🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

معرفی 9 افزونه نظرسنجی وردپرس قدرتمند برای جمع آوری بازخورد کاربران

قرار دادن نظرسنجی در وب سایت خود آسان به نظر می‌رسد اما تا زمانی که با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های انجام این کار روبرو نشوید. برخی از سازندگان نظرسنجی کدهای قابل جاسازی را ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر یکپارچه سازی بدون نقص وردپرس را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، انتخاب فوری یک افزونه نظرسنجی وردپرس که هزینه‌ای هم برای شما ندارد آسان است. با این حال، بسیاری از این گزینه‌ها هنگام جمع آوری بازخورد از بازدید کنندگان وب سایت شما، نتایج محدودی را ارائه می‌دهند. به همین دلیل ما با مکان‌یابی دورریزها، مقایسه قیمت‌ها و در نهایت تعیین مواردی که ایجاد یک نظرسنجی یکپارچه و ویژگی‌های پیشرفته آن را ارائه می‌دهند، بهترین افزونه‌های نظرسنجی وردپرس برای این کار را جستجو و بررسی کردیم.

در این مقاله می خوانید

با ما همراه باشید تا با ۹ افزونه نظرسنجی وردپرس برای جمع آوری بازخورد کاربران آشنا شوید.

قرار دادن نظرسنجی در وب سایت خود آسان به نظر می‌رسد اما تا زمانی که با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های انجام این کار روبرو نشوید. برخی از سازندگان نظرسنجی کدهای قابل جاسازی را ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر یکپارچه سازی بدون نقص وردپرس را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، انتخاب فوری یک افزونه نظرسنجی وردپرس که هزینه‌ای هم برای شما ندارد آسان است. با این حال، بسیاری از این گزینه‌ها هنگام جمع آوری بازخورد از بازدید کنندگان وب سایت شما، نتایج محدودی را ارائه می‌دهند. به همین دلیل ما با مکان‌یابی دورریزها، مقایسه قیمت‌ها و در نهایت تعیین مواردی که ایجاد یک نظرسنجی یکپارچه و ویژگی‌های پیشرفته آن را ارائه می‌دهند، بهترین افزونه‌های نظرسنجی وردپرس برای این کار را جستجو و بررسی کردیم.

در افزونه‌ نظرسنجی وردپرس باید دنبال چه چیزی بگردید؟

در حالت ایده آل، برای ساخت یک افزونه نظرسنجی برای وردپرس و با هدف ساختن نظرسنجی‌ها یا انتشار آن‌ها در وب سایت، شما به هیچ برنامه‌نویسی نیاز ندارید. البته علاوه بر این موضوع، چندین ویژگی دیگر هم وجود دارند مثلا برای من شخصاً اطمینان از این مسئله که برای یک ابزار بررسی مگر برای مواقع ضروری پولی خرج نمی‌کنم، مهم است.

در اینجا ویژگی‌هایی وجود دارند که می‌توانند مهمترین عوامل برای شما باشند و باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  • سازندگان بصری یا سازندگان به روش کشیدن و رها کردن، برای ساخت سریع فرم و استفاده کم از کد.
  • جمع آوری نتایج بررسی با فیلترهای بالقوه برای یافتن مهم‌ترین اطلاعات.
  • استفاده از ابزارهایی برای استفاده از داده‌های کامپایل شده برای ایجاد نمودار و موارد دیگر مانند استخراج در برنامه‌هایی مانندExcel.
  • چندین دکمه و جعبه تعامل کاربر مانند فیلدهای متنی و دکمه‌های رادیویی بسازید.
  • امکان استفاده از الگوهای از پیش ساخته شده برای شروع سریع بررسی بر اساس صنعت دلخواه یا نتایج مدنظر شما.
  • پاسخگویی برای مشاهده و استفاده از نظرسنجی در دستگاه‌های تلفن همراه، حتی زمانی که در یک سایت وردپرس قرار گرفته اند.
  • گزینه‌هایی برای بررسی نتایج نظرسنجی که بعد از اتمام و ارسال نظرسنجی به کاربران نشان داده می‌شود.
  • ابزارهای سفارشی سازی برای افزودن آرم، رنگ‌های مارک دار و موارد رسانه‌ای مکمل.
  • گزینه تعبیه نظرسنجی یا اشتراک گذاری آنلاین آن در سایر مکان‌ها.
  • اعلان‌هایی که با ارائه پاسخ نظرسنجی به تیم شما ارسال می‌شود.
  • محافظت در برابر اسپم که تعداد ارسال‌های جعلی را محدود می‌کند.
  • پشتیبانی از زمینه‌های منحصر به فرد مانند بارگذاری فایل یا رتبه بندی برحسب ستاره.
  • مجوزها و ویژگی‌های ممنوعیت به منظور جلوگیری از دوبار ارسال کردن نظرسنجی توسط کاربران و یا جلوگیری از ارسال اسپم‌ها.

بهترین افزونه‌های نظرسنجی وردپرس

ما ویژگی‌هایی مانند سهولت در استفاده، قیمت گذاری و بهترین ویژگی‌ها را از هر افزونه نظرسنجی وردپرس ارائه خواهیم داد:

  1. نظرسنجی YOP (YOP Poll)
  2.  (Quiz And Survey Master)
  3. نظرسنجی (Modal)
  4. CrowdSignal
  5. نظرسنجی، فرم و کوییز ساز توسط OpinionStage
  6. Watu Quiz
  7. Gravity Forms
  8. Formidable Form Builder
  9. eForm

۱- نظرسنجی YOP

افزونه YOP Poll نقطه شروع شگفت‌انگیزی برای کسانی است که نمی‌خواهند برای انجام نظرسنجی‌ها وارد دنیای پلاگین‌های بیمه و حق بیمه (پریمیوم) شوند. این در بسیاری از شرایط قابل درک است، زیرا بسیاری از شرکت‌ها یا افراد نیازی به پرداخت هزینه نظرسنجی‌ها ندارند، در حالی که جمع آوری اطلاعات ساده همان چیزی است که لازم است.

YOP

نظرسنجی YOP زیباترین طراحی را ندارد، اما درک آن آسان است. الگوهای اساسی را ارائه می‌دهد و مجبور نیستید با هیچ کدی خودتان را درگیر کنید. پاسخ‌های منفرد و چندگانه، همراه با برنامه‌ریزی و بررسی‌های چندگانه که به طور همزمان انجام می‌شوند، امکان پذیر است. طراحی نظرسنجی شما در داشبورد وردپرس انجام می‌شود. شما سوالات و پاسخ‌ها را طراحی می‌کنید و می‌سازید، سپس گزینه‌هایی مانند تعداد کل آرا مجاز و زمان پایان نظرسنجی را تعیین می‌کنید.

پس از آن، می‌توانید نظرسنجی را منتشر کنید و نتایج را در همان قسمت داشبورد بررسی کنید. چیزی که خوب است این است که هر یک از این صفحات می‌توانند تنظیماتی برای پیکربندی تنظیمات داشبورد خود داشته باشند. به عنوان مثال، اگر بخواهید می‌توانید نتایج را به شکل درصد در مقابل اعداد خام مشاهده کنید. همچنین می‌توانید نتایج را قبل از مشاهده به طور خودکار مرتب کنید.

  • قیمت گذاری

یک نسخه رایگان اولیه با ویژگی‌ها و امکانات زیاد وجود دارد. پس از آن، نسخه شخصی شما با قیمت 17 دلار در سال با ویژگی‌های پیشرفته مانند سوالات ویدیویی، ادغام‌ با فیس بوک و تایمرهای شمارش معکوس شروع به کار می‌کند.

ویژگی‌هایی که این را به یک افزونه برتر بررسی وردپرس تبدیل کرده‌اند

  • ایجاد نظرسنجی ساده و بصری است و امکان شخصی سازی رنگ‌ها و تغییرات سریع زمینه را فراهم می‌کند.
  • برنامه ریزی نظرسنجی به شما امکان می‌دهد تا تاریخ مشخصی تعیین کنید و فقط در زمان فرا رسیدن زمان بررسی در سایت خود نتایج را نشان دهید.
  • این افزونه همزمان چندین نظرسنجی در سایت شما را می‌تواند پشتیبانی ‌کند.
  • یک گزینه جستجو و فیلتر گذاری برای بررسی نظرسنجی‌های گذشته و مرتب سازی براساس معیارها وجود دارد.
  • زمینه‌های سفارشی برای ایجاد نظرسنجی‌های معمول بدون هیچ گونه اضافات پیچیده مفید است.
  • شروع مجدد نظرسنجی با زدن یک دکمه انجام می‌شود.
  • می‌توانید دسترسی کاربران به نظرسنجی‌ها را ثبت یا ممنوع کنید. ابزارهای بایگانی نیز برای تمیز کردن رابط کاربری شما وجود دارند که عالی هستند.
  • پس از کلیک کاربر بر روی دکمه ارسال، می‌توانید پاسخ‌ها یا نتایج را نمایش دهید.
  • برای شروع روند طراحی، می‌توانید از بین الگوهای ساده و در عین حال جذاب انتخاب کنید.
  • نتایج خاص نظرسنجی را جستجو کنید تا ببینید دقیقاً هر پاسخ دهنده چه گفته است.
  • نسخه برتر بیش از 30 قالب برتر را ارائه می‌دهد.
  • نسخه برتر همچنین ویژگی‌های مختلف رسانه‌ای را اضافه می کند، مانند ترکیب سوالات ویدیویی یا تصاویر در آن نظرسنجی‌ها.

۲- Quiz And Survey Master

افزونه Quiz And Survey Master در WordPress مجموعه کاملی از محصولات و ویژگی‌هایی است که در درجه اول برای ساخت نظرسنجی‌ها و قرار دادن آنها در صفحات و پست‌های وردپرس ساخته شده است. این افزونه با عناصر طراحی حداقلی و سازنده بلوک بصری برای کسانی که ترجیح می‌دهند بیشتر به انجام نظرسنجی بپردازند، گزینه مناسبی است برخلاف پلاگین‌های زیادی که فرم‌هایی با عناصر نظرسنجی اضافه شده، ارائه می‌دهند.

 Quiz And Survey Master

به راحتی نظرسنجی را برای کاربران طراحی کنید و متن، سوالات و پیام‌ها را که پس از ارسال کاربر نشان داده می‌شوند، سفارشی کنید. این یک راه حل انعطاف پذیر است که شامل آزمون‌هایی همراه با نظرسنجی‌ است. ما این مورد را که شما می‌توانید برای جمع آوری اطلاعات در مورد کاربران خود، نظرسنجی یا کوییزی درست کنید که دارای پاسخ‌های صحیح یا پاسخ‌های ذهنی باز باشد را دوست داریم. همچنین این نکته که این پلاگین شامل یک سیستم دسته بندی برای اختصاص برچسب به سوالات شما است، خوب است. این ویژگی برای شما امکان سازماندهی آسان‌تر هنگام تجزیه و تحلیل داده‌ها و قرار دادن آن‌ها در نمودارها را فراهم می‌کند.

  • قیمت گذاری

افزونه اصلی رایگان است. اما نسخه  Premiumبا قیمت 79 دلار در سال شروع می‌شود و ابزارهای پیشرفته‌ای مانند صفحات فرود، استخراج نتایج و منطق مشروط را ارائه می‌دهد. چندین افزونه در دسترس است که از طریق نسخه Premium نرم افزار با قیمت 129 دلار در هر سال یا با خرید آن‌ها به صورت جداگانه در دسترس هستند.

ویژگی‌هایی که این را به یک افزونه برتر بررسی وردپرس تبدیل کرده‌اند

  • این پلاگین مجموعه خوبی از نظرسنجی‌های از پیش ساخته شده برای برنامه ریزی رویدادها، مشارکت کارکنان و موارد دیگر را دارد.
  • تعداد نامحدودی نظر سنجی را برای قرار دادن در وب سایت خود طراحی کنید.
  • برای پیوند دادن به Google Analytics از تکنیک بهینه سازی مخروطی استفاده کنید.
  • پاسخ‌ها را جمع آوری کرده و آن‌ها را با نمودارهای میله‌ای، دایره‌ای و جعبه‌ای تجزیه و تحلیل کنید.
  • شما می‌توانید آدرس‌های ایمیل را بخواهید و از آن‌ها در لیست بازاریابی ایمیل خود در ابزارهایی مانند MailChimp استفاده کنید.
  • نتایج خود را به صورت فایل Excel یا Google Sheets درست کنید.
  • برای ترکیب با نظرسنجی‌های سایت خود، داده‌ها را از منابع دیگر وارد کنید.
  • از طیف گسترده‌ای از انواع سوالات نظرسنجی و کوییز، مانند سوالات چند گزینه‌ای، وصل کردنی و جای خالی را پر کنید استفاده کنید.
  • هنگام ارسال نظرسنجی، ایمیل‌ها را برای سرپرستان و کاربران خود ارسال کنید.
  • برای سازماندهی سوالات، آن‌ها را دسته بندی کنید و امتیازات را بر اساس دسته‌های تخصصی به کاربران خود نشان دهید.
  • دکمه‌های اشتراک گذاری را روی آزمون‌ها و نظرسنجی‌ها قرار دهید تا افراد بتوانند نتایج را در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.
  • این افزونه شامل گزینه‌هایی برای مجبور کردن کاربر برای ورود به سیستم جهت مشاهده و استفاده از نظرسنجی است.
  • برخی از ویژگی‌های ردیابی منحصر به فرد مانند دیدن مدت زمانی که هر شخص برای تکمیل نظرسنجی می‌گذراند وجود دارد.

۳- نظرسنجی (Modal)

9 Powerful WordPress Survey Plugins to Collect User Feedback (And 4 Survey Builders)

Modal Survey برای فروش در CodeCanyon طراحی شده است. این یک افزونه برتر و در عین حال مقرون به صرفه برای نظرسنجی در وردپرس است که کاملاً بر روی نظرسنجی‌ها، کوییزها و آزمون‌ها متمرکز شده است و برخلاف افزونه فرم، دارای برخی ویژگی‌های نظرسنجی است آن را به یک راه حل مبتنی بر سوال تبدیل می‌کند. Modal Survey که به عنوان بهترین پلاگین نظرسنجی در CodeCanyon به بازار عرضه شده است، یک نظرسنجی با کیفیت را ارائه می‌دهد و می‌تواند در مقایسه با پلاگین‌های رایگانی که ممکن است در گذشته استفاده کرده باشید، نظرسنجی‌های شما را بهبود بدهد.

Modal

تعداد نامحدودی نظرسنجی برای وب سایت خود ایجاد کنید و اطلاعات کاربران خود را با کمک نمودارهای دایره‌ای و میله‌ای نمایش دهید. این اطلاعات به طور پیش فرض به مدیر نشان داده می‌شوند اما شما می‌توانید نتایج را بصورت درصدی از تعداد کل جواب‌ها، پس از پر کردن نظرسنجی‌ها توسط مشتریان، نشان دهید. مضامین و محیط داخلی Modal Survey باعث طراحی ساده‌ی نظرسنجی شما می‌شوند. به عنوان مثال، شما اغلب نگران طراحی گزینه‌ها، رنگ‌ها یا اندازه‌ی نظرسنجی خود نیستید.

همچنین وقتی نظرسنجی را در وب سایت خود قرار می‌دهید، می‌توانید گزینه‌های اشتراک اجتماعی را برای مشاهده عموم آماده و قابل استفاده کنید. وقتی می‌خواهید پیام خاصی را برای پاسخ‌های خاص مشتریان نشان دهید یا کاربران را به قسمت‌های دیگر وب سایت خود بفرستید، استفاده از قوانین مشروط برای شما مفید است. به طور کلی، افزونه Modal Survey با طیف گسترده‌ای از عناصر بصری و آزمون‌ها و نظرسنجی‌های اضافی به شما امکان تعامل بیشتر با مشتریان خود را ارائه می‌دهد.

  • قیمت گذاری

برای یکبار استفاده هزینه‌ای 35 دلاری دارد. تمدید پشتیبانی از مشتری هزینه‌های اضافی دارد.

ویژگی‌هایی که این را به یک افزونه برتر بررسی وردپرس تبدیل کرده‌اند

  • این افزونه شامل ویژگی‌های وارد کردن، استخراج و پشتیبانی برای کپی کردن داده‌های شما و ارسال آن‌ها به سایر وب سایت‌ها است.
  • فیلترها برای غربال کردن داده‌های جمع آوری شده از نظرسنجی شما در دسترس هستند. هر ردیف از اطلاعات دقیقاً مانند آنچه در صفحه گسترده Excel مشاهده می‌کنید، دارای فیلترهایی در بالای هر ستون است.
  • فرم‌های اشتراک ایمیل را روی سرورهایی قرار دهید که به سرویس‌هایی مانند MailChimp و AWeber وصل هستند.
  • شما می‌توانید نظرسنجی‌هایی طراحی کنید که امکان صحیح بودن چندین پاسخ‌ را برای یک سوال را فراهم می‌کنند. حتی ممکن است بخواهید که امکان انتخاب همه‌ی پاسخ‌ها برای همه سوالات نظرسنجی‌ را فراهم کنید.
  • قوانین و تغییر مسیرها را براساس آنچه کاربر در سوال قبلی پاسخ داده است، فعال کنید.
  • تابع خروجی چندین نوع فایل از جملهPDF ،XLS و CVS را پشتیبانی می‌کند. با کلیک یک دکمه می‌توانید کل نظرسنجی وردپرس را ارائه دهید.
  • انواع مختلف نمودار از جمله نمودارهای قطبی، نمودارهای خطی و نمودارهای راداری برای داده‌های شما در دسترس است.برخی از موارد دلخواه دیگر شامل نمودارهای حلقه‌ای و نمودارهای دایره‌ای است.
  • نمایش نتایج نظرسنجی‌ها با استفاده از درصد و نمودارهای تصویری. اگر این ویژگی را فعال کنید، آراء به این صورت نشان داده می‌شوند.
  • پیام‌های منحصر به فرد را در پایان آزمون بر اساس امتیاز کاربر نشان دهید.به عنوان مثال، اگر کسی در کوییز 99٪ امتیاز کسب کند، می‌توانید بگویید “آفرین!” و برای امتیاز پایین ممکن است چیزی مثل “بیشتر تلاش کنید” بگویید.
  • این پلاگین دارای مجموعه‌ای چشمگیر از انواع پاسخ‌ها است که می‌تواند شامل نظرسنجی‌ها، تعداد پاسخ‌ها، تاریخ پاسخ‌ها و لیست‌ها شود.
  • شما می‌توانید نظرسنجی یا کوییز را در هر کجای وب سایت خود قرار دهید. به راحتی می‌توانید نظرسنجی را در وسط یک پست یا صفحه وبلاگ خود طراحی کنید.
  • پیکربندی نظرسنجی ساده و بصری است. این یک سازنده به شکل بکش و رها کن نیست اما شما می‌توانید سوالات را با یک کلیک اضافه کرده و حذف کنید و تصاویر و پاسخ‌ها را با همان دکمه‌ها قرار دهید.
  • همه شرکت کنندگان صفحات خاص خود را دارند تا امتیازات قدیمی خود را با هم ادغام کنند و ببینند که آیا آن‌ها از چند نظرسنجی یا آزمون قبلی بهتر شده‌اند یا خیر. این ویژگی برای آزمون‌ها مفید است اما همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کند تا عمیق‌تر به مشتری‌های خود نگاه کنند و این را در نظر بگیرند که ممکن است دیدگاه‌های منحصر به فردی داشته باشند.
  • شما می‌توانید یک تست شخصیت شناسی با نمودارهای جداگانه بسازید که امتیازات و پاسخ‌های کاربر را با هم ترکیب کند.
  • تصاویر اولیه به علاوه ابزارهایی برای افزودن تصاویر و نوارهای پیشرفته در همه نظرسنجی‌ها، معمول هستند. به این ترتیب، مردم احساس بهتری در مورد سوالات شما پیدا می‌کنند و می‌دانند که تقریباً چه زمانی نظرسنجی به پایان رسیده است.این مورد اغلب احتمال اتمام نظرسنجی‌ها را افزایش می‌دهد.
  • تنظیمات اندازه به شما امکان می‌دهد که نظرسنجی خود را در به شکل بزرگ یا کوچک، مانند یک ابزار کوچک، نشان دهید.
  • ده‌ها گزینه شخصی سازی مانند نمایش گزینهها، انیمیشن‌ها، اندازه قلم و موارد دیگر نیز قابل استفاده هستند.

۴- CrowdSignal

CrowdSignal ابزارهای نظرسنجی و ایجاد نظرسنجی را با رویکردی ارائه می‌دهد که بهترین راه، سریع و ساده باشد. شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که همه نظرسنجی‌ها دقیقاً به همان شکلی است که شما می‌خواهید و سپس با بررسی آن‌ها درGoogle Sheets یاExcel ، نتایج را تجزیه و تحلیل کنید. یکی از دلایلی که افزونه CrowdSignal را بسیار دوست داریم این است که شما می‌توانید نظرسنجی‌های تعاملی را از طریق ایمیل ارسال کنید. این بدان معناست که مشتری فرم را در ایمیل خود می‌بیند و لزوماً برای پر کردن، نیازی به مراجعه به وب سایت دیگری نیست.

CrowdSignal

این به ارائه دهنده ایمیل بستگی دارد اما مواردی وجود دارد که می‌توانند در صندوق ورودی خود باقی بمانند و باز پاسخ‌ها را ارسال می‌کنند. یک واقعیت جالب در مورد CrowdSignal این است که توسط Automattic ، شرکت پشت WordPress.com ساخته شده است. این لزوماً به معنای بهترین بودن افزونه نظرسنجی وردپرس نیست اما حداقل ما می‌دانیم که تیمی از توسعه دهندگان معتبر پشت سر خود دارد و به خوبی با وردپرس همکاری می‌کند.

در کل، نظرسنجی‌های ایجاد شده با CrowdSignal در همه دستگاه‌ها زیبا و پاسخگو به نظر می‌رسند. شما می‌توانید رنگ برند خود را انتخاب کرده و بدون نیاز به یادگیری هیچ کدی، با تم‌های اولیه کار کنید. ابزارهای اشتراک گذاری برای ارسال نتایج در وبلاگ، فیس بوک و توییتر شما به خوبی کار می‌کنند، در حالی که تجزیه و تحلیل اطلاعات مانند پاسخ کل و نرخ تکمیل را گسترش می‌دهد.

  • قیمت گذاری

استفاده برای سوالات، نظرسنجی‌ها، رتبه بندی‌ها و نظرسنجی‌های نامحدود رایگان است. این ویژگی‌ها برای این افزونه محدود است، اما برای سازمان‌های کوچکتر مفید است. این ویژگی‌ها شامل 2500 پاسخ، استخراج داده‌ها و ارائه نظرسنجی‌ها است. با این حال، هر نظرسنجی دارای مارک تجاری CrowdSignal است.

نسخه Premium با پرداخت ماهانه 15 دلار هنگام محاسبه بصورت سالانه یا 25 دلار در ماه هنگام محاسبه بصورت ماهانه آغاز می‌شوند. هنگام ارتقاء به نسخه‌ی برتر، لیست ویژگی‌های آن کاملاً افزایش می‌یابد.

ویژگی‌هایی که این را به یک افزونه برتر بررسی وردپرس تبدیل کرده‌اند

  • می‌توانید تعداد نامحدودی از نظرسنجی‌ها را در وب سایت خود قرار دهید.
  • از نظرسنجی‌ها گرفته تا رتبه بندی سوالات منظم، همه چیز را خودتان می‌سازید.
  • برای قرار دادن داده‌ها در Excel یا سایر برنامه‌های این چنینی، امکان استخراج همه پاسخ‌ها را دارید.
  • Google Sheets مستقیماً به افزونه پیوند داده می‌شود تا نیازی به استخراج کردن نباشد.
  • با مسدود کردن کاربرانی که سعی می‌کنند دو بار پاسخ خود را ثبت کنند، از پاسخ‌های متعدد افراد جلوگیری کنید.
  • شما می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری را بارگذاری کنید تا عملکرد نظرسنجی‌های خود را گسترش دهید.
  • این یکی از معدود افزونه‌هایی است که دارای بسته‌های زبانی قدرتمند است و دسترسی به آن را برای مخاطبان بین المللی آسان می‌کند.
  • از نظرسنجی‌ها، بررسی‌های منطقی و نمودارهای درختی برای ارائه انواع مختلفی از پیام‌ها، داده‌ها و سوالات برای انتقال به کاربران استفاده کنید.
  • دسترسی بی‌درنگ به نتایج وقتی افراد نظرسنجی‌ها را تمام می‌کنند، امکان پذیر است. این ویژگی را فعال یا خاموش کنید تا فقط سرپرستان سایت نتایج را ببینند.
  • در برخی از برنامه‌ها به تم‌های مختلف قابل تنظیمی دسترسی پیدا می‌کنید. این‌ها با CSS و ابزارهای سازنده بصری کاملاً قابل ویرایش هستند.
  • برخی از طرح‌ها پیوند دامنه را برای قرار دادن نظرسنجی‌ها در دامنه خود ارائه می‌دهند.
  • امکان فعال کردن یک ویژگی که نظرسنجی‌ها را در دستگاه‌های آفلاین نشان می‌دهد وجود دارد.
  • دسترسی پیشرفته API همراه با برنامه‌های سطح بالا برای ادغام با سیستم‌های شما و گسترش گزینه‌های سفارشی سازی است.
  • برنامه تیمی مجموعه بزرگی از ابزارهای همکاری مثل استفاده از چندین حساب کاربری، اشتراک تم‌ها و الگوهای نظرسنجی را شامل می‌شود. حتی می‌توانید در زمینه ویرایش نظرسنجی‌ها همکاری کرده و این ویرایش‌ها را به عقب و جلو ارسال کنید.

۵- نظرسنجی، فرم و کوییز ساز توسط OpinionStage

نظرسنجی، فرم و کوییز ساز توسط OpinionStage بسیاری از رقابت‌ها را به عنوان راهی برای ایجاد نظرسنجی‌ها و رای گیری‌ها از ابتدا یا با استفاده از کتابخانه‌ای از الگوهای از پیش ساخته شده، برتر می‌داند. این پلاگین به شما امکان می‌دهد تصاویر و فیلم‌ها را در همه نظرسنجی‌ها اضافه کنید تا رنگ و تعامل به پرسشنامه‌های خود اضافه کنید.

سازنده نظرسنجی، با استفاده از ویژگی‌هایی برای برچسب گذاری سفید و تجزیه و تحلیل پیشرفته، به عنوان گزینه‌ای برای طراحی نظرسنجی‌ها، فرم‌ها و آزمون‌ها نیز عمل می‌کند. این یکی از افزونه‌های کمتر شناخته شده در مخزن وردپرس است اما با این وجود ده‌ها و صدها هزار نظر مثبت ثبت شده دارد.

محبوبیت افزونه OpinionStage از طبیعت مدرن الگوها ناشی می‌شود زیرا آن‌ها تا حدی شبیه نظرسنجی‌هایی هستند که در سایت‌هایی مانند Buzzfeed یا ESPN مشاهده می‌کنید. ما از استفاده از دکمه‌های بزرگ و رنگارنگ و تصاویر بصری برای اطمینان از اینکه نظرسنجی‌ها برای خوانندگان خسته کننده نیستند، لذت می‌بریم. علاوه بر این، دکمه‌های اشتراک اجتماعی در هر نظرسنجی و رای گیری گنجانده شده است و در صورت تمایل می‌توانید دکمه‌ها را حذف کنید.

OpinionStage

علاوه بر این، این افزونه شش بلوک را برای استفاده با ویرایشگر Gutenberg ارائه می‌دهد. این کاملاً مهم است که با ویرایشگر جدید WordPress مثل یک تور مشبک شوید، مخصوصاً اگر با کدگذاری سفارشی آشنا نیستید. برخی از بلوک‌ها شامل گزینه‌هایی برای فرم‌های منظم، نظرسنجی‌ها و نمایش‌های اسلایدی است. بلاک Trivia به جای استفاده مداوم از افزونه برای بازخورد، پرسشنامه‌های سرگرم کننده‌ای را برای کاربران کنترل می‌کند.

هر نظرسنجی و شکلی که با این افزونه ایجاد می‌کنید از عناصر پاسخگو استفاده می‌کند تا وقتی در دستگاه‌های کوچکتر مشاهده می‌شود، در جای خود قرار گیرند. در مورد سفارشی سازی، منظور استفاده از سازنده بصری است اما راه حل از تکنیک کشیدن و رها کردن نیست. با این حال، می‌توانید همه موارد از مضامین رنگی تا قلم‌ها و اندازه‌ها گرفته تا CSS را بصورت سفارشی تنظیم کنید.

  • قیمت گذاری

افزونه اصلی رایگان است. این شامل ویژگی‌های اساسی نظرسنجی و رأی گیری می‌شود. طرح استارتر(Starter) با پرداخت سالانه 19 دلار در ماه اجرا می‌شود. در صورت پرداخت بصورت ماهیانه، قیمت به 29 دلار در ماه افزایش می‌یابد. بسته‌های تجاری کوچک و با عملکرد بالا نیز ارائه می‌شود.

ویژگی‌هایی که این را به یک افزونه برتر بررسی وردپرس تبدیل کرده‌اند

  • خارج از بحث نظرسنجی‌ها، پلاگین OpinionStage شامل راه حل‌هایی برای بازاریابی محتوا، مشتری یابی، درآمد از آگهی، رأی گیری آنلاین، یافتن محصول و موارد دیگر است.
  • سازنده نظرسنجی با تمرکز بر تصاویر و دکمه‌های بزرگ که کاربران را متقاعد می‌کند نه تنها نظرسنجی‌ها را شروع کنند بلکه آن‌ها را ادامه دهند، یک فرایند طراحی ابتکاری و مدرن ارائه می‌دهد.
  • الگوی کتابخانه‌ای مجموعه عظیمی از آزمون‌ها، فرم‌ها و نظرسنجی‌ها را به نمایش می‌گذارد و می‌توانید براساس موضوعات و انواع آن، مانند لوازم آرایشی، بهداشتی، مالی و غذایی آن‌ها را فیلتر کنید.همه مضامین را قبل از پیاده سازی در وب سایت خود آزمایش کنید.
  • این افزونه برای دریافت پاسخ‌های بیشتر کار می‌کند.با ایجاد نظرسنجی‌ها، طرح‌ها و پیشنهادات بهینه شده را به حداکثر می‌رساند.
  • همه‌ی این الگوها رایگان هستند.
  • طولی نمی‌کشد که یک نظرسنجی ایجاد کنید و آن را در سایت وردپرس خود راه اندازی کنید. سازنده نظرسنجی از فرم ایجاد نظرسنجی بصری برای پر کردن و قرار دادن عناصر مورد نظر شما استفاده می‌کند.
  • گزارش پیشرفته نظرسنجی، اسناد دقیق مربوط به هر جنبه از فعالیت اخیر نظرسنجی شما را برجسته می‌کند. داده‌های نظرسنجی را در برنامه‌هایی مانند Excel استخراج کنید و گزارش‌ها را با نمودارهای میله‌ای و دایره‌ای مشاهده و بررسی کنید.
  • گزینه‌های سفارشی سازی شامل رنگ، تم، فونت، عرض پیش نمایش و برچسب گذاری سفید می‌شود. البته ناگفته نماند که یک ماژول جایگزین CSS در قسمت ویرایش قرار دارد.
  • پر کردن نظرسنجی‌ها، ایمیلی برای اعلان به شما ارسال می‌کند که می‌توانید آن‌ها را روشن یا خاموش کنید. این به شما در مورد تکمیل نظرسنجی اخیر هشدار می‌دهد و همچنین به شما امکان می‌دهد در صورت داشتن سوال در مورد پاسخ کاربر، با او تماس بگیرید.
  • هر نظرسنجی قطعه‌های کدگذاری شده را برای تعبیه در نظرسنجی در هر مکان بصورت آنلاین ارائه می‌دهد. با استفاده از iframeوJavaScript ، نظرسنجی‌ها را در مکان‌هایی مانند شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و فروشگاه‌های تجارت الکترونیک انجام می‌شوند.
  • نظرسنجی شما را از دست هکرها و افراد ناشناس در امان نگه می‌دارد.از ارسال چندین باره توسط افراد جلوگیری کرده و اطمینان حاصل کنید که تمام داده‌های ارسالی رمزگذاری شده اند.
  • ویژگی جستجوی نظرسنجی برای نمایش سوالات پیگیری هنگام ارسال پاسخ‌های خاص با منطق مارک تجاری اجرا می‌شود. به این ترتیب، همه سوالات نشان داده شده مرتبط و مهم به نظر می‌رسند.
  • این افزونه به نرم افزارها و برنامه‌های مختلف اتوماسیون بازاریابی مانندGetResponse ،MailChimp ، AWeber و Zapier متصل می‌شود.

۶- کوییز واتو (Watu Quiz)

افزونه نظرسنجی وردپرس Watu Quiz شامل ویژگی‌هایی برای نظرسنجی، آزمون‌ها و کوییزها برای قرارگیری در سایت‌های وردپرسی است. این افزونه خیلی سریع از کدنویسی کوتاه و نظرسنجی‌های جاسازی شده برای قرار دادن در هر مکان آنلاین و سایت شما استفاده می‌کند.

از میان سوالات یک جوابی و چند گزینه‌ای یک نوع را انتخاب کنید و آن‌ها را در پست‌ها، صفحات و ابزارک‌ها قرار دهید. از بین نسخه‌های رایگان و نسخه حرفه‌ای یک نوع را انتخاب کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که افزونه اصلی و رایگان را آزمایش کنید. زیرا دارای ویژگی‌های مناسبی برای نظرسنجی‌های اساسی و حتی امتحانات است.

Watu Quiz

کوییز واتو به تجربه‌ای پر جنب و جوش برای کاربران تبدیل می‌شود اما با از بین بردن هرگونه بهم ریختگی و شلوغی از سایر رقبا، روند کار را ساده نگه می‌دارد. مااز این مسئله استقبال می‌کنیم که یکی از ویژگی‌های اصلی نتایج را به همه نظرسنجی‌ها و آزمون‌ها ارائه می‌دهد بدون اینکه شما مجبور باشید تغییری در تنظیمات انجام دهید.

همانطور که گفته شد، این افزونه رایگان برای بررسی‌های ساده معجزه می‌کند اما ویژگی‌هایی مانند استخراج داده‌ها و ورود دانش آموزان به بسته حق بیمه نیاز دارند. همانطور که برای طراحی کلی نظرسنجی‌ها، آن‌ها تا حدودی آکادمیک به نظر می‌رسند و موارد غیر ضروری را از بین می‌برند، برای داشتن احساس کمینه و نظرسنجی‌های سیاه و سفید هم همینگونه است.

مقیاس درجه بندی را تنظیم می‌کنید و به Watu Quiz می‌گویید که نمرات را محاسبه کرده و آن‌ها را برای کاربر بفرستد. این امر همچنین ممکن است برای بررسی نتایج هم مفید باشد. جالب اینجاست که می‌توانید برای جواب‌های خاص نمره منفی اختصاص دهید. این ممکن است به عنوان یک عنصر خنده دار برای نظرسنجی‌ها دیده شود اما در موارد دیگر ممکن است بخواهید از سیستم‌های امتیاز منفی برای ارزیابی خدمات خود استفاده کنید و در این صورت، اطلاعات را برای خود نگه دارید.

برای قرار دادن نظرسنجی در وب سایت‌های خود، به سادگی یک پست ارسال کنید و از کد تعبیه شده استفاده کنید. سپس، برای تغییر سوالات، دیدن تجزیه و تحلیل و بررسی کاربران، به ماژول مدیریت در وردپرس بروید.

  • قیمت گذاری

افزونه اصلی رایگان است. Watu Pro  سه گزینه برای پرداخت دارد: یک بسته شروع کننده با 47 دلار،Watu Pro +  یک واحد اطلاعاتی با 87 دلار و یک بسته کامل از تمام ابزارهای توسعه دهنده با قیمت 137 دلار. شما هیچ گونه هزینه ماهانه یا سالانه دریافت نمی‌کنید. این افزونه با پشتیبانی رایگان مشتری نیز همراه است و اکثریت قریب به اتفاق پلاگین‌های نظرسنجی را در این بازی قیمت گذاری شکست می‌دهد.

ویژگی‌هایی که این را به یک افزونه برتر بررسی وردپرس تبدیل کرده‌اند

  • به هر اندازه که می‌خواهید نظرسنجی طراحی کنید. پلاگین Watu Quizپشتیبانی از امتحانات و آزمون‌ها را نیز با استفاده از مقیاس درجه بندی براساس محاسبه نمره برای شما فراهم می‌کند.
  • گزینه‌های پاسخ شامل پاسخ‌های تک گزینه‌ای، چند گزینه ای، متنی و بسیاری دیگر است.
  • نتایج نظرسنجی و آزمون‌ها بر اساس عوامل مختلفی شمارش می‌شود. شما می‌توانید درصد، امتیاز، عملکرد در هر سال و گزینه های دیگر را انتخاب ‌کنید.
  • سوالات را از سایر افزونه‌ها یا پرونده‌های CSVوارد کنید.
  • این پلاگین یک ویژگی را برای کپی کردن نظرسنجی‌های تکمیل شده برای استفاده در الگوهای دیگر ارائه می‌دهد. از سوالات و پاسخ‌های خود مجدداً استفاده کنید. سپس آن‌ها را با هم مخلوط کنید یا مواردی را که برای نظرسنجی‌های دیگر منطقی نیست حذف کنید.
  • شما برای قرار دادن نظرسنجی در سایت خود با کدهای تعبیه شده یا کد کوتاه گزینه‌هایی دارید. این مکان‌ها را برای قرار دادن نظرسنجی‌ها گسترش می‌دهد و مناطقی مانند ستون‌های فرعی و پاورقی را باز می‌کند.
  • ابزارهای اشتراک اجتماعی دکمه‌های ساده فیس بوک و توییتر را برای شرکت در نظرسنجی‌ها ایجاد می‌کنند.
  • تجزیه و تحلیل‌ها با اطلاعات مبتنی بر بخش، داده‌ها را به روشی قابل خواندن ارائه می‌دهند.
  • اگر احساس می‌کنید برخی از سوالات از سوالات دیگر سخت تر اند نکات سوالات خود را به کاربران خود ارائه دهید.
  • عناصر امنیتی شامل یک ماژول reCaptchaبرای آزمایش واقعی یا ربات بودن افراد در مسابقه هستند.
  • پس از نتایج حاصل از یک نظر سنجی، این پلاگین فیلترها، دکمه‌های مرتب سازی و میله‌های جستجو را فراهم می‌کنند. شما مجبور نیستید داده‌های زیادی را غربال کنید تا از این وضعیت بهره مند شوید.
  • همه نظرسنجی‌ها برای ارسال ایمیل به مدیران و پاسخ دهندگان با نتایج حاصل از نظرسنجی تنظیم شده‌اند.
  • ویرایشگر متن قوی به شما قدرت می‌دهد تا موارد رسانه‌ای را در نظرسنجی خود قرار دهید در حالی که روند طراحی را برای کسانی که از وردپرس استفاده می‌کنند آشنا نگه می‌دارد.
  • همه بررسی‌ها نباید در یک جلسه انجام شوند. یک گزینه در تنظیمات وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد یک نظرسنجی یا کوییزی را که در گذشته ذخیره کرده‌اند ادامه دهند.
  • اگر برای دریافت نتیجه عجله دارید، یک تایمر تنظیم کنید تا اطمینان حاصل شود که کاربران نظرسنجی یا آزمون‌ها را در یک بازه زمانی مناسب به پایان می‌رسانند.
  • سوالات تصادفی با تغییر سوالات برای کاربرانی که ممکن است نخواهند از همان سوالات استفاده کنند، یا جلوگیری از تقلب در امتحان، کمک می‌کند.
  • این افزونه به شما امکان می‌دهد اطلاعات تماس شرکت کنندگان در نظرسنجی را جمع آوری کنید، همچنین این روند را به گزینه بازاریابی تبدیل کنید.

پلاگین‌هایی را ایجاد کنید که قابلیتهای نظرسنجی را ارائه می‌دهند: غیرمعمول نیست که توسعه دهندگان پلاگین ابزارهای مختلفی را در یک افزونه قرار دهند و محصولات خود را بیشتر به مجموعه‌ای از نرم افزارها تبدیل کنند. این‌ها معمولاً گران ترند اما چندین قابلیت مبتنی بر فرم را فراهم می‌کنند، از جمله توانایی انجام نظرسنجی با ویژگی‌های فرم ساز. بعضی از آن‌ها شامل نظرسنجی به عنوان ویژگی‌های داخلی است، در حالی که دیگران نیاز به خرید یک افزونه دارند. در اینجا لیستی از موارد دلخواه ما وجود دارد.

۷- Gravity Forms

Gravity Forms یک پلاگین ساخت فرم پرمیوم شناخته شده است که برای طراحی فرم‌های قدرتمند و بدون محدودیت‌های زیاد ساخته شده است. بنابراین، شما می‌توانید یک فرم تماس ساده، یک سیستم ورود به سیستم اشکالات عمیق یا یک نظرسنجی برای جمع آوری اطلاعات دقیق از مشتریان تهیه کنید. مزیت اصلی در پشت این پلاگین، ساختنشان به شکل بی نظیر با تکنیک کشیدن و رها کردن است. این بیش از 30 قسمت فرم را فراهم می‌کند و یک مبتدی قادر به درک آن است.

Gravity Forms

به خاطر داشته باشید که با این وجود Survey Addon برای دسترسی به قابلیت‌های نظرسنجی مورد نیاز است. با یک پلاگین استاندارد Gravity Forms می‌توان یک نظرسنجی اساسی انجام داد اما Survey Addon عناصری مانند نتایج نظرسنجی، میزان تعامل کاربران و ابزارهای تحقیق در بازار را در خود جای داده است. از آنجا که Gravity Forms ماژول‌های پیشرفته نظرسنجی را می‌گیرد و استفاده از آن‌ها را برای همه آسان می‌کند، بسیار عالی است.

  • قیمت گذاری

سالانه 259 دلار ولی طرح‌های Gravity Forms ارزانتری هم وجود دارد اما برای استفاده از نسخه لایسنس شده‌ی Elite، استفاده از Survey Addon لازم است.

ویژگی‌هایی که این را به یک افزونه برتر بررسی وردپرس تبدیل کرده‌اند

  • این نظرسنجی‌ها با استفاده از تکنیک کشیدن و رها کردن ساخته و با المان‌های بصری پیکربندی می‌شوند و یک تجربه طراحی ساده و بصری را ایجاد می‌کنند.
  • چندین نوع زمینه منحصر به فرد و استاندارد در دسترس است، مانند پاسخ‌های چند گزینه‌ای و سوالات لیکرت(Likert).
  • با کلیک روی یک دکمه می‌توانید هر نظرسنجی را که می‌خواهید در سایت وردپرسی خود قرار دهید. پس از آن، به روزرسانی‌ها به طور خودکار و بدون درج کد جدید ارائه می‌شوند.
  • می‌توانید برای مشاهده یک مجموعه جمع شده و سازمان یافته از پاسخ‌ها، نتایج نظرسنجی را مشاهده کنید.
  • بیش از 30 قسمت فرم از این افزونه در دسترس است.
  • شما گزینه‌هایی برای منطق مشروط دارید، که ممکن است زمینه‌ها را حذف کند یا آن‌ها را بر اساس پاسخ سوال قبلی اضافه کند.
  • هنگامی که پاسخ نظرسنجی ثبت می‌شود، اعلان‌ها را بصورت ایمیل دریافت می‌کنید.
  • در نظرسنجی‌های خود بارگذاری پرونده را درخواست کنید.
  • گزینه‌هایی برای محدود کردن و برنامه ریزی فرم‌های نظرسنجی وجود دارد. بنابراین، ممکن است بخواهید در آینده در یک زمان مشخص نظرسنجی را فاش کنید یا تعداد دفعاتی را که شخصی در نظرسنجی شرکت می‌کند، محدود کنید.
  • ابزارهای جلوگیری از اسپم مانند Google reCaptcha و امنیت داخلی در دسترس هستند.

۸- افزونه Formidable Form Builder

افزونه Formidable Form Builder برای کسانی که از طراحی‌های مینیمالی لذت می‌برند، یک اسم هوشمند و یک رابط کاربری زیبا دارد. شما می‌توانید نظرسنجی‌های وردپرس را بدون هیچ کدی ایجاد کنید و همچنین گزینه‌هایی برای فرم‌های نقل قول و پذیرش پرداخت برای شما فراهم می‌کند.

Formidable Form Builder

این فرم ساز برای نظرسنجی‌های پیشرفته، گزینه‌هایی برای ساختن همه چیز، از انواع مختلف نظرسنجی‌ها گرفته تا کوییز‌ها دارد. حتی چند گزینه دیگر مانند فرم‌های استاندارد و پرسشنامه نیز در دسترس است. به ویژه ما از فرم ایمیلی بازاریابی و ماشین حساب، که ممکن است به عنوان فرم‌های نظرسنجی مانند برای آژانس‌های املاک و خدمات مالی استفاده کنند، لذت می‌بریم.

هدف کلی Formidable Form Builder دسترسی به انواع فرم‌ها است. این نه تنها یک سازنده نظرسنجی است، بلکه یک راه حل قابل توسعه برای ساخت هر نوع ماژول تعاملی مانند فرم است که می‌توانید تصور کنید. این پلاگین همچنین در ایجاد فرم‌های پیچیده مانند بازخورد پشتیبانی مشتری و گزارش مشکلات به شما کمک می‌کند. پس از آزمایش، هر یک از نظرسنجی‌های ایجاد شده در دستگاه‌های کوچک بسیار زیبا به نظر می‌رسید زیرا ماهیت پاسخگو بودن فرم‌ها در اکثر مضامین وردپرس به خوبی کار می‌کند.

دو افزونه برای انتخاب وجود دارد، نسخه رایگان و حرفه‌ای. هر دو آن‌ها برای سرعت بیشتر بهینه شده‌اند و برای ساخت فرم‌های تماس اولیه و نظرسنجی‌ها به کار رفته‌اند. با این وجود، تا امکان استفاده از نسخه Premium، شروع به دیدن ویژگی‌های فرم‌های هوشمند، کوییزها و استفاده از منطق مشروط می‌کنید. این افزونه همچنین دارای چند فرم API، فرم‌های پرداخت و ادغام بازاریابی مانند PayPal و Stripe است. این راه حل‌ها برای همه‌ی کسانی است که به ابزارهای درجه یک ایجاد نظرسنجی علاقه مند هستند.

  • قیمت گذاری

استفاده از افزونه اصلی رایگان است. نسخه پریمیوم از 149 دلار در سال شروع می‌شود و برای استفاده از همه ویژگی‌های تجاری تا 599 دلار در سال افزایش می‌یابد. توسعه دهندگان به طور معمول فروش را به طور منظم انجام می‌دهند بنابراین بهتر است به دنبال این موارد باشید.

ویژگی‌هایی که این را به یک افزونه برتر بررسی وردپرس تبدیل کرده‌اند

  • فرم‌های نامحدود را با ورودی‌های نامحدود در وب سایت خود ایجاد کنید. می‌توانید چندین فرم در یک صفحه و یک وب سایت داشته باشید و آن‌ها را در مکان‌هایی مانند پاورقی و ستون‌های فرعی قرار دهید.
  • می‌توانید پرونده‌های خود را در فرم‌ها و نظرسنجی‌های خود بارگذاری کنید و از مردم بخواهید تصاویر یا اطلاعاتی را که درباره هر بازخوردی دارند ارائه دهند.
  • نظرسنجی‌ها را به سرویس‌هایی مانند AWeberو MailChimpپیوند دهید تا آدرس ایمیل را از مشتریان خود جمع آوری کرده و لیستی تهیه کنید.
  • اگر اطلاعات زیادی دارید که می‌خواهید از طریق نظرسنجی‌های خود جمع آوری کنید، از نظرسنجی‌های چند صفحه‌ای استفاده کنید.
  • از طریق نظرسنجی‌های خود پرداخت کنید.
  • داده‌های نظرسنجی خود را پس از ارسال فرم‌های مربوط به هر کاربر، نمایش دهید. این کار با کمک تصاویر و نمودارها انجام می‌شود اما لیست متن‌های ساده نیز امکان پذیر است.
  • گزارش‌های زیبا برای دیدن نمودارها و نمودارهای مربوط به داده‌های حاصل از نظرسنجی‌های شما عالی هستند. این پلاگین یک سازه به روش کشیدن و رها کردن را فراهم می‌کند که در آن ماژول‌ها را حرکت می‌دهید و نیازی به خراب کردن با هرگونه کدگذاری نیست.
  • نظرسنجی‌های چند صفحه‌ای برای جمع آوری اطلاعات بسیار عالی اند. همچنین می‌توانید یک نوار پیشرفت به این نظرسنجی‌ها اضافه کنید زیرا گاهی اوقات برای کاربران دشوار است که بگویند مدت زمان بررسی چقدر است.
  • برای اطمینان از مطابقت نظرسنجی‌ها با رنگ‌ها و سبک‌های وب سایت خود، از مدل دهنده‌ی بصری استفاده کنید. از بین رنگ‌ها، اندازه‌ها و قالب‌های مختلف انتخاب کنید. یک ویژگی به نام انشعاب سوال هوشمند وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پاسخ‌های منطقی و هوشمند را دنبال کنید.
  • این افزونه دارای الگوهای مختلفی است بنابراین شما هرگز مجبور نیستید طراحی نظرسنجی را از ابتدا شروع کنید. برخی از الگوهای نظرسنجی شامل رضایت کارکنان، خدمات مشتری و نظرسنجی‌های لغوی است.
  • قبل از اینکه دکمه ارسال را بزنند، با ارائه یک جمع بندی از همه پاسخ دهندگان، احساس بهتری نسبت به پاسخ‌های آن‌ها ایجاد کنید.
  • برای تقویت عملکرد نظرسنجی‌های خود، چندین نوع ادغام را می‌توانید انتخاب کنید. برخی از ادغام‌ها شامل CRM‌ها، ابزارهای اتوماسیون و خدمات بازاریابی از طریق ایمیل است.

۹- فرم‌ الکترونیکی (eForm)

https://codecanyon.net/item/eform-wordpress-form-builder/3180835

افزونه نظرسنجی eForm وردپرس یکی از راه حل‌های برتر است. محبوبیت آن در CodeCanyon به دلیل ترکیبی از ویژگی‌های نظرسنجی، عناصر پرداخت و کوییز‌ها است. شما می‌توانید یک دکمه Stripe یا PayPal را به نظرسنجی یا کوییز خود اضافه کرده و از طریق Zapier آن را با چندین ابزار دیگر ادغام کنید. چند ادغام مستقیم نیز وجود دارد، مثلا اگر بخواهید می‌توانید آن را به MailChimp پیوند دهید.

eForm

الگوهای کتابخانه‌ای مکانی عالی برای شروع طراحی شما است زیرا می‌تواند به دسته بندی و فیلتر کردن الگوها برای یافتن مواردی مانند فرم‌های پرداخت یا نظرسنجی کمک کنند. همچنین می‌توانید نظرسنجی‌های خاصی را انتخاب کنید و از فرم‌های رزرو خدمات گرفته تا ارزیابی معلمان را پوشش دهید. طراحی کلی نظرسنجی‌ها جای تحسین دارد. آنها زیبا و ساده هستند و در عین حال ابزارهای مفید و منحصر به فردی مانند اسلایدر و پرسشنامه‌های چند صفحه‌ای را ارائه می‌دهند.

  • قیمت گذاری

این افزونه با یک بار پرداخت هزینه‌ی 39 دلاری به فروش می‌رسد.

ویژگی‌هایی که این را به یک افزونه برتر بررسی وردپرس تبدیل کرده‌اند

  • نظرسنجی‌های خود را با استفاده از کدهای کوتاه، ویرایشگر مستقل یا ویرایشگر گوتنبرگ ایجاد کنید.
  • با مجموعه‌های پرداخت و ادغام داده‌ها، نظرسنجی‌ها و فرم‌ها را طراحی کنید. مدیریت داده‌ها آسان است و گزارش‌های تصویری از نحوه پاسخگویی افراد به نظرسنجی‌های شما را ارائه می‌دهند.
  • این افزونه با ده‌ها ابزار مانندAWeber ، MailChimpو reCaptchaادغام می‌شود.
  • مدیریت کاربر برای درخواست از افراد برای ورود به نظرسنجی یا وب سایت شما قبل از تکمیل هر گونه سوال در دسترس است. گزارش‌ها و آمارها تصویری هستند و با استفاده از شیوه‌هایی خاص به شما برای تصمیم گیری در آینده کمک می‌کنند.
  • ویژگی “گردش کار ماجراجویی” برای افزودن منطق به نظرسنجی‌های شما و ارائه پیام‌ها بر اساس پاسخ‌های داده شده وجود دارد.
  • این افزونه شامل اشتراک گذاری اجتماعی برای کاربران است تا نتایج خود را در مکان‌هایی مانند توییتر و فیس بوک به اشتراک بگذارند.
  • افزونه را به Google Analyticsپیوند دهید و تجربیات کاربران را در نظرسنجی‌های خود پیگیری کنید.
  • الگوهای زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای تسریع در روند طراحی خود استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که سوالات مناسبی را برای اهداف خود پیاده سازی کرده‌اید.
  • قسمت‌هایی برای شماره گذاری و رتبه بندی در نظرسنجی‌های خود قرار دهید تا از مشتریان خود اطلاعات عددی دریافت کنید که با نمودارها مطابقت داشته باشند.
  • این افزونه شامل چندین ویژگی مفید برای صرفه جویی خودکار در پیشرفت و پذیرش بارگذاری پرونده است.

4 گزینه جایگزین برای افزونه‌های نظرسنجی وردپرس

ما توصیه می‌کنیم در مورد سازندگان نظرسنجی که ممکن است برای ادغام مستقیم با سایت شما افزونه‌ وردپرس نداشته باشند هم تحقیق کنید. دلیل این امر این است که سازندگان نظرسنجی پریمیوم معمولاً مقدار کمی کد برای قرار دادن در نظرسنجی شما ایجاد می‌کنند. نکته منفی این است که شما آمار داوری‌ها یا ابزارهای مدیریتی را در داشبورد وردپرس دریافت نمی‌کنید. با این حال، ممکن است دریابید که ویژگی‌های این نظرسنجی سازهای جایگزین، نیازهای شما را بهتر تأمین می‌کنند.

نمونه‌هایی از این نظرسنجی سازهای بدون افزونه‌های وردپرس عبارتند از:

  • ژ – که نسخه اولیه آن رایگان و با برنامه‌های پریمیوم با قیمت 25 دلار در ماه قابل استفاده است.
Survey Planet
  • Survey Planet – برنامه رایگان با حق بیمه (نسخه پریمیوم) با شروع قیمت 20 دلار در ماه.
Survey Planet
  • Google Forms – رایگان (با شروع از 6 دلار در ماه برای استفاده از ویژگی‌های اضافی در G Suite).
Google Forms
  • Typeform– نسخه محدود رایگان است و با حق بیمه از 35 دلار در ماه شروع می‌شود.
Typeform

کدام افزونه نظرسنجی وردپرس برای شما مناسب است؟

به نظر می‌رسد لیست ما گزینه‌های بسیار زیادی دارد اما در واقع بخش کوچکی از افزونه‌های نظرسنجی هستند که از طریق مکان‌هایی مانند مخزن افزونه وردپرس، CodeCanyon در وب سایت‌های توسعه دهنده خصوصی به فروش می‌رسند. بنابراین، چون ما تحقیقات خود را به بهترین نحو و دقیق انجام داده‌ایم، احساس می‌کنیم که این لیست مکان خوبی برای شروع است.

اگر هنوز برای استفاده از آن‌ها دو دل هستید، در اینجا چند پیشنهاد نهایی برای هر افزونه نظرسنجی وردپرس آورده شده است:

  • YOP Poll- در این افزونه حق بیمه (premium) بسیار ارزان قیمت به علاوه یک نسخه رایگان وجود دارد. ما برنامه ریزی منحصر به فرد نظرسنجی را دوست داریم.
  • Quiz And Survey Master – اگر به الگوهای از پیش ساخته شده و بهینه سازی مخروطی علاقه دارید، از این افزونه استفاده کنید.
  • Modal Survey – Modal Survey به عنوان یکی دیگر از افزونه‌های ارزان قیمت یکبار مصرف، ارسال پیام‌های شرطی را آسان می‌کند.
  • CrowdSignal – ما از استفاده از این افزونه برای فرم‌های بسیار پیشرفته و توابع نظرسنجی لذت می‌بریم. مجموعه‌ی تم‌های آن گسترده است و شما می‌توانید المان‌های رسانه‌ای را در آن بارگذاری کنید.
  • نظرسنجی، فرم و کوییز ساز توسط OpinionStage – این پلاگین بخاطر مجموعه بزرگ قالب‌ها، قیمت پایین و روند طراحی مدرن خوب کار می‌کند.
  • کوییز Watu – این پلاگین برای کوییز‌های پیشرفته با مزایای اضافی برای ساختن نظرسنجی مفید است.
  • Gravity Forms – اگر به دنبال یک راه حل برتر برای پشتیبانی از چند نوع فرم هستید و اگر پرداخت هزینه اضافی برای نظرسنجی برایتان اهمیتی ندارد، استفاده از این افزونه را در نظر بگیرید.
  • Formidable Form Builder – این پلاگین را برای طراحی‌های حداقلی و پیوند دادن به خدمات بازاریابی از طریق ایمیل در نظر بگیرید.
  • فرم الکترونیکی – اگر می‌خواهید یکبار هزینه کمی بپردازید و از کدهای کوتاه یا ویرایشگر گوتنبرگ برای درج نظرسنجی‌های خود استفاده کنید، به این گزینه فکر کنید.

جمع بندی

در این مقاله لیست ۹ افزونه نظرسنجی در وردپرس ذکر شد و ویژگی های هر کدام مفصلا توضیح داده شد، شما نیز اگر تجربه ای از هر کدام از موارد ذکر شده دارید با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط