🔥 دوره‌های 20 میلیونی رو رایگان برنده شو!

قسمت دوم معرفی 24 ابزار برای بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)

همانطور که در قسمت های اول، دوم، سوم معرفی ابزار های بهینه سازی نرخ تبدیل مشتریان ارائه شد، در آخرین قسمت از این سری مقالات به معرفی ابزار های تحلیل گر می پردازیم.
بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)

در این مقاله می خوانید

همانطور که در قسمت اول معرفی ابزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت ها و ابزارهای مفیدی ارائه شد، در آخرین قسمت از این سری مقالات به معرفی ابزار های تحلیل گر می پردازیم.

ابزارهای مکان نما و نقشه حرارتی

ابزارهایی هستند که چگونگی توجه افراد به محتوای وبسایت و جایی که در دیجیتال مارکتینگ شما کلیک می کنند را نشان می دهد، همچنین برای آشنایی با کانال‌های بازاریابی دیجیتال، مقاله دیجیتال مارکتینگ را مطالعه بفرمائید.

17.Hotjar

هزینه: رایگان برای پایه، 29 دلار برای تولید و 89 دلار برای تجارت

اولین باری که به اصولی مانند صفحات هدف، فراخوان های عمل(CTA)، پاپ آپ ها و محتوا (CONTENT) توجه می کنید، برای بهینه سازی پیشرفته تر نرخ تبدیل (CRO)آماده می شوید. ابزار  Hotjarنقشه حرارتی و ضبط صفحه را در اختیار شما قرار می دهد. این امکانات میزان مشاهده ی صفحه وبسایتتان و نحوه عملکرد بازدیدکنندگان را مشخص می کند.

با ثبت‌نام در دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ آکادمی دهبان با تمام شاخه‌های این حوزه از جمله شبکه‌های اجتماعی، سئو، ادز و… مهارت کسب می‌نمائید.

16.Clicktale

 بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)

هزینه: هزینه بر اساس تسویه حساب است (برای دیدن نمونه با بخش فروش ارتباط برقرار کنید)

ابزار  Clicktale شبیه ابزار Hotjar است و نقشه حرارتی را عرضه می کند تا به شما در پیدا کردن باارزش ترین مکان در صفحه تان، اهمیت مطالب، آنالیز کلیک های کاربران و همچنین در تحلیل لینکها کمک می کند. با استفاده از این ابزار اطلاعات لازم برای سازماندهی محتوا(CONTENT) ، فراخوان عمل(CTA) و طرح صفحه (به طریقی که بیشترین مکان را اشغال کند) را در دیجیتال مارکتینگ خود خواهید داشت.

15.Clicky

هزینه: رایگان برای پایه، 9.99 دلاربرای تولید، 14.99 دلار برای تولید اضافه و 19.99 دلار برای پلاتینوم

ابزارClicky  زمان واقعی بازدید از وبسایتتان را تحلیل می کند و اطلاعاتی در مورد منابعی که افراد از آنجا به سایت شما دسترسی دارند، میزان زمانی که از هر صفحه بازدید کردند و نحوه ی فعالیت بازدیدکنندگان آنلاین را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این ابزارنقشه حرارتی را عرضه می کند و محتوای سایت را می سنجد.

14.Crazy Egg

هزینه: 9 دلار برای پایه، 19 دلار برای استاندارد، 49 دلار برای تولید اضافه و 99 دلار برای تولید

ابزارCrazy Egg  مجموعه ای کامل از نقشه حرارتی، آنالیز کلیک های کاربران (به همراه ویژگی تقسیم کلیک ها به منبع) و ارزیابی لینک های سایت است. بسته اصلی این ابزار کاملا ارزان است و چگونگی تاثیر صفحه بر روی وب سایتتان را تحلیل می کند.

13.Heatmap.me

هزینه: رایگان برای پایه، 100 دلار برای حق بیمه و 200 دلار برای سرمایه گذاری

سایت Heatmap.me ابزاری خوب برای کسی است که در جستجوی نقشه حرارت، تست طرح وب و آمار واقعی صفحه است. سایت Heatmap.me  می تواند با ابزار نقشه حرارتی عناصر دینامیک را در سایتتان بررسی کند. ویژگی های خاص این ابزار شامل میله اسلایدر، گالری عکس و بخش های تاثیر گذار دیگر است.

 آشنایی با ابزارهای حرفه ای برای دیجیتال مارکتینگ ادامه دارد…  معرفی برترین ابزارهای لازم و مفید برای بهینه سازی نرخ تبدیل در مقاله های بعدی ارائه خواهد شد.  به نقل از Hubspot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

می‌خوای تازه شروع کنید؟

دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ

تخصصی ترین دوره دیجیتال مارکتینگ

  • اصول دیجیتال مارکتینگ 
  • طراحی سایت 
  • بازاریابی محتوایی
  • گوگل آنالیتیکس
  • گوگل تگ منیجر
  • گوگل ادز
  • سئو
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • طراحی کمپین های تبلیغاتی
  • استراتژی دیجیتال مارکتینگ

برای مشاهده جزئیات دوره کلیک کنید

آخرین مطالب
مطالب محبوب
مطالب تصادفی