای تمامی فعالیت های خود در رسانه ها را از طریق ردیابی تمامی کاربران ورودی از نقطه ای که به شما دسترسی پیدا کرده اند را داشته باشید.

ادجاست می تواند با استفاده از سیستم ضد فساد خود از فساد در سیستم پرداختی موبایل شما جلوگیری کند. در واقع ترافیک فاسد و قلابی خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کنید هزینه بردار است، تقریباً 42 میلیارد دلار فقط برای امسال. سیستم ضد فساد ادجاست از بودجه شما محافظت کرده و تبلیغات قلابی موبایل را از بین می برد و بنابراین به شما اطلاعاتی کاملاً سالم و واقعی برای تحلیل و آنالیز ارائه می شود. ادجاست تقریباً روزی 2 میلیون دلار پول را برای مشتریان خود نگه می دارد، و مطمئن می شود که داده ها و اطلاعات دریافتی تحلیلی آنها قلابی نباشند.

ادجاست بسیاری از طرح های قلابی مانند اسپم کلیک ها، نصب های قلابی، Click Injection ها و SDK Spoofing را متوقف می کند. ادجاست برای جلوگیری از این اتفاقات راه حل هایی را مانند ” تایید کلیک ها ( Click Validation ) که در حال بپا کردن راه و رسمی در دنیای دیجیتال است، تا مدل های پخش و همچنین امضای SDK ارائه می دهد، در واقع ادجاست در ارائه کردن تکنولوژی های ضد فساد در خط مقدم قرار دارد.

دستاورد جدید آنها به نام Unbotify به آنها این اجازه را می دهد که با ربات های درون برنامه ای مبارزه کرده و جلوی آنها را بگیرند چرا که داده های درون برنامه ای یکی از کلیدی ترین فاکتورهای سنجش اپلیکیشن های موبایل است.

چطور با Adjust کار کنیم؟

ادجاست به تازگی با Everflow ترکیب شده است. با فعالسازی سیستم ضد فساد ادجاست، مشتریان Everflow  می توانند با استفاده از SmartSwitch در صفحه دشبورد Everflow و تعیین کردن قوانین مورد نظر، به صورت اتوماتیک جلوی ترافیک قلابی را بگیرند. ادجاست همچنین داده های دریافتی خود را در اختیار Everflow قرار می دهد تا با گزارش دادن نتایج، این اجازه را به برندهای و آژانس های تبلیغاتی که با هم کار می کنند بدهد تا بتوانند تصمیمات بهتری را با هم فکری اتخاذ کنند.

قابلیت ها و مزایا

سیستم جلوگیری از تبلیغات قلابی ادجاست می تواند:

  • از تبلیغات قلابی که باعث از بین رفتن بودجه و تحلیل و آنالیز می شود جلوگیری کند.
  • نیاز به بحث با شبکه های برای بازپرداخت نصب های قلابی را از بین می برد، چرا که تنها یک منبع واقعی را برای ردیابی داده های ایجاد می کند.
  • ضمانت دهد که کمپین های شما به کاربران واقعی و حقیقی دست پیدا می کنند، نه اشخاص غیر حقیقی که توسط ربات ها ایجاد شده اند.
  • اختلافات میان تیم بازاریابی و مالی را که معمولاً بخاطر بوجود آمدن نا هماهنگی در نتایج و بودجه به وجود می آید، با از بین بردن نتایج قلابی حل می کند.
  • به شما توانایی دوباره برای بودجه بندی و صرف هزینه هوشمند را می دهد و دیگر لازم نیست که پول های شما برای دیگران توسط سیستم های قلابی برداشته شود.
  • شما داده هایی را دریافت می کنید که تحت تاثیر فساد نیستند، و این موضوع باعث می شود که شما زودتر از رقبایی که از سیستم های جلوگیری از فساد استفاده نمی کنند، موقعیت های جدید را ببینید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.
  • به بازاریابان اعتماد به نفس همکاری با پارتنرهای شبکه ای جدید را بدهد، چرا که آنها می دانند بودجه و داده هایشان محافظت می شود.

جمع بندی

شما با استفاده از Adjust، می‌توانید یک اپلیکیشن موفق داشته باشید و بازگشت سرمایه (ROI) خود را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط